Die slaapt om 2 uurquote:Op maandag 6 juni 2005 02:17 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik heb yvonne een paar keer geroepen... hielp niet echt
Dat topicreport is nog nieuw voor mij.
4e mod erbij maar weer he.quote:Op maandag 6 juni 2005 02:15 schreef cerror het volgende:
En als dat het geval is, huur dan een gastmodje?
Mag je zulke dingen gebruiken om baggertopics aan te wijzen?quote:Op maandag 6 juni 2005 02:15 schreef Havoc het volgende:
[..]
Of je neemt je verantwoordelijk als user en geeft ff een topic report?
Bedankt. Moest m'n quotum nog halen.quote:Op maandag 6 juni 2005 13:32 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Hoi, ik kom even nsb-en.
Zijn die sloten nou duur..?
Groetjes,
VAC.
in mijn subforum is daar ook weinig reden toequote:Op maandag 6 juni 2005 14:58 schreef Ruis het volgende:
he, ik sluit toch ook geen bagger in jouw subforum (wat dat ook mag zijn)
Daar kan wel voor gezorgd worden.quote:Op maandag 6 juni 2005 15:03 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
in mijn subforum is daar ook weinig reden toe
Optyfen.quote:
Postaantal interesseert me geen ruk, maar als jij je om die ene post druk maakt ben je imo een machtswellusteling.quote:Op maandag 6 juni 2005 03:56 schreef Havoc het volgende:
[..]
Is het ook, maar als je jezelf al druk maakt om 1 post ben je imo een postopkrikker.
is er zowieso wel reden tot jouw subforum?quote:Op maandag 6 juni 2005 15:03 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
in mijn subforum is daar ook weinig reden toe
zo goed?quote:Op maandag 6 juni 2005 15:57 schreef cerror het volgende:
Kan een mod alle slowchat en irritante prochristelijke poep weghalen bij Gein met den Bijbel. ?
Bij voorbaat dank.
het zal je misschien verbazen ruis, maar mensen gaan wel eens op vakantiequote:Op maandag 6 juni 2005 16:51 schreef Ruis het volgende:
is er zowieso wel reden tot jouw subforum?
hé, jij ook?quote:Op maandag 6 juni 2005 16:56 schreef Ruis het volgende:
zo goed?
Als ik vakantie ga, wil ik daar toch niet Fokken?quote:Op maandag 6 juni 2005 17:01 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
het zal je misschien verbazen ruis, maar mensen gaan wel eens op vakantie
[Ubuntu] Help Ruis onderweg met Linuxquote:Op maandag 6 juni 2005 17:06 schreef UIO_AMS het volgende:
Kom jij überhaupt wel eens buiten ONZ?
Mijn dank is groot ruis!quote:
Doe eens vriendelijk tegen gfree!!!quote:Op maandag 6 juni 2005 22:04 schreef Ruis het volgende:
Trouwens, GFree, fix die blokjes zooi in de Oppo eens, ziet er niet uit zo
het is dan ook verdwenen.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja wat het is boeit me niet, maar het hoort er niet.
ga bloggen.quote:Op maandag 6 juni 2005 22:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Doe eens vriendelijk tegen gfree!!! [afbeelding]
En hoe was het nou? Vond je het eng?quote:
je hebt daar 5 slotjes ofzoquote:Op maandag 6 juni 2005 23:19 schreef UIO_AMS het volgende:
ga je ook nog vertellen waar, of kan ik dat zelf uitzoeken?
ik haat scrollenquote:Op maandag 6 juni 2005 23:22 schreef Ruis het volgende:
je hebt daar 5 slotjes ofzo, waarvan 4 omdat het topic de 300 posts gehaald heeft!
Als je wat scheldwoorden in je stukje tekst had verwerkt had niemand het verschil gezien met een ONZ modje.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:50 schreef UIO_AMS het volgende:
Overigens is dat mijn mening en heb ik geen idee of ik de visie van de ONZ-mods uitdraag. Al denk ik niet dat ik er ver vanaf zit.
Dan gooi ik het op miskend talent.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:50 schreef UIO_AMS het volgende:
Overigens is dat mijn mening en heb ik geen idee of ik de visie van de ONZ-mods uitdraag. Al denk ik niet dat ik er ver vanaf zit.
Ik pak mijn agenda er even bij. Schikt morgen om 11 uur?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:53 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Dan gooi ik het op miskend talent.
Straks als ik dood ben dan zullen jullie rond mijn graf staan.
Belangrijke dingen moet je niet uitstellen, Dirkh.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:07 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik pak mijn agenda er even bij. Schikt morgen om 11 uur?
De term "Beroeps debiel" zal dan wel vallen ja.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:53 schreef Bendeleider het volgende:
Die zullen jullie voorlezen en menigmaal een traan laten.
Soms is haast goed, waarde VelvetAcidChrist.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:10 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Belangrijke dingen moet je niet uitstellen, Dirkh.
je trost?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 10:56 schreef Bupatih het volgende:
Moment, ik zet even mijn trost opzij.
Dude, lees dan even die post dáárboven.quote:
ow bendeleider, daar heb ik een soort van mentale Fok!-block voor ontwikkeldquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dude, lees dan even die post dáárboven. [afbeelding]
Goede smoes, Ruis.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:00 schreef Ruis het volgende:
[..]
ow bendeleider, daar heb ik een soort van mentale Fok!-block voor ontwikkeld
Het is dat je weet dat ik dit alles goed bedoel hé .quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:00 schreef Ruis het volgende:
[..]
ow bendeleider, daar heb ik een soort van mentale Fok!-block voor ontwikkeld
mij ook.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:02 schreef gfree het volgende:
Ben ik nu uit m'n eigen OP ge-edit? [afbeelding]
Hier de volledige:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bijbehorend textbestand
Sinds wanneer ben jij onz mod?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:07 schreef UIO_AMS het volgende:
Gooi me er maar bij hoor gfree. Als je nog wat avatars nodig hebt.
Daar kom je wel weer overheen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:11 schreef Bupatih het volgende:
Kan ik linksboven staan.
Ik heb laagtevrees.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |