Nog een ander nieuwtje:quote:Op zondag 5 juni 2005 21:51 schreef 1972 het volgende:
Nog een nieuwtje:
Op 19 juni is er op Discovery Channel: The Science Of Star Wars met George Lucas en gepresenteerd door R2-D2 en C-3PO
Episode 7, 8 en 9 zijn nooit geschreven. Het plot van die films bestaat niet, er bestaan niet eens officiele plannen voor. Alleen geruchten. Die heeft Lucas altijd ontkent.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik las ook iets met episode 7 , 8 en 9
Dan krijgen we Ben Skywalker en Anakin Solo
Verzin dan iets anders graag
Anakin is toch wel een stuk cooler dan die saaie Luke. Eigenlijk was het leuker geweest als ie Obi ook een koppie kleiner had gemaakt.quote:Op maandag 6 juni 2005 21:11 schreef milagro het volgende:
Jaaaaaaaaa, gezien! en hij was somber, maar goeeeeeed
Yoda was een cool motherf*cker, en Anakin een lul
Darth Sidious vond ik ook weinig sympathiek
Maar serieus, erg okay, was het niet vanwege compleet verstijfde rug en dito knieen, was ik blijven zitten voor een reprise
Leek idd wel een beetje op een soort sixties revival. Darth Vader had nog net geen wijde broekspijpen en een vetkuif.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:30 schreef Joz het volgende:
jajajajajaja is dit t topic waarin ik kan melden dat t superkoel is dat de mannetjes met de petjes in revenge of the sith zaten !!echt te koel, eerst worden al die starships bestuurt door van die robotjes (droids) dan door die clones en aan t einde als darth vader rondloopt zitten ze er gewoon weer, de mannetjes met de petjes
![]()
echt vetkoel.
Ik zal ze es opzoeken op internetquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:03 schreef R_Style het volgende:
Sickie je moet eens the Clone wars kijken Volume 1 en 2 dan snap je alles over Grievous....
SPOILER: Mace windu heeft ervoor gezorgt dat Grievous ademhalingsproblemen kreeg....
die is kikke!!!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:11 schreef kinky_queen het volgende:
Mensen die op vaderdag de film gaan bekijken maken kans op deze poster
[afbeelding]
geweldigquote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:11 schreef kinky_queen het volgende:
Mensen die op vaderdag de film gaan bekijken maken kans op deze poster
[afbeelding]
Ja, eigenlijk wel.quote:Op donderdag 23 juni 2005 20:40 schreef McCarthy het volgende:
Ik vind het opvallend dat SW 1-2-3 zich veel in steden afspeelt en 4-5-6 niet.
Zal wel met copmutergraphics te maken hebben.
idd aardig afgeraffeld. Alsof er van een lijst werd afgevinkt welke zaken nog ff snel gedaan moesten worden om de koppeling met IV V & VI te maken.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:43 schreef Sickie het volgende:
[..]
Leek idd wel een beetje op een soort sixties revival. Darth Vader had nog net geen wijde broekspijpen en een vetkuif.![]()
Ik ben trouwens, kennelijk als 1 van de weinigen, niet echt positief over de derde SW, al vond ik hem overall wel beter dan de eerste 2. Puntsgewijs:
- Het acteerwerk, en met name het dramatische gedeelte, is t.o.v. om te huilen. Die gast die Anakin speelt kan het gewoon niet imo en acteurs als Mcgreggor zijn gewoon vleugellam vanwege de beroerde kwaliteit van de dialogen. Het eind met Vader die nooooo roept is ook een moment waarop ik dacht naar een power ranger ep te kijken. Tenenkrommend.
- Lucas gaat ontzettend geforceerd te werk bij het aan elkaar breien van deel 3 en 4. Sommige zaken lopen ietwat brakkig. Yoda geeft bijv. wel heel snel op na zijn krachtmeting met Sidious terwijl hij notabene niet eens aan de verliezende hand is. Mamma Padme heeft geen zin meer om te leven, zelfs niet voor haar kids. Ben je klaar mee, met zo'n moeder. De manier waarop ze de namen opnoemt bij de geboorte ligt er ook wel erg dik bovenop. Ff een lijstje afwerken lijkt het wel. Erg jammer. Imo is er op zich niks mis mee om bepaalde zaken niet bij de naam te noemen. Zeker als het leemtes zijn die de kijker zelf ook prima in kan vullen.
- Het sabre gevecht tussen sidious en mace en co is wel erg lame. Die andere jedi worden wel erg simpel neergeprikt en het gevecht tussen mace en sidious verloopt wel erg traag als deze vergeleken wordt met de andere sabre gevechten in de film.
- Wie de neuk is Grievous? Kwamen ze actiefiguren tekort voor in de happymeals ofzow? Wat dachten ze? Kom we drukken er een semimetalen baddy in met een ademhalingsprobleem want dat hebben we nog niet eerder gedaan?Ik snap niet waarom ze i.p.v. grievous er in te gooien, niet gewoon Dooku wat meer screentime hebben gegeven. Dan had zijn karakter ook nog iets uitgediept kunnen worden.
Mjah, weinig positief dus. Begrijp me niet, de originele films kunnen me wel degelijk heel erg bekoren, maar op dezelfde voet doorgaan qua acteerwerk en dialogen voldoet niet meer anno 2005 imo. Alleen leunen op CGI kon nog toen sfx in de kinderschoenen stonden, nu kom je daar niet meer mee weg. Ik ben benieuwd welke producten er allemaal nog uit de SW franchise komen rollen en wanneer Lucas eens een keer wat nieuws maakt.
Het zou dan handiger zijn als je erbij zegt waar in Nederland ongeveer.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:24 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
En in Nederland?
Jazeker. Ik had er laatst opeens zin in.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:26 schreef Koningin het volgende:
Wil je hem nu nog eens gaan zien dan?
Volgens mij wel.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:18 schreef Koningin het volgende:
Ik heb gelukkig nog een waardebon liggen, die kan ik daar goed voor gebruiken!
Kunnen we hem al bestellen?
Ik heb een bon van Van Leest en ik kan daar al de pre-order plaatsen en de code van de waardebon invullen, zodat ie gewoon thuis geleverd kan wordenquote:
Nee hoor ook hier draait de dvd speler overurenquote:Op maandag 14 november 2005 10:38 schreef Patch het volgende:
20 minuten later denk ik: dat was wel erg patserig van mezelf...![]()
dat ik SW3 heb, heeft niks te maken met het feit dat ik criticus ben.quote:Op maandag 14 november 2005 10:49 schreef =HellFire= het volgende:
Das niet patserig, das gewoon heel logisch als je reviewer bent of gewoon connecties in de film-industrie hebt. Ik krijg ook zovaak games 2 weken eerder toegestuurd.
Binnenkort maar aanschaffen dan, SW 3 rockte als een tiet wat mij betreft, ondanks de foutjes hier en daar.
Och ja, wacht even. 1 november in the States he... Argh, achterlijke vertragingen.quote:Op maandag 14 november 2005 10:53 schreef Patch het volgende:
[..]
dat ik SW3 heb, heeft niks te maken met het feit dat ik criticus ben.
Die heb ik gewoon zelf legaal gekocht.
quote:Op maandag 14 november 2005 10:56 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Och ja, wacht even. 1 november in the States he... Argh, achterlijke vertragingen.
Okee, zou zweren dat de DVD begin deze maand daar uitkwam. Maakt ook niet uit verder.quote:Op maandag 14 november 2005 10:56 schreef Patch het volgende:
[..]
Niet uit de States...
31 oktober was het overigens
tuurlijk issie de moeite waardquote:Op maandag 14 november 2005 18:32 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Okee, zou zweren dat de DVD begin deze maand daar uitkwam. Maakt ook niet uit verder.
Belangrijker is, is-tie de moeite waard? Nou, vertel op.![]()
Waar heb je hem gehaald, vertel.quote:Op maandag 14 november 2005 19:13 schreef Patch het volgende:
ik heb 'm voor 14,99
de NL versie??quote:Op maandag 14 november 2005 19:13 schreef Patch het volgende:
ik heb 'm voor 14,99
ikquote:Op woensdag 16 november 2005 11:10 schreef Koningin het volgende:
Wie heeft hem al gehaald??
Woei. Ik ga vrijdag naar Eindhoven. Even meepikken dan. 60 euro uittrekken voor War of the Worlds, Star Wars en Charlie and the Chocolate Factory.quote:Op woensdag 16 november 2005 14:47 schreef planethugo het volgende:
bij mm in eindhoven net voor 18.99
gek dat het per mm verschillend is dan!
Meteen ff LA Confidential en Twelve Monkeys erbij genomen
Die scene had wel een heel erg hoog E.T.-gehalte zeg...quote:Op woensdag 16 november 2005 17:19 schreef planethugo het volgende:
de deleted scenes zijn wel goeie. Zit zelfs een complete scene(30 sec) bij waarin yoda aankomt op zijn nieuwe planeet (ben ff de naam kwijt). Snap niet waarom die geschrapt is door ome george, zelfs Rick McCallum snapte het zelfs niet
verder is dat geblaat van die 6 uren extra materiaal natuurlijk weer een hoop geblaat want het commentaar van lucas en co bij de film is alweer 2 uur en 20 minuten
"Yoda phone home" ??quote:Op woensdag 16 november 2005 17:51 schreef Patch het volgende:
[..]
Die scene had wel een heel erg hoog E.T.-gehalte zeg...![]()
Denk dat ie daarom eruit is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu de extra`s nog kijken
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
er schijnen (volgens t dvd.nl forum) een aantal slechte discs in omloop zijn. Als je vrouw de kassabon nog heeft, probeer `m dan eens te gaan omruilen!quote:Op woensdag 16 november 2005 23:32 schreef 1972 het volgende:
M'n vrouw had me vandaag deel III kado gegeven (da's nog eens eenkado!)
![]()
![]()
![]()
Dus vanavond meteen in de DVD speler de 2e disk gedaan.... damn alleen maar schokkend beeld (!).... Ik ben bang dat m'n DVD speler schoongemaakt moet worden....
(net op dit moment...![]()
![]()
)
quote:Kijk uit, er zitten kennelijk een stel slechte DVD's tussen de episode 3 DVD's
Heb hem nu omgeruilt weer het zelfde probleem, veel herrie, en hij doet het niet.
Ik lees alle Star Wars boeken, maar de meeste hier zijn van Bantam Books en Lucasbooks. Wat zijn de titels van de Del Rey boeken?quote:Op maandag 21 november 2005 15:17 schreef Dementor het volgende:
Leest iemand de Del Ray boeken?
Zijn dat de officiele starwars boeken of moet ik dan andere kopen?
Ik heb alle games, de Clone Wars tekenfilmserie, de Ewoks en Droids tekenfilmsseries, Ewok films, Holiday Special en de comics weggelaten. De lijst hierboven zijn alleen de boeken (op 2 comic-series na, aangezien die (Dark Empire en Union) veel invloed hebben op de verhaallijn en aan gerefereerd wordt in de boeken (geboorte van Anakin Solo, verwoestingen op Coruscant en Mon Calamari en de terugkomst van de keizer in Dark Empire en de trouwerij van Luke Skywalker en Mara Jade in Union)quote:Op maandag 21 november 2005 23:33 schreef =HellFire= het volgende:
Wow wat een lijst. En dat is exclusief de games/comics?
Btw, Tara, volgens mij zag ik jou vorige week vrijdag in de bus of nie?
hoezo "al"??quote:Op dinsdag 22 november 2005 09:40 schreef Koningin het volgende:
Ik heb gister al naar de extra's kunnen kijken, achter de schermen enzo.
de extra`s duren toch echt langer dan de film zelfquote:Op zaterdag 26 november 2005 15:07 schreef RSH11 het volgende:
[..]
Omdat ze nog geen tijd heeft gehad voor de film zelf?
is nog niet bekendquote:Op zaterdag 26 november 2005 16:37 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Weet iemand of ep I, II en III ook nog in een mooie box uitkomen?
net zoals ze met de classic trilogy hebben gedaan![]()
Maar die kon ik beter doorspoelen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:11 schreef Timo20 het volgende:
[..]
de extra`s duren toch echt langer dan de film zelf
Lijkt me wel. Retecommercieel.quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:37 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Weet iemand of ep I, II en III ook nog in een mooie box uitkomen?
net zoals ze met de classic trilogy hebben gedaan![]()
Uiteraard. En 6 maanden nadat die box is uitgekomen, komt de volledige SW-saga 6 film box uit. Met iets erbij wat nog niet bij de anderen zat.quote:Op zondag 27 november 2005 13:46 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Retecommercieel.
Ik was cynisch. Geldklopperij en zo.quote:Op zondag 27 november 2005 14:00 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ben je serieus? Zou wel mooi zijn.
Daarom heb ik de DVD's van I II en III nog niet gekochtquote:Op zondag 27 november 2005 14:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik was cynisch. Geldklopperij en zo.
Die snap ik dus niet. Ik had eerder andersom verwacht.quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:32 schreef Tokus het volgende:
Ach, er is nu weer een nieuwe box met episodes IV t/m VI erin. Maar dan zonder de bonus dvd, en wel met een nieuw omhulseltje.
mag toch wel een keerquote:Op maandag 5 december 2005 18:22 schreef =HellFire= het volgende:
Limited edition is dan ook echt limited kennelijk.
Zeg ik zou hem toch krijgen?quote:Op woensdag 28 december 2005 23:27 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik stuur poster donderdag of vrijdag op ok?
Ik breng volgende week donderdag die posters naar m'n broer, dan kan ik op vrijdag jouw poster op de bus doen.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Haha.. even die update hè.. komt goed!
nopequote:Op maandag 30 januari 2006 11:39 schreef mrkanarie het volgende:
is er al wat bekend over een box met alle delen?
Maar dat zou niet commercieel gedacht zijn..?quote:Op maandag 30 januari 2006 20:59 schreef fratsman het volgende:
Zal ook wel zo'n 20 jaar duren voor die er komt...
Ik denk dat er eerst een 1-2-3 box komt. Daarna een heruitgave van 4-5-6 met nog meer extra's dan op de zilveren box. Om vervolgens bij het 50 jarig jubileum van Starwars een ultimate R2D2- episode I-II-III-IV-V-VI-droidhead uit te brengen...quote:Op maandag 30 januari 2006 22:25 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Maar dat zou niet commercieel gedacht zijn..?
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:37 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik denk dat er eerst een 1-2-3 box komt. Daarna een heruitgave van 4-5-6 met nog meer extra's dan op de zilveren box. Om vervolgens bij het 50 jarig jubileum van Starwars een ultimate R2D2- episode I-II-III-IV-V-VI-droidhead uit te brengen...
Me 2 D 2!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:55 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik wil een 1-2-3 box en wel heel snel![]()
Oh? Ik zie niets op de site van zowel bios.nl als Images zelf: http://www.images.nuquote:Op zondag 5 februari 2006 13:48 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hij draait deze week nog in Images in Groningen, een eenmalighe flashback of zo.. dinsdagavond, ik hoop dat ik tjd heb.
Was het dan vorige week? Nee toch? Stond in de 050..quote:Op zondag 5 februari 2006 16:01 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Oh? Ik zie niets op de site van zowel bios.nl als Images zelf: http://www.images.nu
Ten eerste begrijp ik weinig van wat je hier schrijft. Leestekens enzoquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:00 schreef mrkanarie het volgende:
http://forums.jedi.net/phpBB2/viewtopic.php?p=644467&
doet er eentje zich voor als Lucas doe het allemaal wel even verteld over een PT dvd box.Helaas weinig nieuws hierover.
http://www.starwars.com/databank/character/generalgrievous/quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:00 schreef __Saviour__ het volgende:
ja, wat is dat eigenlijkvoor een ding? een robot, maar hij hoest wel?
geloof dat ie in de latere afleveringen (volume 2) wel meerdere armen heeft.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 17:59 schreef mrkanarie het volgende:
Zeg, ik heb net Clone Wars Volume 1 gekeken, maar het viel mij op bij General Grievous dat hij in CW een paar armen mist, of ligt dat nu aan mij?
Revenge of the Sith:
[afbeelding]
Clone Wars:
[afbeelding]
en daar krijg je dus ook te zien waarom hij dan ineens 2 armen meer heeft?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:05 schreef Patch het volgende:
[..]
geloof dat ie in de latere afleveringen (volume 2) wel meerdere armen heeft.
Ben een tijdje niet hier geweest, het is idd 5,6 GB aan Star Wars comics (alles in het engels)quote:Op zondag 29 januari 2006 23:22 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hm.. ja.. zijn het alleen comics? Laat even weten.
Laat ik het zo zeggen: Het was niet zo indrukwekkend dat ik dat nog weet...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:30 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
en daar krijg je dus ook te zien waarom hij dan ineens 2 armen meer heeft?
Die zijn "verkrijgbaar". De orginele laserdisc versies van de films zijn omgezet naar DVD en bevatten zelfs commentaar (o.a. van Lucas, Ralph McQueirie, Dennis Muran, Frank Oz en Ken Ralston). Als je goed zoekt kun je ze vinden.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:25 schreef Jed1Gam het volgende:
Ik wil de oude ongepimpte versies op dvd.![]()
R.I.Pquote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:22 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik wil hier toch even stilstaan bij het overlijden van Phil Brown eergisteren. Hij speelde Uncle Owen Lars in A New Hope
[afbeelding]
Volgende week deel IIquote:Op maandag 13 februari 2006 08:39 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Phantom Menace op RTL5 was weer mooi..
Misschien een Making Of?quote:Op maandag 13 februari 2006 10:46 schreef fratsman het volgende:
En wat doen ze daarna?Revenge of the Sith overslaan en vrolijk verder met A new Hope?
waarinquote:Op maandag 13 februari 2006 16:23 schreef AngrodTiwele het volgende:
Er worden trouwens deze week comics gepost in a.b.starwars
Ben blij dat je het nu wel snaptquote:Op maandag 13 februari 2006 21:30 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ok. Ik snapte het ook al niet. Cool, bedankt.
Nu nog daar zien te komen.. komt goed..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:17 schreef AngrodTiwele het volgende:
[..]
Ben blij dat je het nu wel snapt
Dat was een Jedi Test, zo niet de laatste Jedi-Test die men moet afleggen om een Jedi-Ridder te worden. Anakin Skywalker had een soortgelijke test in The Clone Wars-tekenfilm, volume 2.quote:Op maandag 20 februari 2006 13:01 schreef Mip1988 het volgende:
he ik had nog een vraagje.. in deel V 'ziet' Luke Lord Vader op die planeet waar Yoda zit
ik snap dat stuk eigenlijk niet zo goed. hij heeft daar een visioen, en killt em. maar even later heeft Yoda het erover dat Luke daar gefaalt heeft ofzo?![]()
kan iemand dit uitleggen?![]()
en zo is het.quote:Op maandag 20 februari 2006 13:11 schreef Patch het volgende:
[..]
Dat was een Jedi Test, zo niet de laatste Jedi-Test die men moet afleggen om een Jedi-Ridder te worden. Anakin Skywalker had een soortgelijke test in The Clone Wars-tekenfilm, volume 2.
Maar er zijn zeker mensen hier op het forum aanwezig die het uitgebreider en interessanter kunnen verwoorden.
misschien had je het nog niet door, maar tegen de tijd dat Luke wordt opgeleid zijn er ietwat minder Jedi, waardoor dat leeftijd probleem misschien wel wat minder meeweegt.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:22 schreef Mip1988 het volgende:
waarom is Anakin volgens Yoda eigenlijk te oud voor een Jedi-opleiding? Anakin is daar 10 (episode I)
Luke (rond de 20 ofzo denk ik, episode V) is 2 keer zo oud en dat was geen probleem![]()
misschien dat een modje ff de TT kan veranderen naar 'Het centrale Star Wars topic'.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:09 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Er is nog geen centraal Star Wars topic? Schande!
Yoda zegt anders dat Luke te oud is in ep. Vquote:Op maandag 20 februari 2006 17:22 schreef Mip1988 het volgende:
waarom is Anakin volgens Yoda eigenlijk te oud voor een Jedi-opleiding? Anakin is daar 10 (episode I)
Luke (rond de 20 ofzo denk ik, episode V) is 2 keer zo oud en dat was geen probleem![]()
Omdat de Jedi's vanaf ongeveer hun geboorte horen te worden opgeleid.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:22 schreef Mip1988 het volgende:
Of dat nu echt nodig was? Dit topic is over minder dan 100 posts toch wel volquote:
Zo heeft de film ook nog een eigen topicquote:Op maandag 20 februari 2006 23:04 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Of dat nu echt nodig was? Dit topic is over minder dan 100 posts toch wel vol
Op RTL5? The Peacemaker....quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:34 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wat gaan ze nou volgende week uitzenden?
Hah, het grappige is. Obi-Wan is m'n favoriete personage uit de eerste drie delen (okee, 2 en 3, Qui-Gon Jinn in TPM of toch Darth Maul?). In de OT is het Han Solo. Niks geen Dark Side. Ook neig ik in KOTOR altijd eerder naar Light side omdat dat meer een uitdaging is, bedoel, iemand afpersen b.v. in een spelletje is geen kunst aan.quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:32 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
HellFire.. heb je sympathie voor de Dark Side..?? Kan ook niet anders met zo'n naam..
quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:10 schreef mrkanarie het volgende:
Stiekem neigt iedereen wel naar de Powah of teh Darkside!
hij zit/zat nog in de ontkenningsfase.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:21 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
[afbeelding]
I'll never join you!!!![]()
Nee hoor, heel begrijpelijk. Hij zat ook in III. Je kan namelijk geen personage, die blijkbaar belangrijk is, introduceren in deel I en die vervolgens in de vervolgen weglaten. Daarom vond ik het wel verstandig dat ze Jar Jar terug lieten komen, maar ook goed dat zijn rol in deel II minder groot was, en in III zie je hem alleen heel eventjes.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:52 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik zag dat Jar Jar Binks ook nog in Episode II zat.. klopt hè? Onbegrijpelijk..
Ok, bedankt voor de info.:)quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:02 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Nee hoor, heel begrijpelijk. Hij zat ook in III. Je kan namelijk geen personage, die blijkbaar belangrijk is, introduceren in deel I en die vervolgens in de vervolgen weglaten. Daarom vond ik het wel verstandig dat ze Jar Jar terug lieten komen, maar ook goed dat zijn rol in deel II minder groot was, en in III zie je hem alleen heel eventjes.
In II is hij eigenlijk min of meer verantwoordelijk voor het geven van alle macht aan Palpatine. Dus Jar Jar is min of meer de veroorzaker van het Keizerrijk!![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:02 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Nee hoor, heel begrijpelijk. Hij zat ook in III. Je kan namelijk geen personage, die blijkbaar belangrijk is, introduceren in deel I en die vervolgens in de vervolgen weglaten. Daarom vond ik het wel verstandig dat ze Jar Jar terug lieten komen, maar ook goed dat zijn rol in deel II minder groot was, en in III zie je hem alleen heel eventjes.
In II is hij eigenlijk min of meer verantwoordelijk voor het geven van alle macht aan Palpatine. Dus Jar Jar is min of meer de veroorzaker van het Keizerrijk!![]()
Ik heb wel een C-3PO & StormTrooper kostuum op zolder.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:59 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Carnaval: wie gaat als R2D2?
ik wil deze nog een keer maken, misschien dat anderen er ook nog belang bij hebben.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 08:54 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik heb wel een C-3PO & StormTrooper kostuum op zolder.
Nooit het lef gehad om het daadwerkelijk met carnaval aan te trekken.![]()
Dat was één van de redenen dat deel 3 een beetje tegen viel. Ik had gehoopt op een flink stuk waarin Jar Jar gemarteld en geëxecuteerd wordt vanwege zijn bijdrage aan de jedicide.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:14 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Jar Jar wordt daarna lekker gelobbyed en is uiteindelijk degene die de kanselier (Palpatine dus, de latere keizer) de speciale bevoegdheden geeft.
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:18 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Dat was één van de redenen dat deel 3 een beetje tegen viel. Ik had gehoopt op een flink stuk waarin Jar Jar gemarteld en geëxecuteerd wordt vanwege zijn bijdrage aan de jedicide.
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:18 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Dat was één van de redenen dat deel 3 een beetje tegen viel. Ik had gehoopt op een flink stuk waarin Jar Jar gemarteld en geëxecuteerd wordt vanwege zijn bijdrage aan de jedicide.
Jup, een 1 of andere gruweldood midden tussen de gevechtenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:18 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Voila.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:18 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Daar begrijp ik weinig van.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:06 schreef Timo20 het volgende:
He gezellig: Hayden Christensen heeft een Razzie Award gewonnen voor slechtstse acteur in een bijrol () voor Revenge of the Sith
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |