Het zou dan handiger zijn als je erbij zegt waar in Nederland ongeveer.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 10:24 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
En in Nederland?
Jazeker. Ik had er laatst opeens zin in.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:26 schreef Koningin het volgende:
Wil je hem nu nog eens gaan zien dan?
Volgens mij wel.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:18 schreef Koningin het volgende:
Ik heb gelukkig nog een waardebon liggen, die kan ik daar goed voor gebruiken!
Kunnen we hem al bestellen?
Ik heb een bon van Van Leest en ik kan daar al de pre-order plaatsen en de code van de waardebon invullen, zodat ie gewoon thuis geleverd kan wordenquote:
Nee hoor ook hier draait de dvd speler overurenquote:Op maandag 14 november 2005 10:38 schreef Patch het volgende:
20 minuten later denk ik: dat was wel erg patserig van mezelf...![]()
dat ik SW3 heb, heeft niks te maken met het feit dat ik criticus ben.quote:Op maandag 14 november 2005 10:49 schreef =HellFire= het volgende:
Das niet patserig, das gewoon heel logisch als je reviewer bent of gewoon connecties in de film-industrie hebt. Ik krijg ook zovaak games 2 weken eerder toegestuurd.
Binnenkort maar aanschaffen dan, SW 3 rockte als een tiet wat mij betreft, ondanks de foutjes hier en daar.
Och ja, wacht even. 1 november in the States he... Argh, achterlijke vertragingen.quote:Op maandag 14 november 2005 10:53 schreef Patch het volgende:
[..]
dat ik SW3 heb, heeft niks te maken met het feit dat ik criticus ben.
Die heb ik gewoon zelf legaal gekocht.
quote:Op maandag 14 november 2005 10:56 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Och ja, wacht even. 1 november in the States he... Argh, achterlijke vertragingen.
Okee, zou zweren dat de DVD begin deze maand daar uitkwam. Maakt ook niet uit verder.quote:Op maandag 14 november 2005 10:56 schreef Patch het volgende:
[..]
Niet uit de States...
31 oktober was het overigens
tuurlijk issie de moeite waardquote:Op maandag 14 november 2005 18:32 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Okee, zou zweren dat de DVD begin deze maand daar uitkwam. Maakt ook niet uit verder.
Belangrijker is, is-tie de moeite waard? Nou, vertel op.![]()
Waar heb je hem gehaald, vertel.quote:Op maandag 14 november 2005 19:13 schreef Patch het volgende:
ik heb 'm voor 14,99
de NL versie??quote:Op maandag 14 november 2005 19:13 schreef Patch het volgende:
ik heb 'm voor 14,99
ikquote:Op woensdag 16 november 2005 11:10 schreef Koningin het volgende:
Wie heeft hem al gehaald??
Woei. Ik ga vrijdag naar Eindhoven. Even meepikken dan. 60 euro uittrekken voor War of the Worlds, Star Wars en Charlie and the Chocolate Factory.quote:Op woensdag 16 november 2005 14:47 schreef planethugo het volgende:
bij mm in eindhoven net voor 18.99
gek dat het per mm verschillend is dan!
Meteen ff LA Confidential en Twelve Monkeys erbij genomen
Die scene had wel een heel erg hoog E.T.-gehalte zeg...quote:Op woensdag 16 november 2005 17:19 schreef planethugo het volgende:
de deleted scenes zijn wel goeie. Zit zelfs een complete scene(30 sec) bij waarin yoda aankomt op zijn nieuwe planeet (ben ff de naam kwijt). Snap niet waarom die geschrapt is door ome george, zelfs Rick McCallum snapte het zelfs niet
verder is dat geblaat van die 6 uren extra materiaal natuurlijk weer een hoop geblaat want het commentaar van lucas en co bij de film is alweer 2 uur en 20 minuten
"Yoda phone home" ??quote:Op woensdag 16 november 2005 17:51 schreef Patch het volgende:
[..]
Die scene had wel een heel erg hoog E.T.-gehalte zeg...![]()
Denk dat ie daarom eruit is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu de extra`s nog kijken
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
er schijnen (volgens t dvd.nl forum) een aantal slechte discs in omloop zijn. Als je vrouw de kassabon nog heeft, probeer `m dan eens te gaan omruilen!quote:Op woensdag 16 november 2005 23:32 schreef 1972 het volgende:
M'n vrouw had me vandaag deel III kado gegeven (da's nog eens eenkado!)
![]()
![]()
![]()
Dus vanavond meteen in de DVD speler de 2e disk gedaan.... damn alleen maar schokkend beeld (!).... Ik ben bang dat m'n DVD speler schoongemaakt moet worden....
(net op dit moment...![]()
![]()
)
quote:Kijk uit, er zitten kennelijk een stel slechte DVD's tussen de episode 3 DVD's
Heb hem nu omgeruilt weer het zelfde probleem, veel herrie, en hij doet het niet.
Ik lees alle Star Wars boeken, maar de meeste hier zijn van Bantam Books en Lucasbooks. Wat zijn de titels van de Del Rey boeken?quote:Op maandag 21 november 2005 15:17 schreef Dementor het volgende:
Leest iemand de Del Ray boeken?
Zijn dat de officiele starwars boeken of moet ik dan andere kopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |