jemig... jij ben grappigquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:48 schreef pietje-tering het volgende:
Zijn die sloten nou duur???
Nee, vanaf morgen zijn ze duur![]()
Je moet mensen met een avator van de politie niet serieus nemen.quote:
Eindelijk iemand die het begrijptquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:54 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Je moet mensen met een avator van de politie niet serieus nemen.
Whoei... onerwacht diepzinnigquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:59 schreef Bluurgh het volgende:
ligt aan de schoonheid van het water en of er wel iets in kan leven
Hebben we eindelijk de waarheid achterhaald!quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:49 schreef Snakey het volgende:
Die zijn best duur en moet je zelf betalen zodra je wordt aangesteld als mod.![]()
Vandaar dat het verloop van mods soms zo snel gaat, zodra ze op zijn kunnen ze niet meer modden en als ze dan geen nieuwe kunnen kopen worden ze ontslagen.
Je hebt er een post bij?quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:38 schreef Fujiwara. het volgende:
Ik zou dit topic graag bestempelen als 'flauw' of 'kut', maar ach, wat schiet ik daar mee op?
Jah i know m'n dt en t zijn slecht maar om nou alles met dt te gaan schrijven...vind ik ook niksquote:
Oh nee, drie al!quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:47 schreef Fujiwara. het volgende:
[..]
Verhip! Weer eentje!
Da's al twee.
Ik lektequote:Op donderdag 2 juni 2005 17:36 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Hebben we eindelijk de waarheid achterhaald!.
Dus...quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:11 schreef Angst het volgende:
ik vind slotjes lief
ik wou dat ik weer eens een slotje kreeg
ik zou weer eens een ouderwets angst-kuttopic kunnen openen
slotjes
Dat wordt wel weer een keer tijd ja !quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:11 schreef Angst het volgende:
ik zou weer eens een ouderwets angst-kuttopic kunnen openen
* Dead-Doll gaat MED maar alvast checken.quote:Op donderdag 2 juni 2005 19:10 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik lekte![]()
De ban for ever zal nu wel snel volgen![]()
![]()
Nee, jou de modjes krijgen betaald per slotje wat ze zettenquote:Op donderdag 2 juni 2005 15:49 schreef Snakey het volgende:
Die zijn best duur en moet je zelf betalen zodra je wordt aangesteld als mod.![]()
Vandaar dat het verloop van mods soms zo snel gaat, zodra ze op zijn kunnen ze niet meer modden en als ze dan geen nieuwe kunnen kopen worden ze ontslagen.
Nee, jij ruikt lekkerquote:Op donderdag 2 juni 2005 23:40 schreef SlimShady het volgende:
saai, flauw kuttopic.
totaal niet grappig enzo.
Maar gelukkig maak jij het goed en laat jij wel een zinnige regel achterquote:Op maandag 6 juni 2005 13:31 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Wat leuk, een kuttopic na een paar dagen omhoogschoppen met een inhoudsloze reactie ook nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |