tof:D (in mijn contractverlenging stond 4 weken levertijd) staat/stond dat niet in die van jou? en is nu je nieuwe contractperiode al ingegaan? of gaat die straks pas in?quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:27 schreef Gerard-Joling het volgende:
Doet T-mobile het stukken beter. Vorige week maandag contract verlengd en vandaag kwam ie aan de deur. Dus binnen 2 weken in huis.
Top!
Dat heb ik dan weer andersom..quote:Op donderdag 3 november 2005 00:20 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Mjah als dat echt een vereiste is.. bij de w800 zit wel al een kaartje van 512 mb, uitbreiding is tevens makkelijk te vinden. Micro SD (transflash maar das hetzefde) is lastig te vinden merk ik zelf..
Maar ik vind de w800 niet mooi, en de d600 prachtig
Mijn nieuwe abbonement gaat in na het verstrijken van de oude, dus over nu iets minder dan 3 maanden. En in mijn brief stond levertijd van 3 weken. Het werden er dus minder dan 2. Was bij de vorige verlenging ook dat me toestel al eerder kwam, maar das nooit ergquote:Op zaterdag 5 november 2005 16:54 schreef dj_ko het volgende:
[..]
tof:D (in mijn contractverlenging stond 4 weken levertijd) staat/stond dat niet in die van jou? en is nu je nieuwe contractperiode al ingegaan? of gaat die straks pas in?
Ja.quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:09 schreef RoaRRR het volgende:
Nog even een vraagje, werkt samsung eigenlijk met een telefoon en simgeheugen dat je kunt kiezen.
Dus dat je kunt kiezen welk geheugen er actief is netzoals bij de neukia's ?
quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:41 schreef BaggerUser het volgende:
neem je eigenlijk ook geluid op met de camera functie ?
oh mooiquote:Op zaterdag 5 november 2005 17:21 schreef Gerard-Joling het volgende:
[..]
Mijn nieuwe abbonement gaat in na het verstrijken van de oude, dus over nu iets minder dan 3 maanden. En in mijn brief stond levertijd van 3 weken. Het werden er dus minder dan 2. Was bij de vorige verlenging ook dat me toestel al eerder kwam, maar das nooit erg![]()
Vreemd, de mp3tjes die ik erop probeer te zetten zijn vrijwel allemaal bitrate 128...quote:Op zondag 6 november 2005 18:38 schreef _Administr8or_ het volgende:
De D600 ondersteunt alleen mp3's met een bitrate van 192 of lager.
Ik kreeg de eerste keer dat ik mp3's erop wilde zetten ook die foutmelding
met dBpowerAMP kun je heel eenvoudig de bitrate veranderen!
los???quote:Op zondag 5 juni 2005 15:48 schreef Skv het volgende:
Enige mindere vind ik dat de camera los aan de achterkant zit
Kutzooi, ik krijg hem ook van Vodafone. Ik werd vorige week gebeld dat ik hem in de loop van deze week binnen had. Zal dus wel weer wat langer duren.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:51 schreef DynamicMaster het volgende:
Bij vodafone, zou binnen een week binnen zijn maar kreeg gister een sms dat er vertraging was opgelopen...
Als je de telefoon aanzet krijg je zo'n welcome message.quote:Op zondag 6 november 2005 23:56 schreef BaggerUser het volgende:
hier staat trouwens dat de d600 quad band is
http://www.kieskeurig.nl/(...)C12570750027F3D2.htm
welke info klopt niet? die van de op of van die site ?
Waar is die triband dan te koopquote:Op maandag 7 november 2005 07:50 schreef D-MIXXX het volgende:
Er zijn twee versies van de D600. Een quad band versie en een tri band.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |