Vrouwen en niet drinken, dit is wel heel hypothetisch he.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:14 schreef Logitik het volgende:
.. terwijl ze niet eens gedronken hebben..
Die willen er alleen maar bijhoren! :'![]()
Ja, wat jij wilquote:Op maandag 6 juni 2005 15:14 schreef Logitik het volgende:
.. terwijl ze niet eens gedronken hebben..
Die willen er alleen maar bijhoren!![]()
Het soort dat niet drinktquote:Op maandag 6 juni 2005 15:20 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
met wat voor soort breezer sletten ga jij om?
"Maar stel je nou eens voor dat het niet hypothetisch is"quote:Op maandag 6 juni 2005 15:14 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Vrouwen en niet drinken, dit is wel heel hypothetisch he.
Pffffff, je bent gewoon jaloers op mijn meloentheequote:Op maandag 6 juni 2005 15:22 schreef gr8w8 het volgende:
Vooral die snollen die aan de thee-met-vruchtensmaakje drinken.
Ja nee, dan wel!quote:Op maandag 6 juni 2005 15:26 schreef smesjz het volgende:
[..]
"Maar stel je nou eens voor dat het niet hypothetisch is"
Meloenen horen niet met thee, meloenen horen met Vodka.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:26 schreef Natalie het volgende:
[..]
Pffffff, je bent gewoon jaloers op mijn meloenthee
Wat hij zegt.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:26 schreef Adsum het volgende:
Vrouwen die zeggen dat ze brak zijn willen gewoon niet neuken, klaar.
Precies. Het is tenslotte onmogelijk om door andere oorzaken brak te zijn.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:31 schreef this_is_Gigolo het volgende:
Eigenlijk zijn alle mensen triest die zeggen dat ze brak zijn. Hadden ze maar eerder moeten bedenken dat dat het gevolg kon zijn van hun overmatig alcohol (mis)gebruik
Dan ben je niks gewend. Broekie.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:30 schreef LarZje het volgende:
of als je 3 dagen uitgewoond bent
Daar word ik brak van...quote:Op maandag 6 juni 2005 15:29 schreef gr8w8 het volgende:
Meloenen horen niet met thee, meloenen horen met Vodka.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |