Nou soms loonde het de moeite van het lezen. Met enige regelmaat raakte hij verward.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:14 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Sjun maakte altijd goede posts
Soms moest je het 3x lezen om het te begrijpen maar dat houdt een mens van de straat
Best logisch als je zijn posts las.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:16 schreef Johan_de_With het volgende:
Nou soms loonde het de moeite van het lezen. Met enige regelmaat raakte hij verward.
Ben je al zo oud?quote:Op maandag 6 juni 2005 15:02 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Bij dat gast krijg ik meestal direct een vieze smaak in mijn mond........................ Hij doet me denken aan zestig jaar terug.
Zijn historici net zo verzuurd als boekhouders?quote:Op maandag 6 juni 2005 15:16 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nou soms loonde het de moeite van het lezen. Met enige regelmaat raakte hij verward.
Ik moet zeggen dat ik wel waardering voor hem heb gekregen.quote:
Ik weet niet, ik ken geen boekhouders.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zijn historici net zo verzuurd als boekhouders?
Hij had soms best een aardig punt. Maar vaker was het een grote hoop wollig taalgebruik waarbij het elke keer weer op het zelfde uitkwamquote:Op maandag 6 juni 2005 15:14 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Sjun maakte altijd goede posts
Soms moest je het 3x lezen om het te begrijpen maar dat houdt een mens van de straat
Historici zijn net als studio-speakers, ze zijn perfekt, maar saai.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:20 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik ken geen boekhouders.
Niet historici die acht jaar over hun studie doen,quote:Op maandag 6 juni 2005 15:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Historici zijn net als studio-speakers, ze zijn perfekt, maar saai.![]()
De kracht van de herhalingquote:Op maandag 6 juni 2005 15:21 schreef du_ke het volgende:
Hij had soms best een aardig punt. Maar vaker was het een grote hoop wollig taalgebruik waarbij het elke keer weer op het zelfde uitkwam.
Bedoel je Wim-Lex?quote:Op maandag 6 juni 2005 15:25 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Niet historici die acht jaar over hun studie doen,.
Dat heb ik nu werkelijk ALTIJD bij die, kom, hoe heet die alweer, iets met een 3 in zijn/haar naam.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij had soms best een aardig punt. Maar vaker was het een grote hoop wollig taalgebruik waarbij het elke keer weer op het zelfde uitkwam.
Denk eerder onze staatssecretaris van onderwijsquote:
Je bent nog minder dan Wim-Lexquote:Op maandag 6 juni 2005 15:27 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, Chocoprins deed er maar zes jaar over.
quote:
Ik dacht dat hij Prins Pils was, was die van de andere kant?quote:Op maandag 6 juni 2005 15:27 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, Chocoprins deed er maar zes jaar over.
Rutte?quote:Op maandag 6 juni 2005 15:28 schreef du_ke het volgende:
[..]
Denk eerder onze staatssecretaris van onderwijs.
Ik wist eerst helemaal niet dat dat mode was.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:28 schreef kLowJow het volgende:
!!!!!!!!!1111111111111
Nee, een bekende van mij die ontgroening met hem heeft gelopen beweert dat hij iedere ochtend een fles chocopasta in zijn haar kreeg.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij Prins Pils was, was die van de andere kant?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |