een koude douche wilt ook nog wel eens helpenquote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:37 schreef vanwel het volgende:
Gewoon op je bureau hard van achteren nemen, dat is wat ze wil. Geloof me, ik weet er van.
Haha, DAMN... I wish...quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:37 schreef vanwel het volgende:
Gewoon op je bureau hard van achteren nemen, dat is wat ze wil. Geloof me, ik weet er van.
tactisch sterkquote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:37 schreef vanwel het volgende:
ehm... tvp ofzoquote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:39 schreef Sjorz het volgende:
[..]
Haha, DAMN... I wish...Als dit ooit nog gaat gebeuren tracteer ik iedereen die in dit topic heeft gereageerd!
Maar ook iemand met serieuze gedachten hierover?
*reageertquote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:39 schreef Sjorz het volgende:
[..]
Haha, DAMN... I wish...Als dit ooit nog gaat gebeuren tracteer ik iedereen die in dit topic heeft gereageerd!
Good point, denk dat ik dat maar 's ga doen ja. Oplossing had ik zelf kunnen verzinnen.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:52 schreef J.J.McKay het volgende:
als jullie toch zo opemhartig zijn, vraag haar dan gewoon of ze er iets achter zoekt???
life can be soooooooooooo simplequote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:54 schreef Sjorz het volgende:
[..]
Good point, denk dat ik dat maar 's ga doen ja. Oplossing had ik zelf kunnen verzinnen.Blijft wel 'n onderwerp dat op 't randje van de huidige openhartigheid ligt.
werk er langzaam naar toe. ik neem aan dat je haar wel leuk/aantrekkelijk vindt? gewoon lekker blijven mailen en op werk praatje blijven maken, daarna langzaam wat "stel dat"-jes inbrengen en dan kun je meestal wel aanvoelen welke kant het op gaat.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:54 schreef Sjorz het volgende:
[..]
Good point, denk dat ik dat maar 's ga doen ja. Oplossing had ik zelf kunnen verzinnen.Blijft wel 'n onderwerp dat op 't randje van de huidige openhartigheid ligt.
Hoi veldmuis, mocht er bie overblijven dan houd ik me aanbevolenquote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:53 schreef veldmuis het volgende:
ik wil ook bier
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:39 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
tactisch sterk![]()
Is zij dan de tractatie?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:39 schreef Sjorz het volgende:
[..]
Maar ook iemand met serieuze gedachten hierover?
He guys, IK eerst...quote:Op woensdag 7 juli 2004 00:37 schreef vanwel het volgende:
[..]
Is zij dan de tractatie?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |