Wat is een unimog eigenlijk? kan je dat eten?quote:Op maandag 6 juni 2005 15:21 schreef Fisher het volgende:
[..]
tja hoe zou 't toch komen dat er 0 reacties zijn
quote:Op maandag 6 juni 2005 15:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is wel lachen, misschien heeft ie een handleiding
wat doe je.. mijn reactiequote:Op maandag 6 juni 2005 15:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat is een unimog eigenlijk? kan je dat eten?
mwa, jitz en ik hebben al 2 kettingkast topics verkloot in pta nog nieteens een slotjequote:
quote:Op maandag 6 juni 2005 15:27 schreef Fisher het volgende:
[..]
mwa, jitz en ik hebben al 2 kettingkast topics verkloot in pta nog nieteens een slotje
Volgens mij komen er geen modjes in PTAquote:
ik jammerlijk niet vandaagquote:
Zouden we nu een ban krijgen in PTAquote:Op maandag 6 juni 2005 15:36 schreef jitzzzze het volgende:
Nou is het afgelopen met de pret
welnee, 't is pas het 3de topic.. waarvan 1 dichtquote:Op maandag 6 juni 2005 15:37 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zouden we nu een ban krijgen in PTA
oeew nee, alsjeblieft niet. Het is mijn favoriete forumquote:Op maandag 6 juni 2005 15:37 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zouden we nu een ban krijgen in PTA
quote:Op maandag 6 juni 2005 15:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
oeew nee, alsjeblieft niet. Het is mijn favoriete forum![]()
das klaagbaak toch?quote:Op maandag 6 juni 2005 15:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
oeew nee, alsjeblieft niet. Het is mijn favoriete forum![]()
tja, heeft niets beters te doen enzo... beetje jammerquote:Op maandag 6 juni 2005 15:38 schreef Teardrop-nl het volgende:
Allemaal weer door die NSB-er van een IJsmeis he
streepje achter je naamquote:Op maandag 6 juni 2005 15:38 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wat betekent 't als er 'notes' gezet worden?
wantquote:Op maandag 6 juni 2005 15:38 schreef Teardrop-nl het volgende:
Allemaal weer door die NSB-er van een IJsmeis he
Dat je genoteerd bent dat je je hebt misdragen ?quote:Op maandag 6 juni 2005 15:38 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ze heeft een topic report gedaan en toen kwam er een modje die zette er een slotje opquote:
De mijne ook.....quote:
juist dus ik maak me er ook niet druk omquote:
je moet het zien als een soort aanmerking voor een banquote:Op maandag 6 juni 2005 15:38 schreef Kleffe_Dop het volgende:
En anders wordt je misschien wel gebanned uit PTA , dat zou erg zijnquote:Op maandag 6 juni 2005 15:40 schreef Fisher het volgende:
[..]
juist dus ik maak me er ook niet druk om
Algehele ban of alleen op dat gedeelte van het forum ?quote:Op maandag 6 juni 2005 15:41 schreef Houniet het volgende:
[..]
je moet het zien als een soort aanmerking voor een ban
oe, idd een ramp... en ik kom er zoveelquote:Op maandag 6 juni 2005 15:41 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En anders wordt je misschien wel gebanned uit PTA , dat zou erg zijn![]()
dit hangt er vanafquote:Op maandag 6 juni 2005 15:42 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Algehele ban of alleen op dat gedeelte van het forum ?
quote:
Sinterklaasquote:Op maandag 6 juni 2005 15:45 schreef jitzzzze het volgende:
Vrijdag een F40 die de hele dag om mn kantoor rondjes reed, vandaag een helicopter die de hele dag rondjes vliegt. Wat komt er morgen?
Een boing 747 die je kantoor binnen komt vliegenquote:Op maandag 6 juni 2005 15:45 schreef jitzzzze het volgende:
Vrijdag een F40 die de hele dag om mn kantoor rondjes reed, vandaag een helicopter die de hele dag rondjes vliegt. Wat komt er morgen?
Een boing?? Is dat de modelversie?quote:Op maandag 6 juni 2005 15:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Een boing 747 die je kantoor binnen komt vliegen
super groverquote:Op maandag 6 juni 2005 15:45 schreef jitzzzze het volgende:
nietsquote:Op maandag 6 juni 2005 15:52 schreef Houniet het volgende:
wat gaan jullie doen als je thuis bent dan
lekker potje schijtenquote:Op maandag 6 juni 2005 15:52 schreef Houniet het volgende:
Herexamens lerenquote:Op maandag 6 juni 2005 15:52 schreef Houniet het volgende:
lampensquote:
de jeugd van tegenwoordig..quote:Op maandag 6 juni 2005 15:53 schreef Houniet het volgende:
watskeburt @ 538 ::D:D : D:D: D: D:D:D
![]()
![]()
!!!!!111
Helemaal niets, bijkomen van een drukke werkdagquote:Op maandag 6 juni 2005 15:52 schreef Houniet het volgende:
hij is gek hequote:Op maandag 6 juni 2005 15:53 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Helemaal niets, bijkomen van een drukke werkdag
lid vanquote:
*Fisher gaat lekker lam op de bank liggen en komt daar niet vanafquote:Op maandag 6 juni 2005 15:53 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zullen ze het erg vinden als we nu weer door gaan ?quote:
quote:Op maandag 6 juni 2005 15:53 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
oh godquote:
quote:Op maandag 6 juni 2005 15:54 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zullen ze het erg vinden als we nu weer door gaan ?
welneequote:Op maandag 6 juni 2005 15:54 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
vooral doenquote:Op maandag 6 juni 2005 15:54 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 6 juni 2005 15:55 schreef Teardrop-nl het volgende:
http://unimog.pagina.nl
Mooie site voor unimogjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |