Ik heb alle games, de Clone Wars tekenfilmserie, de Ewoks en Droids tekenfilmsseries, Ewok films, Holiday Special en de comics weggelaten. De lijst hierboven zijn alleen de boeken (op 2 comic-series na, aangezien die (Dark Empire en Union) veel invloed hebben op de verhaallijn en aan gerefereerd wordt in de boeken (geboorte van Anakin Solo, verwoestingen op Coruscant en Mon Calamari en de terugkomst van de keizer in Dark Empire en de trouwerij van Luke Skywalker en Mara Jade in Union)quote:Op maandag 21 november 2005 23:33 schreef =HellFire= het volgende:
Wow wat een lijst. En dat is exclusief de games/comics?
Btw, Tara, volgens mij zag ik jou vorige week vrijdag in de bus of nie?
hoezo "al"??quote:Op dinsdag 22 november 2005 09:40 schreef Koningin het volgende:
Ik heb gister al naar de extra's kunnen kijken, achter de schermen enzo.
de extra`s duren toch echt langer dan de film zelfquote:Op zaterdag 26 november 2005 15:07 schreef RSH11 het volgende:
[..]
Omdat ze nog geen tijd heeft gehad voor de film zelf?
is nog niet bekendquote:Op zaterdag 26 november 2005 16:37 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Weet iemand of ep I, II en III ook nog in een mooie box uitkomen?
net zoals ze met de classic trilogy hebben gedaan![]()
Maar die kon ik beter doorspoelen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 15:11 schreef Timo20 het volgende:
[..]
de extra`s duren toch echt langer dan de film zelf
Lijkt me wel. Retecommercieel.quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:37 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Weet iemand of ep I, II en III ook nog in een mooie box uitkomen?
net zoals ze met de classic trilogy hebben gedaan![]()
Uiteraard. En 6 maanden nadat die box is uitgekomen, komt de volledige SW-saga 6 film box uit. Met iets erbij wat nog niet bij de anderen zat.quote:Op zondag 27 november 2005 13:46 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Retecommercieel.
Ik was cynisch. Geldklopperij en zo.quote:Op zondag 27 november 2005 14:00 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ben je serieus? Zou wel mooi zijn.
Daarom heb ik de DVD's van I II en III nog niet gekochtquote:Op zondag 27 november 2005 14:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik was cynisch. Geldklopperij en zo.
Die snap ik dus niet. Ik had eerder andersom verwacht.quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:32 schreef Tokus het volgende:
Ach, er is nu weer een nieuwe box met episodes IV t/m VI erin. Maar dan zonder de bonus dvd, en wel met een nieuw omhulseltje.
mag toch wel een keerquote:Op maandag 5 december 2005 18:22 schreef =HellFire= het volgende:
Limited edition is dan ook echt limited kennelijk.
Zeg ik zou hem toch krijgen?quote:Op woensdag 28 december 2005 23:27 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik stuur poster donderdag of vrijdag op ok?
Ik breng volgende week donderdag die posters naar m'n broer, dan kan ik op vrijdag jouw poster op de bus doen.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Haha.. even die update hè.. komt goed!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |