iddquote:Op maandag 6 juni 2005 18:03 schreef Falco het volgende:
Als hij wat vuriger campagne had gevoerd, dan had Nederland wel ja gestemd.
Gelukkig maar voor het NEE-kamp is hij thuis gebleven.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:03 schreef Falco het volgende:
Als hij wat vuriger campagne had gevoerd, dan had Nederland wel ja gestemd.
tuurlijk niet, de joden en de homo's worden uitgezet, dan worden ze ook niet meer gediscrimineerdquote:Op maandag 6 juni 2005 21:39 schreef pberends het volgende:
Hij heeft het trouwens vooral over discriminatie. Gaat ie nou al die honderdduizenden moslims uitzetten die joden en homo's discrimineren?
Ali Lazrak was juist altijd nogal kritisch over mensen die zich continu achter dizzzcriminatie verscholen.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:39 schreef pberends het volgende:
Hij heeft het trouwens vooral over discriminatie. Gaat ie nou al die honderdduizenden moslims uitzetten die joden en homo's discrimineren?
Lazrak is het meer met jou eens dan je denkt hoor ...quote:Op maandag 6 juni 2005 21:39 schreef pberends het volgende:
Volgens mij vindt Lazrak de AEL vreselijk. Hij was toch niet voor niets uit de integratiecommissie gestapt.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 10:44 schreef Abraxes het volgende:
Het is gewoon een allochtoon die een manier gevonden heeft om met zo min mogelijk werk zo veel mogelijk te verdienen. Ondertussen beweegt hij zich tussen de extremisten van de AEL. Mischien moeten wij een Arische Europese Liga oprichten, maar nee dan ben je weer een rascist! Ik begrijp er niets meer van!!!
Die bestaat toch al? Stormfront?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 10:44 schreef Abraxes het volgende:
Het is gewoon een allochtoon die een manier gevonden heeft om met zo min mogelijk werk zo veel mogelijk te verdienen. Ondertussen beweegt hij zich tussen de extremisten van de AEL. Mischien moeten wij een Arische Europese Liga oprichten, maar nee dan ben je weer een rascist! Ik begrijp er niets meer van!!!
Gek he?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 10:44 schreef Abraxes het volgende:
Mischien moeten wij een Arische Europese Liga oprichten, maar nee dan ben je weer een rascist!
Die staan gewoon op www.groep Lazrak.nl en die staan er om de politiek juist toegankelijk te maken.quote:
Dat weet ik, maar het is nutteloos om ze hier dan te plaatsen met een sfeer van "laten we met z'n allen ff bellen, haha". Althans, dat soort taferelen wil ik voorkomen.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:01 schreef more het volgende:
[..]
Die staan gewoon op www.groep Lazrak.nl en die staan er om de politiek juist toegankelijk te maken.
Dus Mod niet zo dom doen.
En terecht.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:28 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar het is nutteloos om ze hier dan te plaatsen met een sfeer van "laten we met z'n allen ff bellen, haha". Althans, dat soort taferelen wil ik voorkomen.
Ben jij verantwoordelijk voor het belgebruik van de posters op Fok dan?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:28 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar het is nutteloos om ze hier dan te plaatsen met een sfeer van "laten we met z'n allen ff bellen, haha". Althans, dat soort taferelen wil ik voorkomen.
En hoe moeten ze dat doen. Pistool tegen zijn kop en de kamer uit dwingen. Hij heeft het recht om zijn zetel te behouden. Al is het niet meer geloofwaardig. Want anders zou Wilders ook zijn zetel moeten opgeven.quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:10 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ben jij verantwoordelijk voor het belgebruik van de posters op Fok dan?
Die Lazrak dient in een heropvoedingskamp opgenomen te worden ipv van de staatsruif te vreten op jouw en mijn kosten en bovendien wacht hem een buitenproprtionele regeling (het wachtgeld).
Als de SP geloofwaardig is zullen ze alles proberen om Lazrak uit de Kamer te flikkeren.
Gelijk heb je.quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:32 schreef TimT het volgende:
[..]
En hoe moeten ze dat doen. Pistool tegen zijn kop en de kamer uit dwingen. Hij heeft het recht om zijn zetel te behouden. Al is het niet meer geloofwaardig. Want anders zou Wilders ook zijn zetel moeten opgeven.
Dat klinkt mooi! En zo zou het eigenlijk ook moeten. Maar zo werkt het niet in Nederlandse parlement. Je hebt recht om afstand te nemen van je partij. De zetels zijn gebonden aan personen en niet aan fracties. Ik ben het met je eens dat goed zou wezen dat hij zijn zetel had opgegeven. Maar hij heeft recht om die te behouden.quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:52 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Gelijk heb je.
Wij kiezen mensen die ons belang moeten vertegenwoordigen in de Kamer.
Als je in de Kamer wilt komen zet je jezelf op een kieslijst. Mensen die Ali in de Kamer wilden hebbn wilden de Ali van de SP in de Kamer, niet Ali Partijloos.
Hij mag zich (net als Wilders) best afzonderen, maar dan moet hij afstand doen van zijn positie en met de eerstkomende verkiezingen meedoen op de manier waarop hij dat wenst en niet zijn partij als loopbrug gebruiken om een ingang te forceren.
Nederland heeft teveel regels die gebruikt worden voor doeleinden waar ze NIET voor bedacht zijn, de mazen zijn te groot, je ziet het bij de Bouwfraude, de vrijspraak van Samir A en nu weer het bedrog van het mandaat van de kiezer.quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:58 schreef TimT het volgende:
[..]
Dat klinkt mooi! En zo zou het eigenlijk ook moeten. Maar zo werkt het niet in Nederlandse parlement. Je hebt recht om afstand te nemen van je partij. De zetels zijn gebonden aan personen en niet aan fracties. Ik ben het met je eens dat goed zou wezen dat hij zijn zetel had opgegeven. Maar hij heeft recht om die te behouden.
ik heb geen cursus nodig hoor, maar ik vind het huidige systeem niet toereikend.quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:10 schreef macondo het volgende:
Elgigante..
Ik denk dat jij een spoedcursus staatsrecht nodig hebt. Jij suggereert zelfs dat iemand die haar partij niet gehoorzaam genoeg is, door de Partij uit de tweede kamer gezet kan worden en vervangen door een ander. Dat is de consequentie van jouw woorden (dus als personen niet persoonlijk gekozen zouden worden).
Voor de straf die jij in gedachten hebt, zou je misschien wat inspiratie kunnen halen uit de oude praktijken van het sovjet rijk, of het China van nu. Strookt mooi met de maoistische roots van de SP!
Hij is er nooit, dus gratis geld is ook maar voor nietsquote:Op woensdag 15 juni 2005 13:25 schreef macondo het volgende:
Ach, tenzij je helemaal niets kan (niet ondenkbaar bij de SP) worden politici maar karig betaald. Zelfs onze premier krijgt maar een mager salaris. Misschien is JP daarom wel premier.... if you pay nuts, you get monkey's.....
Zit de Ku Klux Klan ook in de kamer?quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:54 schreef TimT het volgende:
Lazrak op vakantie, tja zou kunnen. Maar Wilders of Lazrak. Ik denk dat je erg selectief bezig bent. Want als Lazrak niet een losse zetel mag. Dan mag Wilders die ook niet. Maakt niet uit of die nu vernieuwend bezig is of wat dan ook. Van mijn part droeg die een puntmuts in de kamer.
Ben ze nog niet tegenkomen!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |