2.0 en 1.3 is niet zo'n groot verschil op een telefoon hoorquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:57 schreef VrijeVal het volgende:
dat JIJ die mooier vind oke.. ik vind het juist andersom... bovendien heeft de d600 2.0 megapixel camera..en als je NU een nieuwe telefoon aan moet aanschaffen ga je geen verouderde versie kopen lijkt me..
Losprijs is bij ons 500 euro. maar met telfort 200 1 jaar 70 euro. 1e tien maanden 16 euro pm, de laatste twee zijn 26 euro. Kom je uit op nog geen 290 euro..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:45 schreef D-MIXXX het volgende:
Wat gaat hij los kosten bij de BC Timmy?
edit foutjequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:57 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Losprijs is bij ons 500 euro. maar met telfort 200 1 jaar 70 euro. 1e tien maanden 16 euro pm, de laatste twee zijn 26 euro. Kom je uit op nog geen 290 euro..
* TimmyAsd in zijn zak voelt, en een D600 vind![]()
![]()
Dat ligt dan aan die winkel natuurlijk..quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 09:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
FUCK SAMSUNG! Ik had de eerste dag dat ik mijn D500 had al problemen met het ding, ze wilde hem niet eens terug nemen. Kut service.....
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:04 schreef VrijeVal het volgende:
Ik heb em net gehaald bij de BC in Hveen.. prachtding
wel even voor 3,50 30 smsjes er bij gedaan..
http://www.mobile-review.com/review/samsung-d600-en.shtmlquote:Op zondag 9 oktober 2005 16:02 schreef Trey het volgende:
Kan iemand al wat foto's posten? van het toesten en die met het toestel gemaakt zijn graag.
zeker zon dummy of niet ?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:06 schreef TuLlEpEtOaN het volgende:
Heb hem ook in m'n handen gehad vorige week. Wat een lelijke telefoon, meer kan ik er niet over zeggen. En ik vind hem ook nog eens te plomp.![]()
Nee een echte, werk in het weekend in een van die bekende telefoonwinkels. Ik vind hem gewoon tegenvallen, de camera vind ik ook niet netjes weggewerkt. Maar dat is mijn mening heejquote:
Ik zou die link even weghalenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:43 schreef VrijeVal het volgende:
btw ik heb net de clip van dont cha gedownload hie.. http://www.***.com/ maar als ik em over wil zetten bij downloaded videos zegt ie "unknown file type" .. iemand suggesties?
edit: al fegefixt.. je kan em niet tegelijk afspelen met quicktime en kopieren ..![]()
Je gaat naar geluidsinstellingen --> Overige tonen en daar haal je het vinkje weg bij Toon Bij Meldingquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:08 schreef GertJanB het volgende:
Weet iemand btw, hoe het geluidje uit kan schakelen, die je hoort bij een weiziging of als je iets wist in je telefoon?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |