Zouden we nu een ban krijgen in PTAquote:Op maandag 6 juni 2005 15:36 schreef jitzzzze het volgende:
Nou is het afgelopen met de pret
welnee, 't is pas het 3de topic.. waarvan 1 dichtquote:Op maandag 6 juni 2005 15:37 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zouden we nu een ban krijgen in PTA
oeew nee, alsjeblieft niet. Het is mijn favoriete forumquote:Op maandag 6 juni 2005 15:37 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zouden we nu een ban krijgen in PTA
quote:Op maandag 6 juni 2005 15:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
oeew nee, alsjeblieft niet. Het is mijn favoriete forum![]()
das klaagbaak toch?quote:Op maandag 6 juni 2005 15:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
oeew nee, alsjeblieft niet. Het is mijn favoriete forum![]()
tja, heeft niets beters te doen enzo... beetje jammerquote:Op maandag 6 juni 2005 15:38 schreef Teardrop-nl het volgende:
Allemaal weer door die NSB-er van een IJsmeis he
streepje achter je naamquote:Op maandag 6 juni 2005 15:38 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wat betekent 't als er 'notes' gezet worden?
wantquote:Op maandag 6 juni 2005 15:38 schreef Teardrop-nl het volgende:
Allemaal weer door die NSB-er van een IJsmeis he
Dat je genoteerd bent dat je je hebt misdragen ?quote:Op maandag 6 juni 2005 15:38 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ze heeft een topic report gedaan en toen kwam er een modje die zette er een slotje opquote:
De mijne ook.....quote:
juist dus ik maak me er ook niet druk omquote:
je moet het zien als een soort aanmerking voor een banquote:Op maandag 6 juni 2005 15:38 schreef Kleffe_Dop het volgende:
En anders wordt je misschien wel gebanned uit PTA , dat zou erg zijnquote:Op maandag 6 juni 2005 15:40 schreef Fisher het volgende:
[..]
juist dus ik maak me er ook niet druk om
Algehele ban of alleen op dat gedeelte van het forum ?quote:Op maandag 6 juni 2005 15:41 schreef Houniet het volgende:
[..]
je moet het zien als een soort aanmerking voor een ban
oe, idd een ramp... en ik kom er zoveelquote:Op maandag 6 juni 2005 15:41 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En anders wordt je misschien wel gebanned uit PTA , dat zou erg zijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |