Nou, ik heb een hele tijd al niks meer gepost hier, maar ondertussen is het nodige gebeurd. Als laatste heb ik geschreven dat het helemaal over was, bijna geen contact meer met m'n collega.
Dat is dus flink veranderd. Op een gegeven moment begonnen we elkaar toch weer op te zoeken, en alles leek echt weer super te gaan. Ze heeft in die periode het toen ook uitgemaakt met haar vriend, en dit keer echt uitgemaakt. Op m'n verjaardag heb ik haar uitgenodigd voor m'n feestje wat ik in het café van m'n ouders heb gevierd, en ze is uiteindelijk blijven slapen (notabene bij m'n ouders in huis). Die nacht heeft ze toen gezegd dat ze me ontzettend graag weer terug wilde, en ik was natuurlijk zo blij als ik weet niet wat.
Daarna is alles in sneltrein vaart gegaan. We waren bijna elke avond wel bij elkaar.... echt heerlijk was dat zeg. Alles leek helemaal goed te gaan, ze zei regelmatig dat ze van me hield, en het echt heerlijk vond met mij, om elke avond samen te zijn.
Dit is een maandje of twee goed gegaan, alhoewel ik nog wel moeite had om haar te vertrouwen. Vanwege die gevoelens ben ik haar ook blijven controleren. En al snel kwam ik erachter dat ze nog met een andere man liep te rommelen, en daar niks over zei. Ik had er toen al weer een kut gevoel bij, maar vertrouwde erop dat ze dat wel zou afbreken. Dat is ook wel gebeurd, en alles leek weer helemaal koek en ei. Samen nog een weekendje weg geweest naar Antwerpen, wat ook erg leuk & relaxed was.
Tot na dat weekendje.... ik merkte dat ze afstandelijker werd. Dat is afgelopen week geweest. En ja hoor, ik ben er nu achtergekomen dat ze weer contact heeft gezocht met haar ex, dat die afgelopen weekend bij haar is geweest, en dat ze notabene het al over kerst hebben, verlanglijstjes, dat soort gedoe. Terwijl we het er al over hadden gehad dat ik met haar mee zou naar ouders toe.
Er is dus gewoon niks veranderd. Ze loopt me weer te bedonderen, liegt tegen me. En het ergste is gewoon dat ik haar vandaag natuurlijk weer op het werk zag, en dat ze gewoon doet alsof er niks aan de hand is. Ze weet nog niet dat ik alweer op de hoogte ben van wat ze aan het uitspoken is. En dan zit ze gewoon naast me gezellig te doen, sigaretje roken, net alsof er helemaal niks aan de hand is. Ik ben dus weer een soort reboundboy ofzo, leuk als opvulling zodat ze niet elke avond alleen is, waar ze een hekel aan heeft.
Weer doet ze me ontzettend veel pijn, ik ben er gewoon misselijk van. Maar goed, ik ben het nu wel zat. Komende week verbreek ik de relatie.... Ik baal er ontzettend van. Ik wil helemaal niet weer alleen zijn, ik heb dat wel gehad. Maar ja, als ik hiermee doorga hou ik mezelf ook gewoon voor de gek en laat ik me gebruiken. Dan maar weer alleen, m'n leven proberen op te pakken, en ontzettende kut kerst en oud&nieuw tegemoet, voor de 2e keer.
Love is a journey, not a destination.