zo heb ik het nog niet eens bekeken...quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:34 schreef weet_ik_veel het volgende:
Valt het jullie ook op dat de arts die Iris coacht de vader van Hillard Kroon is? Hij is de the spy in het ziekenhuis!
aaaahhh Iwan....wat eenquote:Op donderdag 9 juni 2005 10:31 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik kan de naam Hugo even niet meer horen of zien.![]()
Deed ik al, maar sommige series zijn (nog) niet overal te koop, of het prijsverschil is te groot.quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:36 schreef haagse_elfje het volgende:
aaaahhh Iwan....wat eenbeleid hebben ze dan daar zeg. kan je niet beter op cdwow.com gaan bestellen
Die bloemen van die arts waren toch niet voor Irisquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:47 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Het valt toch op dat hij dezelfde soort en kleur bloemen aan Iris geeft, net als Hillard.
Dacht al dat ik de enige was die dat dacht...quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die bloemen van die arts waren toch niet voor Iris
Dat was dan ook de grap heh.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:09 schreef Svensational het volgende:
Ongelukkig uitgedrukt: hij heeft dezelfde bloemkeuze als hij die aan iemand wil geven.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:09 schreef Svensational het volgende:
tja...quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:14 schreef Iwan1976 het volgende:
Iets voor het komende seizoen?Chatsessie tienermeisjes loopt uit op grof geweld
Wat een dommertjes zijn dat toch ookquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:42 schreef haagse_elfje het volgende:
Hugo en Lizzy ga lekker samen eten in Waalberg dat valt absoluut niet op
Ik begin die Lizzy maar raar te vinden. Eerst vindt ze het bekken met Tara lekker en nu wil ze cd's in haar reet krijgen geschoven.......quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:42 schreef haagse_elfje het volgende:
Hugo en Lizzy ga lekker samen eten in Waalberg dat valt absoluut niet op
Maar ze had wel een lekker strak shirtje!quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:43 schreef haagse_elfje het volgende:
Iris was een btje over-geacteerd
het is allebeide zowel in en als een uitgangquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:44 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik begin die Lizzy maar raar te vinden. Eerst vindt ze het bekken met Tara lekker en nu wil ze cd's in haar reet krijgen geschoven.......
hoe kan je Hillard nou weigerenquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:44 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]Wat een ondankbaar kreng is die Iris.
![]()
Ach, een bi-locatie net als in Poltergeist I ?quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:45 schreef haagse_elfje het volgende:
het is allebeide zowel in en als een uitgang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |