quote:Afmetingen: 96x47x22mm
Gewicht: 99 gram
Standbytijd: 220 uur
Beltijd: 180 minuten
Beschikbaar: 3e kwartaal van 2005
Eigenschappen
Netwerk
Tri band
Beeldscherm
Kleuren beeldscherm
Instelbare schermhelderheid
260.000 kleuren
TFT
Resolutie: 240 х 320 pixels
Externe vormgeving
Bedieningstoets
4-richtings
Camera
Auto focus
Digitale zoom
Effecten/instelmogelijkheden
Flitser
Kwaliteitsopties
Mozaïek foto
MultiShot
Nachtmodus
Portrait modus
Telefoondisplay is zoeker
van de camera
Video opneemfunctie
Zelfontspanner 10 sec.
Max. resolutie: (camera) 1632 x 1224 pixels
Max. resolutie: (video) 176 x 144 pixels
Soort: 2.0 Mpixel camera
Geïntegreerde antenne
Internet sneltoets
Trilfunctie
Interne vormgeving
Screensavers
Thema's
Wallpapers
Downloadbare wallpapers
Kleur
Video wallpaper
Geheugen
Dynamisch geheugen
Grootte: 92 MB
Extern meegeleverd geheugen
MMC micro geheugenkaart
Geheugenkaart slot
MMC micro geheugenkaart
Audio
Handsfree functie
Polyfonische ringtones
64-tones polyfonische ringtones
MP3
Downloadbare ringtones
Stereo speakers
Voice dialing
Voice memo
Messaging
POP3
SMTP
IMAP4
Via SMS
EMS
Java ondersteuning
MMS
SMS
SMS berichten versturen naar
meerdere personen tegelijkertijd
Ontvangen en verzenden van
aaneengeschakelde SMS berichten
T9
Video MMS
Connectivity
BlueTooth
GPRS
Infrarood
Internet browser
XHTML browser
Modem
Synchronisatie
SyncML
PC-Modem connectie
Synchronisatie via USB op PC
Synchronisatie via RS232 op PC
Synchronisatie via Bluetooth
Synchronisatie via Infrarood
USB
Video-out
WAP
2.0
WAP browser
Aanwezige programma's
Alarmklok
Automatische toetsenbordvergrendeling
Automatische volumeregeling
Calculator
Fotoalbum
Afbeeldingen wijzigen, extra's
invoegen en fullscreen weergave
Fototelefoonboek
Videotelefoonboek
Games
Downloadbare games
Herinneringen
Image editor
Afbeeldingen wijzigen, extra's
invoegen en fullscreen weergave
Zoom functie
Kalendernotities
MP3 speler
Remote printing
Stopwatch & timer
Takenlijst
Telefoonboek met bellergroepen
Tijdsnotatie of Klok
Valuta omzetter
Video afspeelfunctie
3GP speler
PC ondersteuning
Office ondersteuning
Excel bestanden
Powerpoint bestanden
Word bestanden
Doe mij er es ff een stuk of 20 danquote:Op zondag 5 juni 2005 17:11 schreef Skv het volgende:
Ik kan 'm via via krijgen voor 350 euro.
Via viaquote:Op zondag 5 juni 2005 17:11 schreef Skv het volgende:
Ik kan 'm via via krijgen voor 350 euro.
In de VS kost ie rond de 750 dollar heb ik ergens gelezen..Kan niet wachten tot ie hier uit is
Ik begin er niet aan, zal vast wel een amerikaanse import zijn met softwarefouten ofzo.quote:
Je kan er wel extra geheugen in doen. 256 of 512 geloof ik.quote:Op maandag 6 juni 2005 11:16 schreef tonks het volgende:
Meer functies dan de k750.. dat misschien..
Maar beter.. dat nooit.
92mb geheugen, kan niet eens extra geheugen in.. dus wat heb je aan die mp3 speler.
Plus dat ik persoonlijk de k750i er veel mooier uit vind zien. dat slide design kennen we nu wel
Ik heb de K750iquote:Op maandag 6 juni 2005 12:19 schreef Skv het volgende:
ff wat nagezocht over de k750i, en ik moet jullie gelijk geven
Ik vind het design van dat ding wel wat minder..
Grote verschillen zijn:
-op de k750i zit een radio -> Ik weet niet of 'ie op speaker kan?
-De D600 kan je office files mee openen en bewerken.
Heb ook wat foto's gevonden, gemaakt met een K750i, en daaar kan ik best blij van worden:
http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=92330&start=495
Zijn iets van 50 pagina's vol..
Trouwens ik heb de K750i met 1 jaar Orange 32,50 voor 26 per maand. + 20 euro van telefoonkosten kom ik dan op ¤332, maar dan heb ik een jaar lang 32,50 belgegoed. Dus zo goedkoop is die D600 niet voor jou
.
Foto's gemaakt met D600 ben ik nog niet tegengekomen..
Idd ! Dat vind ik zo fijn aan m'n D500. Dat de camera altijd beschermd zit in zn "jasje" zodat het aantal krasjes op het schermpje voor de lens tot een minimum wordt gehouden.quote:Op zondag 5 juni 2005 15:48 schreef Skv het volgende:
Enige mindere vind ik dat de camera los aan de achterkant zit
Bij de K750i zit een schuifding ervoor, net als bij een digitale camera. Zodra je dat ding wegschuift is ie direct gereed voor een foto, ook alsie op "slot" staat.quote:Op maandag 6 juni 2005 12:30 schreef Speedski het volgende:
[..]
Idd ! Dat vind ik zo fijn aan m'n D500. Dat de camera altijd beschermd zit in zn "jasje" zodat het aantal krasjes op het schermpje voor de lens tot een minimum wordt gehouden.
Ik bedoelde de D600 ...quote:Op maandag 6 juni 2005 12:32 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Bij de K750i zit een schuifding ervoor, net als bij een digitale camera. Zodra je dat ding wegschuift is ie direct gereed voor een foto, ook alsie op "slot" staat.
Als je van een vierkant blok houdt moet je die zeker kopenquote:Op maandag 6 juni 2005 12:43 schreef tonks het volgende:
Nee deze moet je hebben
[afbeelding]
Maar daar is dit topic niet voor bedoeld dit gaat om de d600
en bij deze telefoon heb je windows op je telefoonquote:Op maandag 6 juni 2005 12:43 schreef tonks het volgende:
Nee deze moet je hebben
[afbeelding]
Maar daar is dit topic niet voor bedoeld dit gaat om de d600
Daar kan je je nog wel eens in vergissen..quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:35 schreef Alessandro het volgende:
En ze komen ook een beetje te laat met de d600 vind ik. ALs ze hem nou een paar maand eerder uitbrachten voor de SE k750i dan hadden ze nog veel kans op slagen. Maar ik vrees voor ze dat ze dit keer niet weer zo'n klapper gaan maken als met de d500.
mensen zoals ik !quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:39 schreef tonks het volgende:
[..]
Daar kan je je nog wel eens in vergissen..
D600 is natuurlijk het vertrouwde design + de nieuwe functies (tvout,pdf reader,uitbreidbaar geheugen) en als die d500 als zo populair is.. dan denk ik dat veel mensen ook wel voor de d600 gaan
hij komt het 3e kwartaal dit jaar pas uit ..quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:16 schreef Alessandro het volgende:
Heeft iemand hem al gezien in winkels? Hij moet toch wel uitkomen binnenkort.
Net zoveel als de d500 was toen hij uitkwam.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:47 schreef Epsilux het volgende:
[..]
hij komt het 3e kwartaal dit jaar pas uit ..
ik denk eind augustus/begin september ..
ben benieuwd wat ie gaat kosten in de winkel
en hoeveel mag dit dan welniet zijnquote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:39 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Net zoveel als de d500 was toen hij uitkwam.
D600:quote:Op maandag 6 juni 2005 12:19 schreef Skv het volgende:
ff wat nagezocht over de k750i, en ik moet jullie gelijk geven
Ik vind het design van dat ding wel wat minder..
Grote verschillen zijn:
-op de k750i zit een radio -> Ik weet niet of 'ie op speaker kan?
-De D600 kan je office files mee openen en bewerken.
Heb ook wat foto's gevonden, gemaakt met een K750i, en daaar kan ik best blij van worden:
http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=92330&start=495
Zijn iets van 50 pagina's vol..
Foto's gemaakt met D600 ben ik nog niet tegengekomen..
alleen die van jou of die van 40% van de nederlandse bevolking?quote:Op maandag 11 juli 2005 14:25 schreef Steve-O het volgende:
Foto's van mij k750i zijn toch een stuk mooier.
Zal ik is beginnen over die fijne d500 waar hele middelbarescholen mee lopenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 08:45 schreef Epsilux het volgende:
[..]
alleen die van jou of die van 40% van de nederlandse bevolking?![]()
d600 heeft andere resolutie als de d500 volgens mijquote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:20 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
En niemand heeft het over het schermpje? Hoewel het scherm van de D600 hetzelfde is als die van de D500, is het scherm van de SE K750i natuurlijk veel minder dan die van de samsungs! Dat lijkt me toch behoorlijk belangrijk, het is tenslotte waar je tegenaan kijkt of niet dan?
Lijkt steeds korter te worden die standby tijdquote:Standbytijd: 220 uur
Beltijd: 180 minuten
Dat klopt, excuse moi, het schermpje is enkele millimeters groter en de resolutie is practisch verdubbeld. Maargoed, m'n punt staat: het schermpje van de K750i is misschien net vergelijkbaar met die van de D500 (als SE tenminste wat betere schermpjes gebruikt dan ze voorheen in hun topmodellen deden), maar zeker niet met die van de D600!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:23 schreef Steve-O het volgende:
[..]
d600 heeft andere resolutie als de d500 volgens mij
[..]
Lijkt steeds korter te worden die standby tijd
Als het goed is over een week of 2/3 in de winkelsquote:Op maandag 22 augustus 2005 09:32 schreef Alessandro het volgende:
Ik heb hem nog niet gezien in nl, ze mogen wel opschieten
Ben een samsung fan maar word gek van het wachtenquote:
De n91 komt pas volgend jaar (eerste kwartaal) de d500 komt als het goed is deze maand nogquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:33 schreef Alessandro het volgende:
Duurt me te lang allemaal dan ga ik liever voor de nokia n91
Hij is uitquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:58 schreef Alessandro het volgende:
Hij is uit wie heeft hem al???
LoL je bent wel grappigquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:37 schreef stijgende_ster het volgende:
Leuk ding. Maar dat design is inderdaad achterhaald. (spuit 11)
Voor dat geld zou ik eerder een SE W800i halen.
Ja of niet, die d600 is gewoon een 13 uit een dozijn modelquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:44 schreef Alessandro het volgende:
[..]
LoL je bent wel grappigDesign van se w800i en k750i is zeker niet achterhaald
Het is hetzelfde als de se t610 en t630 design
![]()
![]()
![]()
Heb je opzich gelijk in. Maar dat het achterhaald is, wil niet zeggen dat ik hem niet wil.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:44 schreef Alessandro het volgende:
[..]
LoL je bent wel grappigDesign van se w800i en k750i is zeker niet achterhaald
Het is hetzelfde als de se t610 en t630 design
![]()
![]()
![]()
http://www.gsmtrack.nl/?id=3086quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:06 schreef VrijeVal het volgende:
waar kunnen we em halen tegen een leuke abo prijs?
Niet iedereen vind zo'n vierkant blok een leuk gsm. Nokiaquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:15 schreef SolidasRock het volgende:
nee man, neem liever een N70 dat nu uitgaat komen in nederland![]()
het is een verbeterde versie van 6680 met 2 MP
Samsungquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:44 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Niet iedereen vind zo'n vierkant blok een leuk gsm. Nokia![]()
![]()
![]()
Internetquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:11 schreef Alessandro het volgende:
[..]
http://www.gsmtrack.nl/?id=3086
http://www.gsmstunts.nl/index.php?tid=23
Dat het concurentie is, betekent niet direct dat het slecht is hoorquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:51 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
InternetZo onbetrouwbaar als ik weet niet wat..
Beter is het iig niet. Geen service, veel onduidelijkheid als er iets mis is met je toestel, vaak geen kans om een verzekering voor je toestel af te sluiten. Om over de garantie, of soms het gebrek eraan, maar te zwijgen...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:25 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat het concurentie is, betekent niet direct dat het slecht is hoor
Wat zijn er toch veel gasten die denken dat het een uitschuifbare telefoon is|:( Het is idd gewoon een spinner. En vergeleken met de d600 loppt hij wel achter. Geen uitbreidbaar geheugen en maar een 1.3 mp camera tegenover de 2.0mp camera van de d600. En ook nog eens rond de 20 gram zwaarderquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:47 schreef Geqxon het volgende:
Dat is geen uitschuifbare telefoon, maar een spinner
Heeft hij juist niet,.. hij heeft een dynamisch geheugen van 256mb en thats itquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:19 schreef Geqxon het volgende:
Die SE Spinner hierboven heeft toch juist wél uitbreidbaar geheugen? Hoezo is het anders een walkman?
Zeg concurrent, heb je al prijzen icm abo?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:17 schreef nbhardstyle het volgende:
Morgen uiterlijk overmorgen hebben wij hem op voorraad! wij = the phone house
Prijzen icm bijv. Telfort abo's.....quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:54 schreef nbhardstyle het volgende:
wat wil je weten? kan natuurlijk niet teveel vertellen
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:01 schreef nbhardstyle het volgende:
niet de moeite om te vertellen. telfort is niet intressant bij ons. jullie zijn echte vele malen goedkoper
Belcompanyquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:43 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hij is van The Phone House en jij bent van.... ?
2.0 en 1.3 is niet zo'n groot verschil op een telefoon hoorquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:57 schreef VrijeVal het volgende:
dat JIJ die mooier vind oke.. ik vind het juist andersom... bovendien heeft de d600 2.0 megapixel camera..en als je NU een nieuwe telefoon aan moet aanschaffen ga je geen verouderde versie kopen lijkt me..
Losprijs is bij ons 500 euro. maar met telfort 200 1 jaar 70 euro. 1e tien maanden 16 euro pm, de laatste twee zijn 26 euro. Kom je uit op nog geen 290 euro..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:45 schreef D-MIXXX het volgende:
Wat gaat hij los kosten bij de BC Timmy?
edit foutjequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:57 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Losprijs is bij ons 500 euro. maar met telfort 200 1 jaar 70 euro. 1e tien maanden 16 euro pm, de laatste twee zijn 26 euro. Kom je uit op nog geen 290 euro..
* TimmyAsd in zijn zak voelt, en een D600 vind![]()
![]()
Dat ligt dan aan die winkel natuurlijk..quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 09:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
FUCK SAMSUNG! Ik had de eerste dag dat ik mijn D500 had al problemen met het ding, ze wilde hem niet eens terug nemen. Kut service.....
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:04 schreef VrijeVal het volgende:
Ik heb em net gehaald bij de BC in Hveen.. prachtding
wel even voor 3,50 30 smsjes er bij gedaan..
http://www.mobile-review.com/review/samsung-d600-en.shtmlquote:Op zondag 9 oktober 2005 16:02 schreef Trey het volgende:
Kan iemand al wat foto's posten? van het toesten en die met het toestel gemaakt zijn graag.
zeker zon dummy of niet ?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:06 schreef TuLlEpEtOaN het volgende:
Heb hem ook in m'n handen gehad vorige week. Wat een lelijke telefoon, meer kan ik er niet over zeggen. En ik vind hem ook nog eens te plomp.![]()
Nee een echte, werk in het weekend in een van die bekende telefoonwinkels. Ik vind hem gewoon tegenvallen, de camera vind ik ook niet netjes weggewerkt. Maar dat is mijn mening heejquote:
Ik zou die link even weghalenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:43 schreef VrijeVal het volgende:
btw ik heb net de clip van dont cha gedownload hie.. http://www.***.com/ maar als ik em over wil zetten bij downloaded videos zegt ie "unknown file type" .. iemand suggesties?
edit: al fegefixt.. je kan em niet tegelijk afspelen met quicktime en kopieren ..![]()
Je gaat naar geluidsinstellingen --> Overige tonen en daar haal je het vinkje weg bij Toon Bij Meldingquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:08 schreef GertJanB het volgende:
Weet iemand btw, hoe het geluidje uit kan schakelen, die je hoort bij een weiziging of als je iets wist in je telefoon?
Iets van 30 euro voor 128 mb denk ik..quote:Op woensdag 12 oktober 2005 06:58 schreef VrijeVal het volgende:
Timmy weet je trouwens ook hoeveel extra geheugen gaat kosten ?
Ik heb hem dus nogsteeds niet terug hé...word nu wel een beetje gek ervanquote:Op woensdag 21 september 2005 13:32 schreef D-MIXXX het volgende:
2 weken? Mijn D500 is ook weg en ik moest 1,5 maand wachten. Nu is hij weer weg, nog steeds zelfde probleem...dus ga maar niet uit van die 2 weken
De D600 mag je idd vergelijken met de E630 qua vormgeving denk ik...wat is er dan k#t aan??
Waar heb je hem opgestuurd?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:44 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Ik heb hem dus nogsteeds niet terug hé...word nu wel een beetje gek ervan![]()
Ik ook, en handigerquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:02 schreef Wuder het volgende:
Het wordt dus een veldslag tussen de D600 van Samsung en de W800i van SE... Ik vind de W800i mooier
Dat hangt van de Filiaalmanager af.. In principe niet, maar ik heb hem hier ook wel eens wat zien regelenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:51 schreef D-MIXXX het volgende:
TimmyAsd,
Ik moest de eerste keer 6 weken wachten. Ik wacht nu alweer een maand gok ik, nog steeds niks
Hebben jullie ook een coulance beleid? Ik heb de D500 los gekocht maar wil nu de D600. Ik heb de D500 maar paar weken kunnen gebruiken want nu ligt hij steeds bij de BC....
idd.. want mensen die de d500 hebben met 2jarig abo.. moeten nog minstens 1 jaar wachtenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:21 schreef Alessandro het volgende:
Ik denk dat veel mensen die een D500 minder snel een D600 gaan halen. Die wachten nog wel een jaar op een goeie opvolger van de D500 of ze kopen een Se w800/k750i. Ik heb ook nog de D500 en gebruik mijn Se w800I gewoon als een mp3 speler. Ik twijfelde heel erg maar om nu een D600 ik noem het een opgevoerde D500 te halen,.. nee. Over een jaar verwacht ik een goeie opvolger van mijn D500. D600 gaat zeker niet zoveel verkopen als zijn broertje D500.
Nou die van mij is al na 2,5 dag leeg.. maar ben den ook steeds met dat ding in de weer.. filmpjes kijken, nuziek luisteren, met bluetooth klooien..quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:38 schreef TimmyAsd het volgende:
Heeft men hier trouwens ook last van een redelijk korte standby-tijd?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:09 schreef GertJanB het volgende:
Ik heb een website gevonden waar je hele speel films in 3GP formaat kan downloaden
Zou ik ook een mailtje mogen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:20 schreef TimmyAsd het volgende:
Bedankt voor je mailtje
En die functie zou ik niet weten..
Raar man.. d600 topic.. en niet iedereen geilt op een cameraquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:16 schreef Supervisor20 het volgende:
Weet je wat ik dan niet snap van nokia he, die 8800 van ze is een supermooi toestel met superveel functies en dan pleuren ze er zo'n crap camera in![]()
plus dat ding is ook nog fokking duur..
waar haal ik die vandaan? (zonder te betalen)quote:Op maandag 24 oktober 2005 19:46 schreef D-MIXXX het volgende:
Of een ringtone gebruiken waar een tril in zit
Tof, kan je ook eens een filmpje posten?quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:28 schreef Camplo het volgende:
[[url=http://img429.imageshack.us/img429/4655/photo00665bg.th.jpg]afbeelding][/URL]
Samsung D600 shows its quality
Autofocus zzal denk ik het verschil uitmaken..quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:02 schreef Gerard-Joling het volgende:
Volgens deze review is de camera van mindere kwaliteit als de toestellen van SE. De video opnames schijnen daarentegen een stuk beter te zijn.
http://www.mobile-review.com/review/samsung-d600-en.shtml
quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:37 schreef BaggerUser het volgende:
kan je ook een mp3 als ringtone instellen ?
http://www.phonehouse.nl/phonehouse/demo/detail.fh?fh_secondid=samd600-tf20-std&fh_location=//combos/nl_NL/merk=samsung/model=d600/netwerk=telfortquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:57 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Losprijs is bij ons 500 euro. maar met telfort 200 1 jaar 70 euro. 1e tien maanden 16 euro pm, de laatste twee zijn 26 euro. Kom je uit op nog geen 290 euro..
* TimmyAsd in zijn zak voelt, en een D600 vind![]()
![]()
die actie is alweer afgelopenquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:49 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
http://www.phonehouse.nl/phonehouse/demo/detail.fh?fh_secondid=samd600-tf20-std&fh_location=//combos/nl_NL/merk=samsung/model=d600/netwerk=telfort
ik kom veel duurder uit als ik op de site kijk?
krijg je dan niet een t-mobile versie er van?quote:Op maandag 31 oktober 2005 01:13 schreef Gerard-Joling het volgende:
Ik heb vorige week mijn tmobile relax 100 weer met 2 jaar verlengd, mocht uit alle toestellen kiezen. Toch maar de D600 boven de W800i verkozen. Altijd Samsung gehad en nooit problemen. Dus ja waarom niet
oepsquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:35 schreef TimmyAsd het volgende:
En het was bij de BelCompany....
Geen idee, is die anders dan?quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:52 schreef dj_ko het volgende:
[..]
krijg je dan niet een t-mobile versie er van?
Geen idee, weet iemand dat???quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:37 schreef Gerard-Joling het volgende:
[..]
Geen idee, is die anders dan?
Stond wel in de brief dat het een Samsung D600 Replycard pakket was. Replycard????
Ik denk het eerlijk gezegd niet.. Maar ik werk niet bij t-mobile natuurlijkquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:51 schreef dj_ko het volgende:
[..]
Geen idee, weet iemand dat???
Misschien is het wel t-mobile software en een t-mobile logo op de telefoon
Kijk ook verder dan je neus lang isquote:Op woensdag 2 november 2005 19:27 schreef _Administr8or_ het volgende:
Morgen mag ik mijn contract verlengen
375 / 24 = 15.625 per maandquote:Op woensdag 2 november 2005 20:39 schreef BaggerUser het volgende:
TA vraagje aan jouw.. ik wil misschien via de hi site de d600 nemen in combinatie met een abo nemen
ik ben dan 375 euro kwijt in 2 jaar tijd inclusief de telefoon
heb daarvoor 125 belminuten of 250 smsjes
heb jij enig idee of dit een goede deal is? en is het sowieso slim om bij hi een abo te nemen?
kan het nog niet ergens goedkoper vinden en in principe heb ik niet zo heel veel belminuten nodig maar hoop dat jij me tips kan geven?
Wat hij zegt. Prima deal lijkt mequote:Op woensdag 2 november 2005 22:26 schreef dj_ko het volgende:
[..]
375 / 24 = 15.625 per maand
voor 125 belminuten of 250 smsjes is dat op zich niet duur. Zeker niet met de samsung D600 als je bekijkt dat die telefoon in de winkel al meer dan 400 euro kost.
Zeker goeie deal.
Hi zit op het kpn netwerk geloof ik?!?!?! (altijd wel goeie ontvangst dus)
Het designquote:Op woensdag 2 november 2005 23:57 schreef Sjakie01 het volgende:
Maar ik heb een Samsung D600 besteld, had ik niet beter de W800I kunnen nemen? Overtuig mij eens waarom ik de juiste keuze heb gemaakt?![]()
Hij ziet er inderdaad goed uit. Maar zijn de specificaties ook ong. hetzelfde?quote:
Camra heeft 1 verschil. W800 heeft autofocus. Ietsjes betere foto's, maar daarentegen zijn de filmpjes met de d600 weer iets scherper. allebei mp3-functie, en de w800 heeft een fm-radio. De d600 heeft dat niet.quote:Op donderdag 3 november 2005 00:00 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Hij ziet er inderdaad goed uit. Maar zijn de specificaties ook ong. hetzelfde?
In ieder geval 512 mb. Wat heb je trouwens aan zoveel keer gig?quote:Op donderdag 3 november 2005 00:10 schreef Sjakie01 het volgende:
Okey, maar in de W800I kan je een geheugenkaart inschuiven van bijv 1, 2, 3 of 4 GB. Is dit ook mogelijk met de D600?
Het is wel handig voor de MP3. Meer liedjes dus.quote:Op donderdag 3 november 2005 00:11 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
In ieder geval 512 mb. Wat heb je trouwens aan zoveel keer gig?
Ik heb al moeite om 200mb vol te krijgenquote:Op donderdag 3 november 2005 00:12 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Het is wel handig voor de MP3. Meer liedjes dus.
Dat kloptquote:Op donderdag 3 november 2005 00:13 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik heb al moeite om 200mb vol te krijgen
En hoe meer mp3 erop zit, hoe langzamer het toestel loopt. is de ervaring.....
Mjah als dat echt een vereiste is.. bij de w800 zit wel al een kaartje van 512 mb, uitbreiding is tevens makkelijk te vinden. Micro SD (transflash maar das hetzefde) is lastig te vinden merk ik zelf..quote:Op donderdag 3 november 2005 00:16 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Dat klopt![]()
Maar ik luister voornamelijk naar livesets, dus is een redelijk geheugen is wel 1 van de vereisten.
Ik heb hem nog niet in het echt gezien. Ziet de tel er een beetje uit als de D500? Zo ziet de tel erop de plaatjes wel uit.quote:Op donderdag 3 november 2005 00:20 schreef TimmyAsd het volgende:
Maar ik vind de w800 niet mooi, en de d600 prachtig
Een stuk sjieker... En een stuk minder plasticquote:Op donderdag 3 november 2005 00:27 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet in het echt gezien. Ziet de tel er een beetje uit als de D500? Zo ziet de tel erop de plaatjes wel uit.
Prima dat wilde ik horenquote:Op donderdag 3 november 2005 00:29 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Een stuk sjieker... En een stuk minder plastic
Waar heb je hem besteld dan?quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:37 schreef DynamicMaster het volgende:
Heb hem 2 weken geleden besteld maar nog steeds niet binnen![]()
tof:D (in mijn contractverlenging stond 4 weken levertijd) staat/stond dat niet in die van jou? en is nu je nieuwe contractperiode al ingegaan? of gaat die straks pas in?quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:27 schreef Gerard-Joling het volgende:
Doet T-mobile het stukken beter. Vorige week maandag contract verlengd en vandaag kwam ie aan de deur. Dus binnen 2 weken in huis.
Top!
Dat heb ik dan weer andersom..quote:Op donderdag 3 november 2005 00:20 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Mjah als dat echt een vereiste is.. bij de w800 zit wel al een kaartje van 512 mb, uitbreiding is tevens makkelijk te vinden. Micro SD (transflash maar das hetzefde) is lastig te vinden merk ik zelf..
Maar ik vind de w800 niet mooi, en de d600 prachtig
Mijn nieuwe abbonement gaat in na het verstrijken van de oude, dus over nu iets minder dan 3 maanden. En in mijn brief stond levertijd van 3 weken. Het werden er dus minder dan 2. Was bij de vorige verlenging ook dat me toestel al eerder kwam, maar das nooit ergquote:Op zaterdag 5 november 2005 16:54 schreef dj_ko het volgende:
[..]
tof:D (in mijn contractverlenging stond 4 weken levertijd) staat/stond dat niet in die van jou? en is nu je nieuwe contractperiode al ingegaan? of gaat die straks pas in?
Ja.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:09 schreef RoaRRR het volgende:
Nog even een vraagje, werkt samsung eigenlijk met een telefoon en simgeheugen dat je kunt kiezen.
Dus dat je kunt kiezen welk geheugen er actief is netzoals bij de neukia's ?
quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:41 schreef BaggerUser het volgende:
neem je eigenlijk ook geluid op met de camera functie ?
oh mooiquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:21 schreef Gerard-Joling het volgende:
[..]
Mijn nieuwe abbonement gaat in na het verstrijken van de oude, dus over nu iets minder dan 3 maanden. En in mijn brief stond levertijd van 3 weken. Het werden er dus minder dan 2. Was bij de vorige verlenging ook dat me toestel al eerder kwam, maar das nooit erg![]()
Vreemd, de mp3tjes die ik erop probeer te zetten zijn vrijwel allemaal bitrate 128...quote:Op zondag 6 november 2005 18:38 schreef _Administr8or_ het volgende:
De D600 ondersteunt alleen mp3's met een bitrate van 192 of lager.
Ik kreeg de eerste keer dat ik mp3's erop wilde zetten ook die foutmelding
met dBpowerAMP kun je heel eenvoudig de bitrate veranderen!
los???quote:Op zondag 5 juni 2005 15:48 schreef Skv het volgende:
Enige mindere vind ik dat de camera los aan de achterkant zit
Kutzooi, ik krijg hem ook van Vodafone. Ik werd vorige week gebeld dat ik hem in de loop van deze week binnen had. Zal dus wel weer wat langer duren.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:51 schreef DynamicMaster het volgende:
Bij vodafone, zou binnen een week binnen zijn maar kreeg gister een sms dat er vertraging was opgelopen...
Als je de telefoon aanzet krijg je zo'n welcome message.quote:Op zondag 6 november 2005 23:56 schreef BaggerUser het volgende:
hier staat trouwens dat de d600 quad band is
http://www.kieskeurig.nl/(...)C12570750027F3D2.htm
welke info klopt niet? die van de op of van die site ?
Waar is die triband dan te koopquote:Op maandag 7 november 2005 07:50 schreef D-MIXXX het volgende:
Er zijn twee versies van de D600. Een quad band versie en een tri band.
Heb je trouwens ook zo'n T-mobile logo op je telefoon staan of niet?quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:21 schreef Gerard-Joling het volgende:
[..]
Mijn nieuwe abbonement gaat in na het verstrijken van de oude, dus over nu iets minder dan 3 maanden. En in mijn brief stond levertijd van 3 weken. Het werden er dus minder dan 2. Was bij de vorige verlenging ook dat me toestel al eerder kwam, maar das nooit erg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |