nee, mooi niet dat hij m'n nummer krijgt hèquote:
mooi, 't liefst zo snel mogelijk want 't toetsenbord is geen succesquote:
Die heeft ie allang achterhaalt op één of andere vage websitequote:Op maandag 6 juni 2005 15:05 schreef Fisher het volgende:
[..]
nee, mooi niet dat hij m'n nummer krijgt hè![]()
I don't hope so.. iig nog geen last van gehadquote:Op maandag 6 juni 2005 15:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die heeft ie allang achterhaalt op één of andere vage website
hij heeft de database van zn provider gehacktquote:Op maandag 6 juni 2005 15:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die heeft ie allang achterhaalt op één of andere vage website
komt wel, je krijgt vanzelf een smsje of jij toevallig het nummer van de schoonmaakster heeftquote:Op maandag 6 juni 2005 15:06 schreef Fisher het volgende:
[..]
I don't hope so.. iig nog geen last van gehad
die tegenover mij zitquote:Op maandag 6 juni 2005 15:07 schreef Houniet het volgende:
welke tweaker
Je voelt je aangesproken?quote:Op maandag 6 juni 2005 15:07 schreef Houniet het volgende:
welke tweaker
Mja, dan reageer ik daar niet op.. she's minequote:Op maandag 6 juni 2005 15:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
komt wel, je krijgt vanzelf een smsje of jij toevallig het nummer van de schoonmaakster heeft![]()
hebben jullie zo'n lekkere schoonmaakster?quote:Op maandag 6 juni 2005 15:08 schreef Fisher het volgende:
[..]
Mja, dan reageer ik daar niet op.. she's mine![]()
![]()
mja, van de kpn... kan vast welquote:Op maandag 6 juni 2005 15:07 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
hij heeft de database van zn provider gehackt![]()
mwa, ze is niet verkeerd.. maar is toch niets voor mijquote:Op maandag 6 juni 2005 15:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
hebben jullie zo'n lekkere schoonmaakster?![]()
Ja, ze is geen manquote:Op maandag 6 juni 2005 15:09 schreef Fisher het volgende:
[..]
mwa, ze is niet verkeerd.. maar is toch niets voor mij
quote:
en snol heeft die banaan?quote:Op maandag 6 juni 2005 15:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Vanessa speelt graag met de banaan
quote:Op maandag 6 juni 2005 14:44 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Laten we hopen dat dat snel gebeurd! Anders heeft het leven voor sommige mensen echt geen zin meer![]()
Een paar dagen geen dagcijfers en stand.
Ver-schrik-ke-lijk
blijkbaar welquote:Op maandag 6 juni 2005 15:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Al die cijfers kon hem toch niet boeien?
ik ben op mn stagequote:Op maandag 6 juni 2005 15:15 schreef Houniet het volgende:
waardeloze stagiaires zeg hiero.. iedereen vrij of al thuis
ik heb het niet over jouquote:
quote:
wat een amateurquote:Op maandag 6 juni 2005 15:17 schreef jitzzzze het volgende:
Zo kom je nog een wat te weten over je medestagiairs:
Centraal topic voor amateurhardlopers, deel 4
Kijk wie de TS is..
dus daar is daglopertje geblevenquote:Op maandag 6 juni 2005 15:17 schreef jitzzzze het volgende:
Zo kom je nog een wat te weten over je medestagiairs:
Centraal topic voor amateurhardlopers, deel 4
Kijk wie de TS is..
quote:Op maandag 6 juni 2005 15:20 schreef Teardrop-nl het volgende:
Pfff zo weer ff 20 minuten gewerkt aan verslag, heb toch weer een productief dagje gehad moet ik zeggen, heb al meer gedaan op 1 dag dan vorige week in 5 dagen
Nu is er 1 reactiequote:Op maandag 6 juni 2005 15:20 schreef jitzzzze het volgende:
Het grote Unimog topic
Ja, beetje jammer dat er 0 reacties zijn![]()
tja hoe zou 't toch komen dat er 0 reacties zijnquote:Op maandag 6 juni 2005 15:20 schreef jitzzzze het volgende:
Het grote Unimog topic
Ja, beetje jammer dat er 0 reacties zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |