AZ?quote:Op maandag 6 juni 2005 16:36 schreef SCH het volgende:
11. Richt zich nogal eenzijdig op 1 club
Marco: ...Robin...quote:12. Gaat nooit echt in op vragen van de media
Is overtuigd van z'n eigen gelijk.quote:13. Staat niet open voor welke kritiek dan ook
Het zijn vrienden. Van Basten doet qua deskundigheid niet voor JC onder is mijn inschatting.quote:14. Laat zijn oren hangen naar Johan Cruyff
Laat ze ervaring opdoen, maakt er een frisse boel van. De meeste jonkies zitten op de bank, liever dan oude knarren.quote:15. Selecteert spelers veel te vroeg
Denneboom had ie er bij moeten houden hè?quote:16. Selecteert spelers en laat ze net zo hard weer vallen
Yes please!quote:nog doorgaan?
Sorry, ik heb geen tijd om nog ergens les te gaan geven.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:41 schreef pfaf het volgende:
Avondcursusje: http://studiegids.uva.nl/web/sgs/nl/c/5800.html ?
Dat vind ik geen pluspuntquote:
Kom op, alsof Cruyff zo deskundig isquote:Het zijn vrienden. Van Basten doet qua deskundigheid niet voor JC onder is mijn inschatting.
Nee, die had ie nooit moeten selecteren.quote:Denneboom had ie er bij moeten houden hè?
Aahhh toe... ik had graag een college van jou over het woord feit gehad.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Sorry, ik heb geen tijd om nog ergens les te gaan geven.
Wow! Wat je hier zegt doet me nog meer schrikken dan het feit dat je Tsjechië de afgelopen jaren een matig landje vond.quote:
Dat was te verwachtenquote:Op maandag 6 juni 2005 16:48 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wow! Wat je hier zegt doet me nog meer schrikken dan het feit dat je Tsjechië de afgelopen jaren een matig landje vond.
Heb je het alweer over jezelf.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:50 schreef SCH het volgende:
Grappig om erbij te hebben maar inhoudelijk niet echt interessant.
Tsjechie staat 2e op de rankingsquote:Op maandag 6 juni 2005 16:49 schreef mordradead het volgende:
Tsjechie staat volgens mij ook hoger in de ranking dan nederland
In trainersland zijn veel, heel veel deskundigen laaiend enthousiast over hem. Ik ben benieuwd wat jij zo slecht vind aan Cruijff? Wat is de definitie van een goede coach? Prijzen? Spelers beter maken? Spelers die voor hem door het vuur gaan? Bijna elk stuk wat ik van zijn hand lees staat vol scherpe analyses, tips, dingen die volgens mij bijna niemand anders ziet. Genie, God.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat was te verwachten![]()
Dat van Tsjechie verdraai je trouwens een beetje maar goed.
Ik ben niet de enige die Cruyff een zeer matig en zwaar overschat analist vindt. Grappig om erbij te hebben maar inhoudelijk niet echt interessant.
quote:Op maandag 6 juni 2005 16:48 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wow! Wat je hier zegt doet me nog meer schrikken dan het feit dat je Tsjechië de afgelopen jaren een matig landje vond.
quote:Op maandag 6 juni 2005 16:09 schreef Noca het volgende:
[..]
Cruijff heeft wat interlandvoetbal betreft in mijn ogen geen centje krediet opgebouwd. Te laf om het nationale team te leiden maar op de achtergrond wel van alles lopen roepen.
Als studieobject wellicht. Inhoudelijk stond er, wel even lezen wat je zelf post, hè.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Vind ik wel een compliment
Vind je me echt niet interessant?![]()
tja hee het is wel de messias he, El Salvador waar je het ove rhebtquote:Op maandag 6 juni 2005 16:50 schreef gr8w8 het volgende:
Ach, Cruijff als deskundige is nog steeds een hype. Helaas moet je er wel rekening mee houden omdat anderen zijn mening wel als enige mogelijkheid/waarheid zien.
Stel je eens een coach voor die ronduit zegt dat hij Cruijf bagger vindt. Dat kan gewoon niet. Die coach neemt op voorhand al niemand meer serieus. En dan weet je nog niet eens waarom.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:54 schreef pfaf het volgende:
[..]
In trainersland zijn veel, heel veel deskundigen laaiend enthousiast over hem. Ik ben benieuwd wat jij zo slecht vind aan Cruijff? Wat is de definitie van een goede coach? Prijzen? Spelers beter maken? Spelers die voor hem door het vuur gaan? Bijna elk stuk wat ik van zijn hand lees staat vol scherpe analyses, tips, dingen die volgens mij bijna niemand anders ziet. Genie, God.
Aan jou opstelling te zien is dat goed ookquote:Op maandag 6 juni 2005 16:19 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik vind dat Nederland 1-1-1-8 moet spelen, maar gelukkig zijn wij geen bondscoach.
zijn initialen zijn niet voor niks J.C.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:54 schreef pfaf het volgende:
[..]
In trainersland zijn veel, heel veel deskundigen laaiend enthousiast over hem. Ik ben benieuwd wat jij zo slecht vind aan Cruijff? Wat is de definitie van een goede coach? Prijzen? Spelers beter maken? Spelers die voor hem door het vuur gaan? Bijna elk stuk wat ik van zijn hand lees staat vol scherpe analyses, tips, dingen die volgens mij bijna niemand anders ziet. Genie, God.
Bull-shit als iemand beargumenteerd iets van Cruijff tegen spreekt wordt die persoon best wel serieus genomen.quote:Op maandag 6 juni 2005 16:58 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Stel je eens een coach voor die ronduit zegt dat hij Cruijf bagger vindt. Dat kan gewoon niet. Die coach neemt op voorhand al niemand meer serieus. En dan weet je nog niet eens waarom.
Hence: Hype
quote:Op maandag 6 juni 2005 17:03 schreef SocialDisorder het volgende:
Als je gaat pretenderen dat je meer van voetbal weet dan Cruijff, een wereldvoetballer en -trainer, die wereldwijd wordt gezien als iemand met meer voetbalinzicht dan wie dan ook, dan wordt je door maar weinig mensen serieus genomen. Alleen door die Calimero's uit Eindhoven denk ik.......
amenquote:Op maandag 6 juni 2005 17:03 schreef SocialDisorder het volgende:
Als je gaat pretenderen dat je meer van voetbal weet dan Cruijff, een wereldvoetballer en -trainer, die wereldwijd wordt gezien als iemand met meer voetbalinzicht dan wie dan ook, dan wordt je door maar weinig mensen serieus genomen. Alleen door die Calimero's uit Eindhoven denk ik.......
Ik zie hier niemand zeggen dat ze meer van voetbal weten dan Cruijff, maar jij kan de post waarin dat staat vast wel terugvinden.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:03 schreef SocialDisorder het volgende:
Cruyff staat gewoon boven iedereen.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:08 schreef SCH het volgende:
Cruyff was een goede voetballer en trainer maar nu vind ik hem vooral lachwekkend.
Hij is een soort karikatuur op zichzelf geworden.
met zijn uitpuilende prijzenkastquote:
Daarom zaag je zo aan de poten van Marco's zetel, je hoopt dat Foppe doorschuift.quote:
moet verdonk dan weer spoedprocedures opstarten om scandinaviers te naturaliseren?quote:Op maandag 6 juni 2005 17:15 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Daarom zaag je zo aan de poten van Marco's zetel, je hoopt dat Foppe doorschuift.![]()
Niet nodig. Nevland heeft al een cap voor Noorwegen.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:16 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
[..]
moet verdonk dan weer spoedprocedures opstarten om scandinaviers te naturaliseren?
Heb jij niet het zelfde? maar dan tegen de mensen die van Bastens handelen in twijfel trekken.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:24 schreef SocialDisorder het volgende:
Ach mensen als DIJK zulen altijd negatiefs blijven zien.
Hij mocht niet van Danny toch, VDV krijgt hetzelfde met WK 2010quote:Op maandag 6 juni 2005 17:26 schreef FritsVanEgters het volgende:
Cruijff's grootste zonde is dat hij verstek liet gaan in 1978.
11 Marco probeert niet-Nederlanders te selecterenquote:Op maandag 6 juni 2005 16:30 schreef Spideyman het volgende:
10 redenen waarom Van Basten niet geschikt is als bondscoach:
[ code verwijderd ]
Aanvulling is welkom
nee joh andersom, dan mag sylvie niet meer naar de tmf awardsquote:Op maandag 6 juni 2005 17:29 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Hij mocht niet van Danny toch, VDV krijgt hetzelfde met WK 2010
Zaken gaan voor het meisje.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:29 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Hij mocht niet van Danny toch, VDV krijgt hetzelfde met WK 2010
heeft hij toch al gedaan.... collins john, musampa... van oorsprong ook geen nederlanders dus waar trek je de grens?quote:Op maandag 6 juni 2005 17:29 schreef Woffel het volgende:
[..]
11 Marco probeert niet-Nederlanders te selecteren
Niks negatiefs aan. Het was gewoon niet slim geweest van Johan om bondscoach te worden. Beter kon hij er niet van worden. Hij had alleen maar wat te verliezen.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:24 schreef SocialDisorder het volgende:
DIJK zulen altijd negatiefs blijven zien.
tussen mensen die wel een nederlands paspoort hebben en die het (nog) niet hebben.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:31 schreef mordradead het volgende:
[..]
heeft hij toch al gedaan.... collins john, musampa... van oorsprong ook geen nederlanders dus waar trek je de grens?
Moeten ze een ander meiske zoeken voor onder die tafel op het podiumquote:Op maandag 6 juni 2005 17:30 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
[..]
nee joh andersom, dan mag sylvie niet meer naar de tmf awards
dus als kalou een paspoort heeft vind jij het goed?quote:Op maandag 6 juni 2005 17:33 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
tussen mensen die wel een nederlands paspoort hebben en die het (nog) niet hebben.
Nee, want hij moest (!!) een versnelde procedure krijgen, terwijl hij niet eens Nederlands spreektquote:Op maandag 6 juni 2005 17:37 schreef mordradead het volgende:
[..]
dus als kalou een paspoort heeft vind jij het goed?
Had wel lache geweest als Kalou na een doelpunt wordt geinterviewd:quote:Op maandag 6 juni 2005 17:39 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Nee, want hij moest (!!) een versnelde procedure krijgen, terwijl hij niet eens Nederlands spreekt![]()
NEEN, want die is mofsquote:Op maandag 6 juni 2005 17:40 schreef DIJK het volgende:
Al naturaliseren ze de paus, als we daarmee wereldkampioen worden vind ik het best.
Nee niet deze, dat is een Duitser.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:40 schreef DIJK het volgende:
Al naturaliseren ze de paus, als we daarmee wereldkampioen worden vind ik het best.
die is in de jaren 40 al eens voor zijn eigen land uitgekomenquote:Op maandag 6 juni 2005 17:40 schreef DIJK het volgende:
verslaggever: "Zo, spreek je al nederlands"quote:Op maandag 6 juni 2005 17:41 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Had wel lache geweest als Kalou na een doelpunt wordt geinterviewd:
Verslaggever: "Kalou, gefeliciteerd met de overwinning en je doelpunt!"
Kalou: "Thankjoewel"
Die is een beetje te...leukquote:Op maandag 6 juni 2005 17:42 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
[..]
die is in de jaren 40 al eens voor zijn eigen land uitgekomen
Dat is alleen maar een argument tegenquote:Op maandag 6 juni 2005 17:41 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Had wel lache geweest als Kalou na een doelpunt wordt geinterviewd:
Verslaggever: "Kalou, gefeliciteerd met de overwinning en je doelpunt!"
Kalou: "Thankjoewel"
En je ziet waar Belgie nu staat met al die geneutraliseerde spelers. Nergens..quote:Op maandag 6 juni 2005 17:43 schreef Eightball het volgende:
Dat gezeik over iemand naturaliseren.
We zijn België toch niet?
Er loopt hier genoeg rond, selecteer daar maar uit.
Kalou komt nog wel.
Dat bedoel ik, waarom iemand naturaliseren als er genoeg talent rondloopt.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:43 schreef Eightball het volgende:
Dat gezeik over iemand naturaliseren.
We zijn België toch niet?
Er loopt hier genoeg rond, selecteer daar maar uit.
Kalou komt nog wel.
Gelukkig maarquote:Op maandag 6 juni 2005 17:47 schreef FritsVanEgters het volgende:
Jullie spreken erover alsof het is gebeurd. Niet dus, prima zo toch?
Begrijp me niet verkeerd: niks tegen Kalou behalve dat hij bij FC Kakkerlakië voetbalt hoor.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:47 schreef FritsVanEgters het volgende:
Jullie spreken erover alsof het is gebeurd. Niet dus, prima zo toch?
nog 1?? Net alsof hij er niet genoeg tot zijn beschikking heeft.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:48 schreef mordradead het volgende:
zoals van basten ook al aangaf toen dat net bekend was: "nog een extra centrumspits" ofzo
natuurlijk met het oog op de toekomst en dan zie ik in Nederland niet veel centrumspitsen de top bereiken. Misschien Huntelaar.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:50 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
nog 1?? Net alsof hij er niet genoeg tot zijn beschikking heeft.![]()
talenten, je weet maar nooit wat er nog komen gaat.quote:Op maandag 6 juni 2005 17:59 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
[..]
natuurlijk met het oog op de toekomst en dan zie ik in Nederland niet veel centrumspitsen de top bereiken. Misschien Huntelaar.
Jawel, dat weten wij wel.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:02 schreef Lizz-n het volgende:
je weet maar nooit wat er nog komen gaat.
Ik ken een mooi oud verhaal over een toren van Babel. Ik hoop niet dat die symbool staat de toekomst van zijn beloften als talent.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:09 schreef Eightball het volgende:
[..]
Jawel, dat weten wij wel.
We hebben de B
We hebben de A
We hebben de B
We hebben de E
We hebben de L
BA
B
E
L!!
BABEL!!
![]()
Die kennen we nietquote:Op maandag 6 juni 2005 18:09 schreef Eightball het volgende:
[..]
We hebben de B
We hebben de A
We hebben de B
We hebben de E
We hebben de L
BA
B
E
L!!
BABEL!!
![]()
ik dacht dat we het over talenten haddenquote:Op maandag 6 juni 2005 18:09 schreef Eightball het volgende:
[..]
We hebben de B
We hebben de A
We hebben de B
We hebben de E
We hebben de L
BA
B
E
L!!
BABEL!!
![]()
Whehehhehequote:Op maandag 6 juni 2005 18:20 schreef cultheld het volgende:
Wat is die Van Basten toch ook een verschrikkelijke neus. Ik hoop dat ie tegen Tsjechië niet één PSV'er selecteert en dat zijn schandknaapbende dan gewoon met 4-0 aan de kloten krijgt.
Van Bastard
En als die schandknaapbende wereldkampioen wordt? Loop je dan nog te kotsen?quote:Op maandag 6 juni 2005 18:20 schreef cultheld het volgende:
Wat is die Van Basten toch ook een verschrikkelijke neus. Ik hoop dat ie tegen Tsjechië niet één PSV'er selecteert en dat zijn schandknaapbende dan gewoon met 4-0 aan de kloten krijgt.
Van Bastard
Dat jij die loopjongen van de zogenaamd wereldse 'nummer 14' van weleer adoreert, is jouw probleem; Ik zie gewoon dat die San Homo bepaalde jongens van PSV loopt te piepelen.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:22 schreef Suijk het volgende:
[..]
En als die schandknaapbende wereldkampioen wordt? Loop je dan nog te kotsen?
Ah, de hele wereld tegen van Bommel en daar wordt het NL elftal voor gebruikt. Conspiracy theory! En wat haal je er een hoop ongefundeerde, onbewezen onzin bij zeg. Hoe krijg je het allemaal verzonnen.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:28 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat jij die loopjongen van de zogenaamd wereldse 'nummer 14' van weleer adoreert, is jouw probleem; Ik zie gewoon dat die San Homo bepaalde jongens van PSV loopt te piepelen.
En waarom? Hij is bondscoach bij de gratie van John Cruijff; De held die verstek liet gaan tijdens een WK omdat ie de schoenenwinkel van 'zijn Danny' moest openen en als ie dat niet zou doen zou ze hem dumpen. Een echte held.![]()
En deze held kan het gewoon niet hebben dat de veel meer onafhankelijke "Frenk" Van Bommel gewoon heeft gehaald, terwijl Cruijff nog in de media zei dat Van Bommel helemaal niet zo geschikt zou zijn voor Barcelona.
Ergo: Dit is gewoon een truc van koning Cruijff om Van Bommel zo alsnog te piepelen.
Er zijn mongolen in dit land die Cruijff een hoogbegaafde intellectueel noemen.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:29 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik ben ook geen fan van Cruijff.
Sla me nu maar dood.
Neem jij jezelf wel serieus? Dat is veel kwalijker!quote:Op maandag 6 juni 2005 18:31 schreef cultheld het volgende:
[..]
Er zijn mongolen in dit land die Cruijff een hoogbegaafde intellectueel noemen.![]()
dat zijn diezelfde mensen die jou nog serieus nemenquote:Op maandag 6 juni 2005 18:31 schreef cultheld het volgende:
[..]
Er zijn mongolen in dit land die Cruijff een hoogbegaafde intellectueel noemen.![]()
Dat is ie niet, ik kan altijd genoeg gaten in z'n analyses ontdekken. Los van het belabberde taalgebruik trouwens, wat het wel weer amusant maakt naar de man te luisteren.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:31 schreef cultheld het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 juni 2005 18:28 schreef cultheld het volgende:
Ergo: Dit is gewoon een truc van koning Cruijff om Van Bommel zo alsnog te piepelen.
Inhoudelijk reageren is moeilijk als je ongelijk hebt he.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:30 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ah, de hele wereld tegen van Bommel en daar wordt het NL elftal voor gebruikt. Conspiracy theory! En wat haal je er een hoop ongefundeerde, onbewezen onzin bij zeg. Hoe krijg je het allemaal verzonnen.
Bovendien beantwoord je mijn vraag niet, maar dat zijn we wel gewend.
Hoeveel borden voor je kop heb je eigenlijk?quote:Op maandag 6 juni 2005 18:33 schreef cultheld het volgende:
[..]
Inhoudelijk reageren is moeilijk als je ongelijk hebt he.
Leuk hèquote:Op maandag 6 juni 2005 18:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Van Bommel kan in mijn ogen niet genoeg gepiepeld worden, want om de daarop volgende voorspelbare huil-reakties van de Calimero's amuseer ik mij steeds meer.![]()
je bent toch niet goed op de hoogte hoor cultheld, ik heb uit betrouwbare bronnen begrepen dat Van Bommel door Frenk naar Barcelona is gehaald vanwege een groots door Cruyff opgezet masterplan. Ze willen bommeltje namelijk laten wegkwijnen op de tribune. Frenk zit dus ook in het complot. The plot thickens!quote:Op maandag 6 juni 2005 18:33 schreef cultheld het volgende:
[..]
Inhoudelijk reageren is moeilijk als je ongelijk hebt he.
Dure grap om iemand kapot te maken.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:35 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
[..]
je bent toch niet goed op de hoogte hoor cultheld, ik heb uit betrouwbare bronnen begrepen dat Van Bommel door Frenk naar Barcelona is gehaald vanwege een groots door Cruyff opgezet masterplan. Ze willen bommeltje namelijk laten wegkwijnen op de tribune. Frenk zit dus ook in het complot. The plot thickens!
Lekker inhoudelijkquote:Op maandag 6 juni 2005 18:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Van Bommel kan in mijn ogen niet genoeg gepiepeld worden, want om de daarop volgende voorspelbare huil-reakties van de Calimero's amuseer ik mij steeds meer.![]()
Een normale bondscoach had er ook wel 2 keer overnagedacht om ze te selecteren, maar als je ziet dat van Basten wel met Maduro, Babel, Vlaar en Heitinga verder gaat, kun je er wel vraagtekens bij zetten.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:29 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
ik snap alle ophef niet hoor, Bouma en Vennegoor komen gewoon tekort voor de absolute top. Ooijer was geblesseerd en Van Bommel heeft al kansen genoeg gehad in Oranje, maar ze nooit gegrepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |