Ja... Nu moeten we het met de Allways reclame tussen, voor en na ONM doenquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:12 schreef haagse_elfje het volgende:
als Julika nou eens terug zou komen, dan zou ik een heel blij elfje zijn. Eerlijk is eerlijk een beter dinnetje als Gina heeft die chick niet gehad....Julika was gewoon super cool!
asjemenou....quote:
Klopt, en ze stond in het theater...quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:14 schreef Novak het volgende:
[..]
Ja... Nu moeten we het met de Allways reclame tussen, voor en na ONM doen![]()
Daar wil ik nog heen... Volgend jaar heeft ze een nieuwe show schijnt.quote:
precies, en DOOLtime is sowieso daytime... en dan moet er gewerkt wordenquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:19 schreef Wup het volgende:
[q]en dan gaat dat NCRVtuig het op DOOL tijdstip uitzenden...hoe fout.....
nee ik bedoelde ivm opnemenquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:52 schreef babette21 het volgende:
precies, en DOOLtime is sowieso daytime... en dan moet er gewerkt worden[door mij iig
]
terwijl op avonden als dit geen reet op de buis is........ 't is niet eerlijk.... oooooooooh nee!!!!
Bij deze nomineer ik Wup voor de Marnix Award. Vreemdgaan met een andere soap, dat kan natuurlijk niet heh.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:55 schreef Wup het volgende:
ik kijk DOOL op het ONM tijdstip tegenwoordig zodat ik geen ontwenningsverschijnselen heb.
oooooooow je kijkt het niet rechtstreeks... ik dacht al, doe mij zo'n baan [whatever it may be]quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:55 schreef Wup het volgende:
nee ik bedoelde ivm opnemen
ik kijk DOOL op het ONM tijdstip tegenwoordig zodat ik geen ontwenningsverschijnselen heb.
Hé!!! Je noemt mijn Wup geen Marnix he!!! da's grof...quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:22 schreef Iwan1976 het volgende:
Bij deze nomineer ik Wup voor de Marnix Award. Vreemdgaan met een andere soap, dat kan natuurlijk niet heh.
LOL & proud of it.....quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:22 schreef Iwan1976 het volgende:
Bij deze nomineer ik Wup voor de Marnix Award. Vreemdgaan met een andere soap, dat kan natuurlijk niet heh.
Je gebeden worden verhoord. Talpa komt met een telenovelle en die wordt hoogstwaarschijnlijk om 19:00u uitgezonden.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:41 schreef Wup het volgende:
tijd voor een nieuwe nederlandse soap bij meneer Talpa..........
quote:De productiemaatschappij Blue Circle heeft een telenovelle verkocht aan Tien. Een telenovelle is een soap met een eindige verhaallijn. Volgens RTL Boulevard zou een telenovelle uit Brazilië worden vertaald. Het gaat om 200 afleveringen. De serie zou gaan over een lelijke arm mens die uiteindelijk uitgroeit tot een rijke vrouw.
Het concept Telenovelle is niet nieuw voor Nederland. Yorin heeft het eerder geprobeerd met de serie 'Bon Bini Beach'. Die serie flopte echter. Niet zozeer omdat het een telenovelle was, maar vooral door de vreselijk slechte scripts en de tenenkrommende acteerprestaties.
BRON: tvtoekomst.blogspot.com
jij snapt het... en hij hoeft ons echt maar 1x lief aan te kijken, tochquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:41 schreef Wup het volgende:
tijd voor een nieuwe nederlandse soap bij meneer Talpa..........
haha, da's een objecief verhaaltje:)quote:Het concept Telenovelle is niet nieuw voor Nederland. Yorin heeft het eerder geprobeerd met de serie 'Bon Bini Beach'. Die serie flopte echter. Niet zozeer omdat het een telenovelle was, maar vooral door de vreselijk slechte scripts en de tenenkrommende acteerprestaties.
Fred 2?quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:34 schreef weet_ik_veel het volgende:
Valt het jullie ook op dat de arts die Iris coacht de vader van Hillard Kroon is? Hij is de the spy in het ziekenhuis!
Weet je dat ik precies hetzelfde dacht.quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:34 schreef weet_ik_veel het volgende:
Valt het jullie ook op dat de arts die Iris coacht de vader van Hillard Kroon is? Hij is de the spy in het ziekenhuis!
Je gebeden worden dit keer niet verhoord, want Talpa komt met een nieuwe dagelijkse comedy, die mogelijk na de telenovelle wordt uitgezonden. Dus dan kun je meteen doorzappen naar ONM.quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:01 schreef Wup het volgende:
Telenovelle ik weet niet moet een beetje aan dat woord wennen, doet me denken aan die kleffe films die rtl4 altijd uitzond......
[quote]
RTL4 heeft ooit de telenovelle 'De Draagmoeder' uitgezonden. Bon Bini Beach is het schoolvoorbeeld van hoe een telenovelle niet moet zijn.
[quote]
maar ik geef tegenwoordig alle nederlandse producten een kans, zolang het maar geen comedy is.
Het valt toch op dat hij dezelfde soort en kleur bloemen aan Iris geeft, net als Hillard. En dan vraagt ie ook nog of Iris een date heeft, vanavond. Kon hij gezellig Dr. Stinkerd "Coffeeboy" Knoeilap oppiepen voor een "spoedgeval". Hij weet, ziet en hoort alles. Die ouwe lul is overdag altijd in Iris' buurt.quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:41 schreef Iwan1976 het volgende:
Weet je dat ik precies hetzelfde dacht.
Maar ik dacht meteen daarna... nee, dat is te gek voor woorden.
Maar nu jij het ook al denkt.![]()
zo heb ik het nog niet eens bekeken...quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:34 schreef weet_ik_veel het volgende:
aaaahhh Iwan....wat eenquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:31 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik kan de naam Hugo even niet meer horen of zien.![]()
Deed ik al, maar sommige series zijn (nog) niet overal te koop, of het prijsverschil is te groot.quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:36 schreef haagse_elfje het volgende:
aaaahhh Iwan....wat eenbeleid hebben ze dan daar zeg. kan je niet beter op cdwow.com gaan bestellen
Die bloemen van die arts waren toch niet voor Irisquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:47 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Het valt toch op dat hij dezelfde soort en kleur bloemen aan Iris geeft, net als Hillard.
Dacht al dat ik de enige was die dat dacht...quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die bloemen van die arts waren toch niet voor Iris
Dat was dan ook de grap heh.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:09 schreef Svensational het volgende:
Ongelukkig uitgedrukt: hij heeft dezelfde bloemkeuze als hij die aan iemand wil geven.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:09 schreef Svensational het volgende:
tja...quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:14 schreef Iwan1976 het volgende:
Iets voor het komende seizoen?Chatsessie tienermeisjes loopt uit op grof geweld
Wat een dommertjes zijn dat toch ookquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:42 schreef haagse_elfje het volgende:
Hugo en Lizzy ga lekker samen eten in Waalberg dat valt absoluut niet op
Ik begin die Lizzy maar raar te vinden. Eerst vindt ze het bekken met Tara lekker en nu wil ze cd's in haar reet krijgen geschoven.......quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:42 schreef haagse_elfje het volgende:
Hugo en Lizzy ga lekker samen eten in Waalberg dat valt absoluut niet op
Maar ze had wel een lekker strak shirtje!quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:43 schreef haagse_elfje het volgende:
Iris was een btje over-geacteerd
het is allebeide zowel in en als een uitgangquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:44 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik begin die Lizzy maar raar te vinden. Eerst vindt ze het bekken met Tara lekker en nu wil ze cd's in haar reet krijgen geschoven.......
hoe kan je Hillard nou weigerenquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:44 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]Wat een ondankbaar kreng is die Iris.
![]()
Ach, een bi-locatie net als in Poltergeist I ?quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:45 schreef haagse_elfje het volgende:
het is allebeide zowel in en als een uitgang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |