loslaten, meid, echt waar ...quote:Op woensdag 8 juni 2005 08:31 schreef Quembel het volgende:
Ik zie de jongeman in kwestie niet buiten het werk om. Nou heeft dat in die nu 17 maanden (!) maar een handjevol keren plaatsgevonden.
Ik begrijp mezelf ook niet. We hebben de beslissing om elkaar los al meerdere keren genomen maar toch komen we op een of andere reden (die ik wel kan invullen hoor, ik hou van die man) telkens weer bij elkaar terug. En ik weet hoeveel verdriet het oplevert, elke dag weer. Maar toch krijg ik het niet voor elkaar om hem te weren, uit mijn leventje te bannen.
Ik heb, tegen beter weten in, nog altijd die hoop dat we samen zullen komen.
Verstandelijk kan je wel zeggen "ik moet daar verre van blijven" maar er naar handelen...
Waarom er dan neit meer werk van maken als je zo helemaal hotel de botel van hem bent....?quote:Op zondag 24 juli 2005 13:16 schreef Quembel het volgende:
Met die mini-updates kan ik bijna niet meer achterblijven, al is er niets veel nieuws onder de zon.
We hebben elkaar, vanwege de vakanties, bijna 4 weken niet gezien of gesproken (zijn telefoon gejat op vakantie-adres). De vrouw waar hij mee samenwoont is afgelopen vrijdag voor twee weken alleen op vakantie gegaan. We hebben vrijdagnacht 5,5 uur aan de telefoon gezeten en we hebben afgesproken dat we elkaar aankomende vrijdag in de stad ontmoeten.
Ik probeer hem nog uit te nodigen om donderdag naar mij toe te komen dan hebben we wat langer tijd om te kwebbelen enzo.
Ook ik kan er bijna in berusten dat we nooit verder komen dan dit. In welk vat ik dat ga gieten weet ik nog niet. Nemen we inderdaad compleet afstand of rommelen we wat aan daar waar de mogelijkheid zich aandient. Dat eerste is tot op heden nog niet gelukt en dat laatste levert ook niet het mooiste plaatje op.
Ik ben zo vreselijk kieskeurig wat mannen aangaat, ik ben niet voor niets ruim 3,5 jaar alleen, dat het ook niet snel zal gebeuren dat een andere man mijn verlangen, gedachten aan hem kunnen doen vervagen.
Er meer werk van maken? Ik heb nog wel een beetje trots in mijn donder, ik ga niet als een verliefd meisje achter hem aanlopen. Hij weet wat ik voor hem voel, hij weet wat ik te bieden heb, het enige wat hij hoeft te doen is mijn richting uit te komen. Het is alleen héél wat gecompliceerder.quote:Op maandag 25 juli 2005 11:11 schreef avotar het volgende:
[..]
Waarom er dan neit meer werk van maken als je zo helemaal hotel de botel van hem bent....?
Heb je neit het gevoel dat je je gewoon laat gebruiken?
Da's een bekend dilemma, dat is toch de verantwoording van diegene waar hij mee ligt te rollebollen, en niet van hem?quote:Op maandag 8 augustus 2005 09:32 schreef FuifDuif het volgende:
TasmanianDevil, wil je beweren dat je ligt te rollebollen met een collega die een vriend heeft die nog nergens van weet? Wat is dat voor achterbaks gedoe?
Ik vind het walgelijk. Wat een ander met mijn mening doet interesseert mij niets. Ik vind het walgelijk en ik voel me niet beperkt om die mening te vormen en ook niet om hem te uiten. Wie ben jij om mij te vertellen welke mening ik wel en niet mag hebben? Ga eens snel weg.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:20 schreef Quembel het volgende:
Wie ben jij om daarover te oordelen?
Het is inderdaad een soort bevrijding... niet meer wachten op telefoon,sms en email. Niet meer afvragen van zal ik wel bellen niet bellen etc. Zeker een soort opluchting, maar ik blijf er nog wel mee in m'n kop zitten hoorquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:25 schreef Quembel het volgende:
Die beslissing heb ik een kleine twee weken geleden genomen en ik mag hier Tas quoten : "Er is gewoon een boel gedoe van mij afgevallen". Ik wacht niet meer op telefoontjes, of sms-jes, op e-mailtjes, ik hoop niet meer op donderdagen dat hij langskomt.
Dit is toch een soort van bevrijding want de spanning die je bij jezelf veroorzaakt omdat je wilt dat alles goed gaat is nu weg. En nee, mijn gevoel voor hem is daarmee nog niet weg maar als je het niet voedt dan neemt het op den duur wel af.
Ik neem voor het gemak even aan dat je het over mij hebt? (qua uiting dat jij het walgelijk vindt)quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:08 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik vind het walgelijk. Wat een ander met mijn mening doet interesseert mij niets. Ik vind het walgelijk en ik voel me niet beperkt om die mening te vormen en ook niet om hem te uiten. Wie ben jij om mij te vertellen welke mening ik wel en niet mag hebben? Ga eens snel weg.
Je VOELT je misschien niet beperkt nee, maar jouw gedachtengang is dat wel degelijk.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:08 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik vind het walgelijk. Wat een ander met mijn mening doet interesseert mij niets. Ik vind het walgelijk en ik voel me niet beperkt om die mening te vormen en ook niet om hem te uiten. Wie ben jij om mij te vertellen welke mening ik wel en niet mag hebben? Ga eens snel weg.
Thanks Quembel. Ik denk dat we nog wel 'n keer gesprek zullen hebben, via msn, telefoon of in 't echt, maar 't is en blijft moeilijk hoor. Had nog geen ervaring met belazerd worden, nu dus wel. Voelt niet tof. En een grote vorm van naieviteit had ik ook absoluut wel. Maar ik heb 't enigszins bewust gedaan. Ik WIST ook wel dat zij niet echt verliefd op me was op een manier dat ze een echte relatie zou willen, dat is al een deel van mijn probleem (om dat te verwerken, is moeilijk hoor, maar dat staat verder ook al in dit topic wel... die keuze tussen "het zo laten en ervan genieten" of "er geen energie aan besteden". je hoofd zegt dat laatste, je hart het eerste... ik heb m'n hart gebruikt). Maar het is lullig dat zij nou juist mijn vertrouwen in openheid/eerlijkheid heeft verkloot. Nou ja, wat je zegt: iedereen komt er vast wel overheen, over dit soort ge-OH, maar het is verdomd moeilijk soms.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:53 schreef Quembel het volgende:
Hai Sjorz,
Ik las het zojuist (shit..). Klote joh.
Tja, wat moet ik zeggen.. Ik snap dat je je belazerd voelt, dat geouwehoer achter je rug om.
Als je afspreekt eerlijk te zijn tegenover elkaar dan valt dit natuurlijk rauw op je dak.
Zulke afspraken worden altijd gemaakt, volgens mij, terwijl je "heavenly in luv'" bent.
Op het moment dat de een die afspraak schendt is dat heel moeilijk voor diegene om toe te geven, vaak uit angst om de veilige omgeving (huidige relatie) te verliezen, totdat ze uitgedokterd hebben welke kant ze op willen.
Ik ben lang geleden ook vreselijk op die manier belazerd, iets wat misschien jaren geduurd heeft bleek achteraf maar ach ik naief kind, had niets door. Dat maakt het ook al niet makkelijk, je gaat aan jezelf twijfelen omdat je signalen gemist hebt, je dus dingen op de mouw hebt laten spelden.
Anyhow Sjorz, je redt het wel. Ik weet niet of het gesprek was aangegaan maar als jullie samen komen accepteer geen smoesjes. Loop dan maar weg zonder er nog al te veel woorden aan vuil te maken, hou de eer aan jezelf.
ja, jij bent fout bezigquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:50 schreef Pinozo het volgende:
Ik weet het ook niet meer. Ben ik fout bezig door gewoon door te gaan? Is zij fout bezig door door te gaan?
hey, ik denk dat ik me beetje mee heb laten slepen. Zij zocht mij opeens veel meer op en dat vond ik niet erg was altijd erg gezellig. Spraken elkaar bijna iedere dag, heel anders dan andere vriendschappen. Heb me de laatste tijd ook afgevraagd heb ik het nu verkeerd gezien was het echt maar gewone vriendschap. Maar ook mensen om me heen vonden van niet als ik ze het verhaal van de laatste maanden voorlegden, niemand die zei nee dat zijn hele normale reacties van haar als ze alleen vriendschap wil (zoals ze zelf zegt) ze vindt je wel leuk anders doe je zo niet. Ik weet ook wel dat ik haar type niet ben maar weet wel dat we een bijzondere klik hadden.quote:Op zondag 27 november 2005 10:43 schreef Quembel het volgende:
Hé Mouzzer, zo'n wispelturige dame daar ga je toch je energie niet insteken he?
iemand die zo snel aangebrand is.... pfffff....
Zo, wauw, dat moeten die andere aanbiedingen toch ook wel heel erg aantrekkelijk zijn wil je hier lang over na moeten denken.quote:Op zondag 27 november 2005 12:20 schreef Pinozo het volgende:
Andere baan vinden is het probleem niet. Heb al aanbiedingen. En als iemand je 1300 euro bruto meer bied dan je nu verdient is de keuze wel heel snel te maken. Maar daar moet ik nog even goed over nadenken. Heb meerdere opties.
Oké, misschien trok ik de verkeerde conclusies. Van jouw kant bezien is het best puur, maar ik twijfel nog steeds ernstig aan haar intenties.quote:En wat blijft er over als ik de sex wegdenk? Leuke gesprekken en gezelligheid. De verhouding is wel een beetje scheef. Doordat we weinig tijd bij elkaar zijn door de situatie is het meer sex dan anders. Maar de momenten zonder sex (eten, shoppen, praten, gewoon leuke dingen doen) zijn ook ontzettend leuk. Dat maakt het voor mij ook zo onbegrijpelijk, verwarrend en moeilijk.
Nee dat is een ding dat zeker is.quote:Pfff.. het leven is niet altijd makkelijk en simpel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |