Als het goed is over een week of 2/3 in de winkelsquote:Op maandag 22 augustus 2005 09:32 schreef Alessandro het volgende:
Ik heb hem nog niet gezien in nl, ze mogen wel opschieten

Ben een samsung fan maar word gek van het wachtenquote:

De n91 komt pas volgend jaar (eerste kwartaal) de d500 komt als het goed is deze maand nogquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:33 schreef Alessandro het volgende:
Duurt me te lang allemaal dan ga ik liever voor de nokia n91

Hij is uitquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:58 schreef Alessandro het volgende:
Hij is uit wie heeft hem al???

LoL je bent wel grappigquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:37 schreef stijgende_ster het volgende:
Leuk ding. Maar dat design is inderdaad achterhaald. (spuit 11)
Voor dat geld zou ik eerder een SE W800i halen.

Ja of niet, die d600 is gewoon een 13 uit een dozijn modelquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:44 schreef Alessandro het volgende:
[..]
LoL je bent wel grappigDesign van se w800i en k750i is zeker niet achterhaald
Het is hetzelfde als de se t610 en t630 design
![]()
![]()
![]()

Heb je opzich gelijk in. Maar dat het achterhaald is, wil niet zeggen dat ik hem niet wil.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:44 schreef Alessandro het volgende:
[..]
LoL je bent wel grappigDesign van se w800i en k750i is zeker niet achterhaald
Het is hetzelfde als de se t610 en t630 design
![]()
![]()
![]()

http://www.gsmtrack.nl/?id=3086quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:06 schreef VrijeVal het volgende:
waar kunnen we em halen tegen een leuke abo prijs?

Niet iedereen vind zo'n vierkant blok een leuk gsm. Nokiaquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:15 schreef SolidasRock het volgende:
nee man, neem liever een N70 dat nu uitgaat komen in nederland![]()
het is een verbeterde versie van 6680 met 2 MP

Samsungquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:44 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Niet iedereen vind zo'n vierkant blok een leuk gsm. Nokia![]()
![]()
![]()

Internetquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:11 schreef Alessandro het volgende:
[..]
http://www.gsmtrack.nl/?id=3086
http://www.gsmstunts.nl/index.php?tid=23

Dat het concurentie is, betekent niet direct dat het slecht is hoorquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:51 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
InternetZo onbetrouwbaar als ik weet niet wat..

Beter is het iig niet. Geen service, veel onduidelijkheid als er iets mis is met je toestel, vaak geen kans om een verzekering voor je toestel af te sluiten. Om over de garantie, of soms het gebrek eraan, maar te zwijgen...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:25 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat het concurentie is, betekent niet direct dat het slecht is hoor

Wat zijn er toch veel gasten die denken dat het een uitschuifbare telefoon is|:( Het is idd gewoon een spinner. En vergeleken met de d600 loppt hij wel achter. Geen uitbreidbaar geheugen en maar een 1.3 mp camera tegenover de 2.0mp camera van de d600. En ook nog eens rond de 20 gram zwaarderquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:47 schreef Geqxon het volgende:
Dat is geen uitschuifbare telefoon, maar een spinner

Heeft hij juist niet,.. hij heeft een dynamisch geheugen van 256mb en thats itquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:19 schreef Geqxon het volgende:
Die SE Spinner hierboven heeft toch juist wél uitbreidbaar geheugen? Hoezo is het anders een walkman?

Zeg concurrent, heb je al prijzen icm abo?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:17 schreef nbhardstyle het volgende:
Morgen uiterlijk overmorgen hebben wij hem op voorraad! wij = the phone house

Prijzen icm bijv. Telfort abo's.....quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:54 schreef nbhardstyle het volgende:
wat wil je weten? kan natuurlijk niet teveel vertellen

quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:01 schreef nbhardstyle het volgende:
niet de moeite om te vertellen. telfort is niet intressant bij ons. jullie zijn echte vele malen goedkoper

Belcompanyquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:43 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hij is van The Phone House en jij bent van.... ?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |