Laat ik het zo zeggen: Het was niet zo indrukwekkend dat ik dat nog weet...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:30 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
en daar krijg je dus ook te zien waarom hij dan ineens 2 armen meer heeft?
Die zijn "verkrijgbaar". De orginele laserdisc versies van de films zijn omgezet naar DVD en bevatten zelfs commentaar (o.a. van Lucas, Ralph McQueirie, Dennis Muran, Frank Oz en Ken Ralston). Als je goed zoekt kun je ze vinden.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:25 schreef Jed1Gam het volgende:
Ik wil de oude ongepimpte versies op dvd.![]()
R.I.Pquote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:22 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik wil hier toch even stilstaan bij het overlijden van Phil Brown eergisteren. Hij speelde Uncle Owen Lars in A New Hope
[afbeelding]
Volgende week deel IIquote:Op maandag 13 februari 2006 08:39 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Phantom Menace op RTL5 was weer mooi..
Misschien een Making Of?quote:Op maandag 13 februari 2006 10:46 schreef fratsman het volgende:
En wat doen ze daarna?Revenge of the Sith overslaan en vrolijk verder met A new Hope?
waarinquote:Op maandag 13 februari 2006 16:23 schreef AngrodTiwele het volgende:
Er worden trouwens deze week comics gepost in a.b.starwars
Ben blij dat je het nu wel snaptquote:Op maandag 13 februari 2006 21:30 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ok. Ik snapte het ook al niet. Cool, bedankt.
Nu nog daar zien te komen.. komt goed..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 00:17 schreef AngrodTiwele het volgende:
[..]
Ben blij dat je het nu wel snapt
Dat was een Jedi Test, zo niet de laatste Jedi-Test die men moet afleggen om een Jedi-Ridder te worden. Anakin Skywalker had een soortgelijke test in The Clone Wars-tekenfilm, volume 2.quote:Op maandag 20 februari 2006 13:01 schreef Mip1988 het volgende:
he ik had nog een vraagje.. in deel V 'ziet' Luke Lord Vader op die planeet waar Yoda zit
ik snap dat stuk eigenlijk niet zo goed. hij heeft daar een visioen, en killt em. maar even later heeft Yoda het erover dat Luke daar gefaalt heeft ofzo?![]()
kan iemand dit uitleggen?![]()
en zo is het.quote:Op maandag 20 februari 2006 13:11 schreef Patch het volgende:
[..]
Dat was een Jedi Test, zo niet de laatste Jedi-Test die men moet afleggen om een Jedi-Ridder te worden. Anakin Skywalker had een soortgelijke test in The Clone Wars-tekenfilm, volume 2.
Maar er zijn zeker mensen hier op het forum aanwezig die het uitgebreider en interessanter kunnen verwoorden.
misschien had je het nog niet door, maar tegen de tijd dat Luke wordt opgeleid zijn er ietwat minder Jedi, waardoor dat leeftijd probleem misschien wel wat minder meeweegt.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:22 schreef Mip1988 het volgende:
waarom is Anakin volgens Yoda eigenlijk te oud voor een Jedi-opleiding? Anakin is daar 10 (episode I)
Luke (rond de 20 ofzo denk ik, episode V) is 2 keer zo oud en dat was geen probleem![]()
misschien dat een modje ff de TT kan veranderen naar 'Het centrale Star Wars topic'.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:09 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Er is nog geen centraal Star Wars topic? Schande!
Yoda zegt anders dat Luke te oud is in ep. Vquote:Op maandag 20 februari 2006 17:22 schreef Mip1988 het volgende:
waarom is Anakin volgens Yoda eigenlijk te oud voor een Jedi-opleiding? Anakin is daar 10 (episode I)
Luke (rond de 20 ofzo denk ik, episode V) is 2 keer zo oud en dat was geen probleem![]()
Omdat de Jedi's vanaf ongeveer hun geboorte horen te worden opgeleid.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:22 schreef Mip1988 het volgende:
Of dat nu echt nodig was? Dit topic is over minder dan 100 posts toch wel volquote:
Zo heeft de film ook nog een eigen topicquote:Op maandag 20 februari 2006 23:04 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Of dat nu echt nodig was? Dit topic is over minder dan 100 posts toch wel vol
Op RTL5? The Peacemaker....quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:34 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wat gaan ze nou volgende week uitzenden?
Hah, het grappige is. Obi-Wan is m'n favoriete personage uit de eerste drie delen (okee, 2 en 3, Qui-Gon Jinn in TPM of toch Darth Maul?). In de OT is het Han Solo. Niks geen Dark Side. Ook neig ik in KOTOR altijd eerder naar Light side omdat dat meer een uitdaging is, bedoel, iemand afpersen b.v. in een spelletje is geen kunst aan.quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:32 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
HellFire.. heb je sympathie voor de Dark Side..?? Kan ook niet anders met zo'n naam..
quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:10 schreef mrkanarie het volgende:
Stiekem neigt iedereen wel naar de Powah of teh Darkside!
hij zit/zat nog in de ontkenningsfase.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:21 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
[afbeelding]
I'll never join you!!!![]()
Nee hoor, heel begrijpelijk. Hij zat ook in III. Je kan namelijk geen personage, die blijkbaar belangrijk is, introduceren in deel I en die vervolgens in de vervolgen weglaten. Daarom vond ik het wel verstandig dat ze Jar Jar terug lieten komen, maar ook goed dat zijn rol in deel II minder groot was, en in III zie je hem alleen heel eventjes.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:52 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik zag dat Jar Jar Binks ook nog in Episode II zat.. klopt hè? Onbegrijpelijk..
Ok, bedankt voor de info.:)quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:02 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Nee hoor, heel begrijpelijk. Hij zat ook in III. Je kan namelijk geen personage, die blijkbaar belangrijk is, introduceren in deel I en die vervolgens in de vervolgen weglaten. Daarom vond ik het wel verstandig dat ze Jar Jar terug lieten komen, maar ook goed dat zijn rol in deel II minder groot was, en in III zie je hem alleen heel eventjes.
In II is hij eigenlijk min of meer verantwoordelijk voor het geven van alle macht aan Palpatine. Dus Jar Jar is min of meer de veroorzaker van het Keizerrijk!![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:02 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Nee hoor, heel begrijpelijk. Hij zat ook in III. Je kan namelijk geen personage, die blijkbaar belangrijk is, introduceren in deel I en die vervolgens in de vervolgen weglaten. Daarom vond ik het wel verstandig dat ze Jar Jar terug lieten komen, maar ook goed dat zijn rol in deel II minder groot was, en in III zie je hem alleen heel eventjes.
In II is hij eigenlijk min of meer verantwoordelijk voor het geven van alle macht aan Palpatine. Dus Jar Jar is min of meer de veroorzaker van het Keizerrijk!![]()
Ik heb wel een C-3PO & StormTrooper kostuum op zolder.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:59 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Carnaval: wie gaat als R2D2?
ik wil deze nog een keer maken, misschien dat anderen er ook nog belang bij hebben.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 08:54 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik heb wel een C-3PO & StormTrooper kostuum op zolder.
Nooit het lef gehad om het daadwerkelijk met carnaval aan te trekken.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |