Zullen we er slowchat van maken.quote:
Waarom mij nou weerquote:Op zondag 5 juni 2005 03:12 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ja dit is het biertopic.
*schuift Avani ook een pintje toe*
Ik heb van die handige plopdoppen.quote:Op zondag 5 juni 2005 03:10 schreef Steijn het volgende:
Tast toe zou ik zeggen.Moet je 'm wel even open maken.
niet janken jijquote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:45 schreef Perrow het volgende:
Showchat, bah. Ik kots daarop. Neem BVO & Bupatih, walgelijk.
En dan ontdekt iemand van Showchat dit weer en kopieert het naar hun Showchatvriendjes. Zoo overrated, BVO en Bupatih.![]()
quote:
Oeh, zweepjes.quote:Op zondag 5 juni 2005 03:15 schreef Avani het volgende:
![]()
Wat ben jij voor vriendTrekjes van een loverboy
![]()
Jantje smitquote:
Inmiddels is het al weer Jan Smit hoor.quote:Op zondag 5 juni 2005 03:15 schreef Avani het volgende:
[..]
Jantje smit
Nee, geen retorische vragen stellen.![]()
Ik snap nog geen reet van die kliekjes.quote:Op zondag 5 juni 2005 03:14 schreef HAL9000S het volgende:
Je bent gewoon jaloers dat je zelf geen kliekje hebten opent daar vervolgens een topic over
Ik kom wel negatieve trekjes van jou te weten zo. Met je zweepjesquote:Op zondag 5 juni 2005 03:15 schreef Steijn het volgende:
[..]
Oeh, zweepjes.En btw ik ben geen Marokkaan.
Jij komt met zweepjes.quote:Op zondag 5 juni 2005 03:17 schreef Avani het volgende:
Ik kom wel negatieve trekjes van jou te weten zo. Met je zweepjes![]()
Alleen ik magquote:
Ja maar we zitten ook op Fok.quote:Op zondag 5 juni 2005 03:21 schreef WaStEd het volgende:
Hebben jullie geen msn
Wat denk je zelfquote:Op zondag 5 juni 2005 03:21 schreef WaStEd het volgende:
Hebben jullie geen msn
quote:Op zondag 5 juni 2005 03:21 schreef WaStEd het volgende:
Hebben jullie geen msn
Mag ik daar dan ook weer over klagen?quote:Op zondag 5 juni 2005 03:23 schreef WaStEd het volgende:
Dit is KLB en ik mag hier klagen over jullie gejank
net een mummiequote:
Mummie's zijn intrigerend. Dat kan ik niet zeggen van dit topic.quote:
Jouw volgende date is met een mummie begrijp ik..quote:Op zondag 5 juni 2005 03:31 schreef Avani het volgende:
[..]
Mummie's zijn intrigerend. Dat kan ik niet zeggen van dit topic.![]()
Ik heb geen dates nodig.quote:Op zondag 5 juni 2005 03:32 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Jouw volgende date is met een mummie begrijp ik..
Zeikerd.quote:Op zondag 5 juni 2005 03:41 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Hilarious... of het ergens op slaat is 2 natuurlijk..
Op jou natuurlijk.quote:Op zondag 5 juni 2005 03:41 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Hilarious... of het ergens op slaat is 2 natuurlijk..
Beurs is dicht jongeman.quote:Op zondag 5 juni 2005 03:46 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Ga jij nou met je 3 aandelen spelen want humor heb je niet...
Ok als je zo serieus wil worden mag je nu uit gaan lekker hoe de term "buitenlander" op mij slaat ?quote:Op zondag 5 juni 2005 03:46 schreef Steijn het volgende:
[..]
Beurs is dicht jongeman.Humor is voor watjes, ik speel liever op de man.
Jij hebt geen humor en geen aandelen. Ach jeetjequote:Op zondag 5 juni 2005 03:46 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Ga jij nou met je 3 aandelen spelen want humor heb je niet...
In Amsterdam wonen toch alleen maar buitenlanders.quote:Op zondag 5 juni 2005 03:49 schreef WaStEd het volgende:
Ok als je zo serieus wil worden mag je nu uit gaan lekker hoe de term "buitenlander" op mij slaat ?
I rest my case...quote:Op zondag 5 juni 2005 03:50 schreef Steijn het volgende:
[..]
In Amsterdam wonen toch alleen maar buitenlanders.![]()
Die lijkt mij al lang overleden.quote:Op zondag 5 juni 2005 03:55 schreef WaStEd het volgende:
Ik schud ff handen met deze meneer
[afbeelding]
Kortom, je bent kansloosquote:Op zondag 5 juni 2005 04:08 schreef -Jay-20- het volgende:
Maar dat zou betekenen dat ik ook zou studeren...
I know...quote:Op zondag 5 juni 2005 04:09 schreef Avani het volgende:
[..]
Kortom, je bent kansloos![]()
Geen dank voor de diagnose.![]()
quote:
Pis op! Ik ben een man! Die bagger heb iik niet nodig...quote:Wat doet het RIAGG?
Het RIAGG biedt hulp bij geestelijke of emotionele problemen, die uw huisarts of maatschappelijk werker niet kan verhelpen. De behandeling bestaat voornamelijk uit gesprekken.
Iets te roken erbij.... ?quote:Op zondag 5 juni 2005 04:14 schreef -Jay-20- het volgende:
Ik neem gewoon nog een biertje! Dat werkt veel beter!![]()
Vet!quote:
Gelukkig niet, laat ze lekker aan de andere kant van de Noordzee blijven dan heb ik er geen last vanquote:Op zondag 5 juni 2005 04:23 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Niemand heeft zin om naar Ierland te komen...
Nee, ik ga slapen! Later he!quote:
Slapen, en morgen weer een dagquote:Op zondag 5 juni 2005 04:31 schreef WaStEd het volgende:
Hmm... hijs weg.. en nu ?
Zeg ey, ik heb toevallig wel de award voor meest ondergewaardeerde usert gewonnen he, poephoofd.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:45 schreef Perrow het volgende:
En dan ontdekt iemand van Showchat dit weer en kopieert het naar hun Showchatvriendjes. Zoo overrated, BVO en Bupatih.![]()
Uhh, leg uit?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:45 schreef Perrow het volgende:
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:45 schreef Perrow het volgende:
Oh, bedoelde hij dát?quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:12 schreef Poepatih het volgende:
Ik heb trouwens ook een hekel aan Showchat hoor
Bweh, vooral de BVO en Bupatitih.Zó overrated!!
En dan ontdekt iemand van Showchat dit weer en kopieert het naar hun Showchatvriendjes.
Precies wat BVO deed in het Showchat-topic. Meteen aan zijn vriendjes vertellen dat dit topic er is. Bweh!!!
Ik ben geen kloon van Orgie, poephoofdquote:Op donderdag 16 juni 2005 20:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, bedoelde hij dát?
Hoi kloon van Orgi
ShowChatquote:Op donderdag 16 juni 2005 20:20 schreef Svensational het volgende:
Het is ShowChat, Orgi. Hoofdletter C dus
quote:
quote:
Nu hebben we 2 ShowChat-topicsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |