het gaat niet om verleden. het gaat om een periode waarin wij zelf heel close (en naar ik dacht eerlijk) ten opzichte van elkaar waren. ik ben gewoon voor de gek gehouden waar ik bijstond. het verleden van haar, daar heb ik inderdaad niets mee te maken, en daar heb ik ook nooit moeilijk over gedaan.quote:op donderdag 27 oktober 2005 00:05 schreef boskov het volgende:
waarom is het fout van haar? moet zij dan alles vertellen aan je? iedereen heeft toch zijn eigen verleden, houd dat dan zo!
hmm... het gaat niet over wat ze gedacht heeft, maar wat ze ermee gedaan heeft. details lijken mij niet nodig. (behalve voor de kijkcijfers en daar is het me niet om te doen)quote:op donderdag 27 oktober 2005 00:07 schreef tho_omas het volgende:
nounou wat erg zeg, mevrouw heeft fantasieën!
een doodzonde volgens de bijbel
you got a point there. dus nu? niets zeggen? lulsmoesje bedenken dat ik haar niet meer hoef te zien voorlopig? want zo voelt het wel... maar inderdaad: eigen glazen ingooien is nooit grappig.quote:op donderdag 27 oktober 2005 00:08 schreef tho_omas het volgende:
als je dit kenbaar maakt aan haar, is de kans groot dat zij je nooit meer vertrouwd. dus laat je eigen glazen even heel zou ik zeggen.
neukte je wel met d'r?quote:op donderdag 27 oktober 2005 00:03 schreef sjorz het volgende:
howdy!
ik heb weer 's wat...
wel soort relatie in elk geval.
misschien is er wel een reden waarom ze het je nooit heeft verteld? ik zou er even mee wachten en het misschien ooit voorzichtig ter sprake laten komen.quote:op donderdag 27 oktober 2005 00:09 schreef sjorz het volgende:
[..]
you got a point there. dus nu? niets zeggen? lulsmoesje bedenken dat ik haar niet meer hoef te zien voorlopig? want zo voelt het wel... maar inderdaad: eigen glazen ingooien is nooit grappig.
dan zou ik het zeggenquote:op donderdag 27 oktober 2005 00:03 schreef sjorz het volgende:
(we hebben bijv. letterlijk afgesproken dat we dit soort dingen zouden bespreken)
het zit iets meer tricky in elkaar. het zijn log-files van chats die ze bewaard heeft. ze heeft ze sneaky genoeg nog password-beveiligd ook. maar goed, helaas ben ik ook ict'er...quote:op donderdag 27 oktober 2005 00:14 schreef fraubitch het volgende:
dus als ik het begrijp heeft ze andere mannen geneukt terwijl ze wat met jou had?
en het is reuzedom van haar dat ze haar sexdagboek gaat bijhouden op jouw laptop, tenzij ze juist wou dat je het las....
idd, op zijn labtopquote:op donderdag 27 oktober 2005 00:14 schreef fraubitch het volgende:
..op jouw laptop, tenzij ze juist wou dat je het las....
wel laag hoor, en idd nu zit je zelf met de gebakken peren.quote:op donderdag 27 oktober 2005 00:16 schreef sjorz het volgende:
het zit iets meer tricky in elkaar. het zijn log-files van chats die ze bewaard heeft. ze heeft ze sneaky genoeg nog password-beveiligd ook. maar goed, helaas ben ik ook ict'er...
ik kan er een smiley bijzetten, maar het is natuurlijk geen stijl wat ik gedaan heb. werkelijk beneden alle maat.
maar goed, feit is wel dat terwijl wij "het met elkaar deden" en eerlijk tegen elkaar zouden zijn, dat zij toen gewoon met een andere man het bed en haar fantasien heeft gedeeld.
lastig dit hoor...
hehe, een pc nog wel?quote:op donderdag 27 oktober 2005 00:18 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
wel laag hoor, en idd nu zit je zelf met de gebakken peren.
neem nog een pc!![]()
simpel. het is jouw pc, jij bent itc'er. dit had ze kunnen weten!quote:op donderdag 27 oktober 2005 00:16 schreef sjorz het volgende:
[..]
het zit iets meer tricky in elkaar. het zijn log-files van chats die ze bewaard heeft. ze heeft ze sneaky genoeg nog password-beveiligd ook. maar goed, helaas ben ik ook ict'er...
ik kan er een smiley bijzetten, maar het is natuurlijk geen stijl wat ik gedaan heb. werkelijk beneden alle maat.
maar goed, feit is wel dat terwijl wij "het met elkaar deden" en eerlijk tegen elkaar zouden zijn, dat zij toen gewoon met een andere man het bed en haar fantasien heeft gedeeld.
lastig dit hoor...
als ze meeleest op het grootste internetforum van nederland, gaat het denk ik allemaal wel vanzelfquote:
*stemt*quote:op donderdag 27 oktober 2005 00:23 schreef sociologist het volgende:
ik vraag me af wat ts erger vindt.. dat zn vriendin vreemd is gegaan (of misschien gaat) of dat hij daar achter is gekomen....
tja, jij zegt: straks vertrouwt ze me niet meer (vanwege het lezen van haar logs) maar uuuuuum... jij kan haar toch ook niet vertrouwen kennelijk??quote:op donderdag 27 oktober 2005 00:16 schreef sjorz het volgende:
lastig dit hoor...
dat is toch ziek in je hoofd?quote:daarin staan dingen die echt heel ver gaan, met name over andere mannen en wat ze daarmee gedaan heeft en bij gedacht heeft.
ja, what should you carequote:op donderdag 27 oktober 2005 00:20 schreef sjorz het volgende:
hehe, een pc nog wel?
ik lijk wel luchtig, maar ik baal eigenlijk best wel. dit hele gebeuren heb ik eigenlijk best wel aangevoeld (vandaar mijn neiging om echt actief dat paswoord te hacken van die logfiles... heeft m'n pc toch wel brute-force een paar uur op staan stampen, deze side-joke voor intimi/tweakers). en het echte verdriet is al voorbij voor mij. wil dit nu alleen netjes afhandelen.
ik zit niet echt met de gebakken peren, wil het alleen wel "goed afronden". en inderdaad: eigen glazen ingooien liever niet. wie weet lig ik ik over een tijd weer met 'r in bed. dan weet ik wel wat voor slet het eigenlijk is, maar why the f... should i care?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |