Ben het wat betreft je mening over Marco wel met je eens, maar over Babel... Nee sorry die heeft nog veel te weinig laten zien.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
God, als je dat niet ziet ben je echt blind hoor.
Zelfs Cultheld zal het daar nog met mij over eens zijn..
Als de laatste goede wedstrijd zo'n 5 jaar geleden is, dan is dat gezeik toch terecht? Of had ik je PI ook mee moeten nemen bij het lezen van je post?quote:Op maandag 6 juni 2005 11:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
Kut, deze was eerder..
MARCO!
Al 10 wedstrijden ongeslagen. Hij heeft gewoon gelijk. Je kan roepen wat je wil, de resultaten zijn er.
Sowieso is dat gezeik onterecht dat Nederland slecht speelt. De laatste echt goede wedstrijd was tegen Servië op het EK in Nederland.
Stond hij erin dan?quote:Op maandag 6 juni 2005 11:21 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Daar zijn er wel meer van (geweest) hoor.
Een type vanBommel (killer) of Davids heeft Oranje nodig. Niet van die halfbakken spelers als Maduro of Babel.
VdVaart haalde tegen Roemenie trouwens zijn eerste voldoende.
Over consequent gesproken.
Maar in die 10 wedstrijden heeft hij al zoveel verschillende mensen opgeroepen, het wordt tijd dat hij gewoon een vaste groep kiest.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Inderdaad. Geef hem even de tijd om het team precies zo te krijgen als hij wil.
10 wedstrijden is erg weinig om alles meteen al op de rails te krijgen.
Ik ben daar zelf toch echt niet zo zeker van. Zeker van Hooijdonk niet. Die was althans tien keer beter dan Babel, maar ik weet niet hoe hij nu met rollator is. Babel heeft misschien een betere techniek dan Huntelaar, de laatste heeft weer een betere neus voor de goal.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
Maar ze zijn niet beter, daar ging het even om.
Zo zo, dat is weer een erg sterke van je (typerend, dat wel voor het fokgehalte).quote:Op maandag 6 juni 2005 11:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Op jouw loze posts?
Wat valt daar inhoudelijk op te reageren dan?. Iemand die van Hooijdonk en Huntelaar beter dan Babel noemt is per definitie niet serieus te nemen/
Waarom dat?quote:Op maandag 6 juni 2005 11:35 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Maar in die 10 wedstrijden heeft hij al zoveel verschillende mensen opgeroepen, het wordt tijd dat hij gewoon een vaste groep kiest.
Deel ze eens door de speelminuten. Huntelaar is sinds de winterstop bijkans onzichtbaar, en kan alleen centraal spelen, met Babel kun je veel meer kanten op.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:34 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Ik zie toch liever Huntelaar in Oranje dan Babel.. alleen al als je kijkt naar het aantal doelpunten dat beide dit jaar hebben gemaakt.
Hij kiest z'n koers, die voor ons wellicht mysterieus en raar is, maar hij wint wél! Iets wat v Gaal, Advocaat en kornuiten niet dede mét de "grote" namen.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:32 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Hoe vreemd: straks zitten de twee beste nederlandse middenvelders niet in Oranje.
Een goede coach moet ook met spelers als Seedorf/vanBommel een elftal kunnen maken.
Niet alleen met jonkies die luisteren en al bij zijn bij oranje te mogen voetballen, of b-voetballers die zich een kadaverdiscipline aangemeten hebben.
Waarom, probeer maar is wat mensen uit.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:35 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Maar in die 10 wedstrijden heeft hij al zoveel verschillende mensen opgeroepen, het wordt tijd dat hij gewoon een vaste groep kiest.
quote:Op maandag 6 juni 2005 11:37 schreef FritsVanEgters het volgende:
Huntelaar is sinds de winterstop bijkans onzichtbaar
Cultheld zou voor Huntelaar kiezen omdat dat een ex-PSV'er isquote:Op maandag 6 juni 2005 11:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
God, als je dat niet ziet ben je echt blind hoor.
Zelfs Cultheld zal het daar nog met mij over eens zijn..
Babel heeft lang neit zo veel minuten per wedstrijd gespeeld en bovendien veel op de flanken gespeeld.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:36 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Zo zo, dat is weer een erg sterke van je (typerend, dat wel voor het fokgehalte).
Daarnaast, statistieken bewijzen mijn gelijk. Dat is niet zo heel moeilijk hoor.
Huntelaar 76 / 43
Babel 21 / 7
(Pi-Air hoef ik er niets een bij te zetten, dat spreekt vanzelf)
Maar goed, ik snap dat het voor sommige mensen erg moeilijk is om objectief te blijven als het om spelers gaat die niet voor jouw club uitkomen
Ga je nou serieus z'n doelpuntjes voor AGOVV meetellen?!quote:Op maandag 6 juni 2005 11:36 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Zo zo, dat is weer een erg sterke van je (typerend, dat wel voor het fokgehalte).
Daarnaast, statistieken bewijzen mijn gelijk. Dat is niet zo heel moeilijk hoor.
Huntelaar 76 / 43
Babel 21 / 7
quote:Op maandag 6 juni 2005 11:11 schreef Edenoniphobic het volgende:
Gaat snel met die Marco topics.
En dus kunnen ze weer lekker spelen met een mentaliteit van "Niemand pakt m'n plekje af dus het is wel goed zo"quote:Op maandag 6 juni 2005 11:39 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Dan weten wij, supporters waar we aan toe zijn, en de spelers zelf ook.
Marco ziet het in hem. En vertrouw Marco er maar op dat hij weet wat een spits moet kunnen.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:35 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Ben het wat betreft je mening over Marco wel met je eens, maar over Babel... Nee sorry die heeft nog veel te weinig laten zien.
Dus hij is niet eens goed genoeg voor een basisplaats in Ajax 1, waarom zou hij dan wil bij Oranje mogen spelen/in de selectie zitten.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:38 schreef pfaf het volgende:
[..]
Babel heeft lang neit zo veel minuten per wedstrijd gespeeld en bovendien veel op de flanken gespeeld.
Scorebord-journalistiek.Als je dan toch statistiek aan wilt halen, doe het dan goed....
Koeman is terecht 'ontslagen'.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:40 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Dus hij is niet eens goed genoeg voor een basisplaats in Ajax 1, waarom zou hij dan wil bij Oranje mogen spelen/in de selectie zitten.
seizoen 2004quote:Op maandag 6 juni 2005 11:38 schreef pfaf het volgende:
[..]
Babel heeft lang neit zo veel minuten per wedstrijd gespeeld en bovendien veel op de flanken gespeeld.
Scorebord-journalistiek.Als je dan toch statistiek aan wilt halen, doe het dan goed....
Nee, spelers die die mentaliteit hebben mogen vertrekken. Maar ik bedoel, waarom van den Bergh, Bobson, Yildrim, enzo één keer oproepen, om ze daarna niet meer te selecteren, dat wekt toch ook geen goeie band in de groep.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:40 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
En dus kunnen ze weer lekker spelen met een mentaliteit van "Niemand pakt m'n plekje af dus het is wel goed zo"
Omdat hij nog jong is, maar v Basten is daar niet bang voor en wil wellicht met het oog op het WK en misschien zelfs EK 2008 jongens als Babel, Vlaar en De Jong wat laten wennen en ervaring op laten doen.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:40 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Dus hij is niet eens goed genoeg voor een basisplaats in Ajax 1, waarom zou hij dan wil bij Oranje mogen spelen/in de selectie zitten.
Als ie naar AZ of Ajax vertrekt wel ja...quote:Op maandag 6 juni 2005 11:42 schreef MrDoegewoon het volgende:
En over Huntelaar, ik zie hem ook Oranje wel halen.
En laat Mark van Bommel er naar mijn mening nu bij horen dus heeft van Basten meer dan gelijkquote:Op maandag 6 juni 2005 11:42 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Nee, spelers die die mentaliteit hebben mogen vertrekken. Maar ik bedoel, waarom van den Bergh, Bobson, Yildrim, enzo één keer oproepen, om ze daarna niet meer te selecteren, dat wekt toch ook geen goeie band in de groep.
Om het eerlijk te vergelijken kan je beter speelminuten dan wedstrijden nemen. Babel viel vaak vlak voor tijd in, wat jij nu meetelt als een gehele wedstrijd.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:42 schreef Nyrem het volgende:
[..]
seizoen 2004
Babel 20 wedstrijden 7 doelpunten = 275minuten per doelpunt
Huntelaar 31 wedstrijden 17 doelpunten = 164minuten per doelpunt![]()
Had hem graag bij Ajax gezien, maar ja we hebben nu Rosenberg maar een extra spits kan geen kwaad.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:42 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Als ie naar AZ of Ajax vertrekt wel ja...
Misschien wel, maar laten we in elk geval Marco er niet op afrekenen dat hij hem (nog) niet selecteert. Alsof het een vedette van wereldformaat is.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:42 schreef MrDoegewoon het volgende:
En over Huntelaar, ik zie hem ook Oranje wel halen.
Die van Bulgarije, Kroatie, Hongarije en Zweden.quote:
Hoe kom je aan die cijfers?quote:Op maandag 6 juni 2005 11:42 schreef Nyrem het volgende:
[..]
seizoen 2004
Volgens mij heeft Huntelaar ook niet alle wedstrijden volledig gespeeld/uitgespeeld.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:43 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Om het eerlijk te vergelijken kan je beter speelminuten dan wedstrijden nemen. Babel viel vaak vlak voor tijd in, wat jij nu meetelt als een gehele wedstrijd.
Huntelaar is ook jong, Affelay, Takak, Smit, Drost, enzo zijn ook jong en hebben ook talent.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:42 schreef pfaf het volgende:
[..]
Omdat hij nog jong is, maar v Basten is daar niet bang voor en wil wellicht met het oog op het WK en misschien zelfs EK 2008 jongens als Babel, Vlaar en De Jong wat laten wennen en ervaring op laten doen.
Stond Babel alle wedstrijden in de basis dan?quote:Op maandag 6 juni 2005 11:42 schreef Nyrem het volgende:
[..]
seizoen 2004
Simpel te berekenen als je voor een wedstrijd 90 minuten neemt (wat dus als een tang op een varken slaat)quote:
Wie weet...quote:Op maandag 6 juni 2005 11:44 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Huntelaar is ook jong, Affelay, Takak, Smit, Drost, enzo zijn ook jong en hebben ook talent.
Juist wel. Iedereen krijgt een eerlijke kans. En Bobson en VdBergh zullen het nog vaak aan hun kleinkinderen vertellen.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:42 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Nee, spelers die die mentaliteit hebben mogen vertrekken. Maar ik bedoel, waarom van den Bergh, Bobson, Yildrim, enzo één keer oproepen, om ze daarna niet meer te selecteren, dat wekt toch ook geen goeie band in de groep.
Ik had al zo'n vermoeden.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:44 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Simpel te berekenen als je voor een wedstrijd 90 minuten neemt (wat dus als een tang op een varken slaat)
Affelay gaat mee naar het WK, denk ik.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:44 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Huntelaar is ook jong, Affelay, Takak, Smit, Drost, enzo zijn ook jong en hebben ook talent.
Maar Mark heeft ook laten zien dat hij er gewoon bij hoord, Kampioen, Beker, halve finale CL, terwijl er PSV dit seizoen misschien wel tevreden moest wezen met de 4e plek.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:43 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
En laat Mark van Bommel er naar mijn mening nu bij horen dus heeft van Basten meer dan gelijk
nee, jantjequote:Op maandag 6 juni 2005 11:46 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Affelay gaat mee naar het WK, denk ik.
Welke Smit heb je het over? Toch niet Arvid hè?![]()
Tel je de blessuretijd niet mee?quote:Op maandag 6 juni 2005 11:44 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Simpel te berekenen als je voor een wedstrijd 90 minuten neemt (wat dus als een tang op een varken slaat)
Affelay roept hij ook wel op inderdaad. Hopelijk tegen Tsjechië al.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:46 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Affelay gaat mee naar het WK, denk ik.
Maar dat zegt toch totaal niets over het NL elftal? Dan krijg je het selectiebeleid a la Advocaat.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:47 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Maar Mark heeft ook laten zien dat hij er gewoon bij hoord, Kampioen, Beker, halve finale CL, terwijl er PSV dit seizoen misschien wel tevreden moest wezen met de 4e plek.
Takak is geen Nederlanderquote:Op maandag 6 juni 2005 11:44 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Heeft Ajax de laatste 10 jaar een spits gehad die er meer dan 25 in schoot?quote:Op maandag 6 juni 2005 11:44 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Stond Babel alle wedstrijden in de basis dan?
NEIN!!!!!
Maar niet in Oranje. Zelfde geld voor Seedorf, het is gewoon pech. Maar Oranje speelt anders dan PSV en Milan en daar passen ze niet in. En er is geen enkele speler zo goed dat er een elftal om gebouwd moet worden.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:47 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Maar Mark heeft ook laten zien dat hij er gewoon bij hoord, Kampioen, Beker, halve finale CL, terwijl er PSV dit seizoen misschien wel tevreden moest wezen met de 4e plek.
Dat bedoel ik, en jullie (ajax-fans) maar roepen dat het van Bastens goed recht is dat hij Maduro en Babel oproept terwijl hun nog niks hadden (en hebben) laten zien bij Ajax.quote:
Mwah, Robben wel een beetje.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:49 schreef MrDoegewoon het volgende:
En er is geen enkele speler zo goed dat er een elftal om gebouwd moet worden.
Waar hij wel een halve finale mee haaldequote:Op maandag 6 juni 2005 11:48 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Dan krijg je het selectiebeleid a la Advocaat.
Je kan je elftal er op afstemmen, maar niet je team helemaal aanpassen om één speler.quote:
Ik ga er even vandoor, zie jullie om half twee in topic 10.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:50 schreef DeTolk het volgende:
Als het zo doorgaat kan om 12:00 u topic nr 6 open
Dat is ook zo. Maar geef hem dan wel die kans. Voorlopig gaat het prima met Oranje, laat hem zo nog maar even doorgaan hoorquote:Op maandag 6 juni 2005 11:50 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Waar hij wel een halve finale mee haalde![]()
dat moet Bassie nog doen
(ook Hiddink deed dat op een WK)
dat moet Bassie nog doen
Bull-shit. Ik zou Affelay er volgend jaar ook graag bij zien, maar TAKAK, alsteblieft.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:49 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, en jullie (ajax-fans) maar roepen dat het van Bastens goed recht is dat hij Maduro en Babel oproept terwijl hun nog niks hadden (en hebben) laten zien bij Ajax.
Shota?quote:Op maandag 6 juni 2005 11:48 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Heeft Ajax de laatste 10 jaar een spits gehad die er meer dan 25 in schoot?
Precies, je merkt echt niet het verschil als je die spelers vervangt voor een andere (middelmatige) speler.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:49 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, en jullie (ajax-fans) maar roepen dat het van Bastens goed recht is dat hij Maduro en Babel oproept terwijl hun nog niks hadden (en hebben) laten zien bij Ajax.
Dus van Basten mag lekker ze eigen gang gaan en de spelers die dit seizoen top waren, gewoon laten staan? Van Basten moet dan niet vergeten dat een uitnodiging voor het Nederlands elftal een beloning is voor de prestatie's in clubverband. Dus geen spelers meer die net een paar wedstrijdjes hebben gespeeld in de A1 van Ajax, maar spelers die laten zien dat ze goed mee kunnen op internationaal niveau.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:49 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Maar niet in Oranje. Zelfde geld voor Seedorf, het is gewoon pech. Maar Oranje speelt anders dan PSV en Milan en daar passen ze niet in. En er is geen enkele speler zo goed dat er een elftal om gebouwd moet worden.
Takak speelde anders best aardig in Manchester.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:51 schreef pfaf het volgende:
[..]
Bull-shit. Ik zou Affelay er volgend jaar ook graag bij zien, maar TAKAK, alsteblieft.
Fout!quote:Op maandag 6 juni 2005 11:52 schreef Lizz-n het volgende:
Van Basten moet dan niet vergeten dat een uitnodiging voor het Nederlands elftal een beloning is voor de prestatie's in clubverband.
Mark is aan het darten op de foto van Van Bastenquote:Op maandag 6 juni 2005 11:52 schreef Edenoniphobic het volgende:
Hoe laat is die persconferentie. Ik neem aan dat CNN er Live bij zal met Breaking News.
Waarna live doorgeschakeld wordt naar de huiskamer van Mark die zijn versie zal geven.
Ow, in welk statuut is dat vastgelegd?quote:Op maandag 6 juni 2005 11:52 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Dus van Basten mag lekker ze eigen gang gaan en de spelers die dit seizoen top waren, gewoon laten staan? Van Basten moet dan niet vergeten dat een uitnodiging voor het Nederlands elftal een beloning is voor de prestatie's in clubverband. Dus geen spelers meer die net een paar wedstrijdjes hebben gespeeld in de A1 van Ajax, maar spelers die laten zien dat ze goed mee kunnen op internationaal niveau.
Als Bassie je coach is geweest bij de f-jes verdien je een selectie bij het grote Oranje. Niet als je prijzen pakt en internationaal presteert met je club.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:52 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Dus van Basten mag lekker ze eigen gang gaan en de spelers die dit seizoen top waren, gewoon laten staan? Van Basten moet dan niet vergeten dat een uitnodiging voor het Nederlands elftal een beloning is voor de prestatie's in clubverband. Dus geen spelers meer die net een paar wedstrijdjes hebben gespeeld in de A1 van Ajax, maar spelers die laten zien dat ze goed mee kunnen op internationaal niveau.
Precies. Al selecteert ie uit het 4e van zijn plaatselijke voetbalvereniging, wat maakt dat uit?quote:
Is wel leuk in Duitsland. Krijg je een BierElftalquote:Op maandag 6 juni 2005 11:54 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Precies. Al selecteert ie uit het 4e van zijn plaatselijke voetbalvereniging, wat maakt dat uit?
Sjongejonge, je snapt het ook écht niet hè.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:55 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Waarop dan? Toch niet op jij speelt bij die club en jij komt goed over in de media![]()
Neequote:Op maandag 6 juni 2005 11:56 schreef pfaf het volgende:
[..]
Sjongejonge, je snapt het ook écht niet hè.
Waarom nou niet, een winnende coach heeft toch altijd gelijk?quote:Op maandag 6 juni 2005 11:56 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Geen, maar je selecteerd toch geen spelers die nog helemaal niks gepresteerd hebben?
Krijgen we dat weer, Co bij Ajax...quote:Op maandag 6 juni 2005 11:57 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Waarom nou niet, een winnende coach heeft toch altijd gelijk?
v Basten wel en dat is zijn goed recht. 6 overwinningen 1 gelijkspel.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:56 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Geen, maar je selecteerd toch geen spelers die nog helemaal niks gepresteerd hebben?
Denk het ook ja, darten is een offensieve sport waar je nooit verdedigende taken hebt.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:53 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Mark is aan het darten op de foto van Van Basten
Tja de KNVB vraagt ook een coach die niks gepresteerd heeft. Dus dat had men kunnen verwachten.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:56 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Van Bommel heeft zijn kans gehad, dus het is onzin dat Van Basten hem 'gewoon laat staan'. Presteren bij de club is echter één ding, indien je voor Oranje speelt zul je ook moeten passen in het elftal. En als je dan ziet en hoort dat de spelvreugde er zaterdag bij Oranje afdruipt, terwijl Van Bommel verongelijkt schijnt te zijn over zijn wissel dan moet je je toch in alle eerlijkheid en zonder door een PSV-bril te kijken afvragen of hij wel in Oranje thuishoort.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:52 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
En je kan niet worden gewisseldquote:Op maandag 6 juni 2005 11:59 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Denk het ook ja, darten is een offensieve sport waar je nooit verdedigende taken hebt.
Als je die uitnodiging krijgt dan moet je het ook wel waarmaken en dat doet Mark dus nie. Het is toch zo simpel he...quote:Op maandag 6 juni 2005 11:52 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Die staat.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:59 schreef Nyrem het volgende:
[..]
en ik durf te wedden dat Adriaanse daarna het stokje overneemt(ik hoop dat ook)
quote:Op maandag 6 juni 2005 12:00 schreef DeTolk het volgende:
Luchtalarm !!!!
Van Bommel pleegt aanslag op V. Basten
De Jong deed het nog slechter, maar die krijgt wel complimenten van van Bastenquote:Op maandag 6 juni 2005 11:59 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Als je die uitnodiging krijgt dan moet je het ook wel waarmaken en dat doet Mark dus nie. Het is toch zo simpel he...
Daar zijn de meningen over verdeeld.quote:Op maandag 6 juni 2005 12:01 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
De Jong deed het nog slechter, maar die krijgt wel complimenten van van Basten![]()
VanBommel neemt groots wraak/afscheid!quote:Op maandag 6 juni 2005 12:00 schreef DeTolk het volgende:
Luchtalarm !!!!
Van Bommel pleegt aanslag op V. Basten
Dat snap ik ook niet, maarja wie ben ik, in ieder geval geen winnaar van een EK.quote:Op maandag 6 juni 2005 12:01 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
De Jong deed het nog slechter, maar die krijgt wel complimenten van van Basten![]()
eerste maandag van de maandquote:Op maandag 6 juni 2005 12:02 schreef Edenoniphobic het volgende:
Hier ook alarm. Mark heeft zelfmoord gepleegd ? Een kogel door Marco hoofd geboord ? Ohnee, het is 6 juni...
Dat kan je wel zeggen ja. Bij Ajax doet deJong het erg goed en vind ik hem de beste speler. Maar, zaterdag vond ik hem niet beter of slechter dan vanBommel/VdVaart.quote:Op maandag 6 juni 2005 12:02 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld.
Van Basten heeft de bezem door een ingeslapen elftal gehaald, en is alleen daarom al te prijzen. Hij schiet misschien soms wat door in zijn selectiebeleid, maar hij moet een elftal smeden dat er over een jaar in Duitsland moet staan en met dat in het achterhoofd vind ik de uitverkiezing van Vlaar, Babel en Maduro goed verklaarbaar. En dat staat wmb nog los van het passeren van Van Bommel, maar dat ik dat verklaarbaar vind heb ik in mijn vorige reacties al beargumenteerd.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:59 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Tja de KNVB vraagt ook een coach die niks gepresteerd heeft. Dus dat had men kunnen verwachten.
Het gaat nu nog goed allemaal, maar dat zal niet lang meer duren.
Helaas moet je dan wachten tot een groot toernooi. Na dat Toernooi is Bassie weg en ik durf te wedden dat Adriaanse daarna het stokje overneemt(ik hoop dat ook)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |