Ik kan het je nog sterker vertellen: Ik had ene jaar geleden in werkelijk schitteren Unimog topic aangemaaktquote:Op maandag 6 juni 2005 15:52 schreef Fugie het volgende:
alexxxx topic
wat uitgebreidere op zou geen kwaad kunnen![]()
Heb je een routebeschrijving (voor openbaar vervoer?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:58 schreef Paulusman het volgende:
Wie gaan er zaterdag 11 juni naar het Unimog Treffen 2005 in Heerde???
Als je met een trein of bus naar Zwolle of Apeldoorn kunt komen ben je al een heel eind. Daar stap je in buslijn 90 of 95 en die stoppen allebei in Heerde centrum. Van daaruit zul je met een vouwfiets, een terplekke gejatte fiets of een taxi naar het crossterrein moeten. Meer informatie over het weekend is trouwens te vinden op www.unimogclub.nlquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Heb je een routebeschrijving (voor openbaar vervoer?Als het een beetje te doen is, is dit topic 13 juni modemkillend
Heb ut toevallig vandaag gehoord! Ga zeker wete! Heb er nu al zin in!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:58 schreef Paulusman het volgende:
Wie gaan er zaterdag 11 juni naar het Unimog Treffen 2005 in Heerde???
En? Ben je nog geweest? Ik ben zondag nog geweest. Kijk voor foto's maar eens op www.unimog.nl. Het was echt een vette baan en de Unimogs moesten alles uit de kast halen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:11 schreef Unimog het volgende:
[..]
Heb ut toevallig vandaag gehoord! Ga zeker wete! Heb er nu al zin in!
Wie gaan er nog meer? Kunne we afspreke ofzow?
Unimogquote:Op maandag 6 juni 2005 18:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik kan het je nog sterker vertellen: Ik had ene jaar geleden in werkelijk schitteren Unimog topic aangemaaktMaar door het ontbrkene van de search is die onvindbaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |