Jaquote:Op zaterdag 4 juni 2005 10:00 schreef mordradead het volgende:
PSV trainer die graag met speelgoedautotjes speelt - Guus Hiddinkietoy
Feyenoord speler in een bolletje deeg - Patrick Papauwe
of zoiets
Vandaar dat ik er achter kwam dat het weer op TV gaat komenquote:Op zaterdag 4 juni 2005 09:53 schreef Ambrosius het volgende:
Je hoort ze (Viggo & Peter) er bij Barend en Van Dorp ook steeds over. Goed programma.
wtf! :quote:Op zaterdag 4 juni 2005 10:40 schreef MaxPower het volgende:
Begrijp ik nu goed dat Heertje niet meer meedoet?
Duurt nog even, maar dit topic is dan wel handig als reminder...lijkt me weer erg leuk!quote:Op zondag 5 juni 2005 06:18 schreef Bjoro het volgende:
*kijkt uit naar 15 september
Met of zonder Raoul?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:18 schreef woeeiiii het volgende:
Ik ben vandaag bij een opname van hun geweest
Zonder Raoul dus. Naast Vigo Waas en Peter Heerschop is Raoul Heertje vertrokken en verschijnen nu Lebbis (Hans Sibbel) en Nico van der Knaap aan hun zijde. Vanaf volgende week woensdag 21.55 zullen 7 afleveringen worden uitgezonden...quote:
Opnemen die handelquote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:46 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Zonder Raoul dus. Naast Vigo Waas en Peter Heerschop is Raoul Heertje vertrokken en verschijnen nu Lebbis (Hans Sibbel) en Nico van der Knaap aan hun zijde. Vanaf volgende week woensdag 21.55 zullen 7 afleveringen worden uitgezonden...
"hé Stef!? Wat zeg jij nu? Vanaf volgende week woensdag 21.55!? Geloof je hetzelf? Dan is Nederland-Andorra bezig dwaas, zo dom is de TROS natuurlijk niet he, anders kijkt er niemand"
Jep zo dom is de TROS wel... De eerste aflevering naast Nederland-Andorra zetten...![]()
![]()
Wat doet die netwerkcoördinator nou eigenlijk? Echt slecht dit!
VVvS is amusanter dan het NL elftalquote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:46 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Zonder Raoul dus. Naast Vigo Waas en Peter Heerschop is Raoul Heertje vertrokken en verschijnen nu Lebbis (Hans Sibbel) en Nico van der Knaap aan hun zijde. Vanaf volgende week woensdag 21.55 zullen 7 afleveringen worden uitgezonden...
"hé Stef!? Wat zeg jij nu? Vanaf volgende week woensdag 21.55!? Geloof je hetzelf? Dan is Nederland-Andorra bezig dwaas, zo dom is de TROS natuurlijk niet he, anders kijkt er niemand"
Jep zo dom is de TROS wel... De eerste aflevering naast Nederland-Andorra zetten...![]()
![]()
Hoop het, was namelijk met die vorige shows wat vreemd. Waar je bij Dit Was het Nieuws alles op ene site kan zien of via uitzendinggemist lukte dat met VVVS via omwegen. Maargoed, opnemen dan maar idd, maar het blijft natuurlijk wel te lomp voor woorden dat je dan niet een week later begint. Zoiezo.. waarom op woensdag. Krijg je straks weer CL voetbal, moet je het weer een week overslaan. Nahja op die manier lijken de 7 keer wel weer langer te duren..quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:50 schreef mordradead het volgende:
het komt wel op internet neem ik aan
ja ke, maar goed dan valt het dus niet samen.. dan krijg je gewoon ene week CL andere week VVVS en dan weer CL... daarom zei k al dat die 7 afleveringen dan verspreid wat langer lijken, magoed.. waarom niet gewoon weer op maandag?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:22 schreef VoreG het volgende:
en iets later CL op woensdag
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:35 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
ja ke, maar goed dan valt het dus niet samen.. dan krijg je gewoon ene week CL andere week VVVS en dan weer CL... daarom zei k al dat die 7 afleveringen dan verspreid wat langer lijken, magoed.. waarom niet gewoon weer op maandag?
Dat is waar ja, Maar Sterrenslag is binnekort weer afgelopen, magoed.. tzal vast wel loslopen.. alleen beetje vreemd dat ze juist beginnen met de eerste aflevering terwijl Oranje moet spelen... iets wat toch wel de grootste lijn was binnen VVVS.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]Niet de maandag. Heb je gezien wat daar allemaal al staat?
Gewoon op zaterdag voor Studio Sport of op zondag voor Studio Voetbal. Maandagavond kan trouwens sowieso niet, dat is BNN-avond op NED2.
quote:’Vrienden van Van Swieten’
NED. 2, 21.55 UUR
De Vrienden van Van Swieten gaan vanaf vandaag weer op zoek naar de geheimen van de topsport. De opdracht die de vrienden Peter Heerschop en Viggo Waas, geassisteerd door Hans Sibbel en Nico van der Knaap, zichzelf hebben gegeven is het vinden van de ontbrekende, allesbepalende schakel die Nederland de komende jaren zal brengen in de top van het olympische medailleklassement. Nederland is weer toe aan een rondvaart door de grachten, een toptientennisser, een Tourwinnaar.
De zeven afleveringen zijn voor de TROS gemaakt door verschillende regisseurs: Willem van der Sande Bakhuyzen, Jean van der Velde, Wilfried de Jong, Paula van der Oest, Marcel de Vré en Eddy Terstall.
Uitstekende zet! (voor mij dan)quote:Op woensdag 31 augustus 2005 13:46 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
![]()
Dat schema is niet al te gek (ervan uitgaande - en aangezien 26 oktober volgend jaar niet op een woensdag valtquote:Op woensdag 7 september 2005 11:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Lekker schema. Dat wordt dus de nodige topickicks op het juiste moment.
dat komt mooi uit dan, is er iedere week wel iets leuks.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:05 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Dat schema is niet al te gek (ervan uitgaande - en aangezien 26 oktober volgend jaar niet op een woensdag valt- dat dat laatste een foutje is) aangezen op de woensdag ertussen steeds Champion league gespeeld wordt...
vind zijn tempoversnellingen wel aardig , als hij zich helemaal gaat opspelen over iets totaal onbelangrijks. vind hem wel grappig eigenlijk.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:37 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat komt mooi uit dan, is er iedere week wel iets leuks.
ik hoop alleen dat die Sibbel een beetje meevalt want ik vind die shows van hem en die andere niet echt leuk.
Als DIGGER het leuk vindt is het OF echt onwijs leuk OF helemaal geen moer aan....ben stiekum dus toch nieuwsgierig !quote:Op donderdag 8 september 2005 07:41 schreef DIGGER het volgende:
Ik vond hem wel leuk, gisteravond.
Het is niet alleen maar voetbal, het onderwerp was goed gekozen en bevat een kern van waarheid. Meer zal ik dan niet verklappen.quote:Op donderdag 8 september 2005 10:38 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Als DIGGER het leuk vindt is het OF echt onwijs leuk OF helemaal geen moer aan....ben stiekum dus toch nieuwsgierig !
Heertje is juist geniaal!quote:Op woensdag 7 september 2005 14:03 schreef MaxPower het volgende:
Lebbis!![]()
Vind hem leuker dan die pedante Heertje.
ik hoop met je mee, maar vrees het ergste...quote:Op donderdag 8 september 2005 11:13 schreef S-Two het volgende:
[..]
Heertje is juist geniaal!![]()
* S-Two hoopt dat de aflevering ook online staat.
Vorige afleveringen was het ook niet. Terwijl Dit Was het Nieuws (ook tros) toch heel snel er op stond. Denk dus dat het weer niet online gaat verschijnen. Het vage is dat de uitzendingen die ik in de OP heb gezet nu pas vond en destijds niet. Alsof ze wel online staan maar ze ze willen verbergen ofzo...quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:44 schreef Suijk het volgende:
Ik zie het ook nog niet terug op uitzendinggemist, normaal doen ze dat toch wat sneller...
Ik snap je denkwijze en in dit geval is het dus het 1e (Hey Brits bloed = gevoel voor humor Bjoor).quote:Op donderdag 8 september 2005 10:38 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Als DIGGER het leuk vindt is het OF echt onwijs leuk OF helemaal geen moer aan....ben stiekum dus toch nieuwsgierig !
Ja idd.. VOLgende week.. deze week Champions league...quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:05 schreef JeroenV het volgende:
Ik heb maar heel even gezien, schakelde te laat in. Wat ik zag viel me een beetje tegen. Volgende week maar helemaal kijken.
Dank je voor de herinnering. Was het bijna vergetenquote:Op woensdag 21 september 2005 16:55 schreef golfer het volgende:
Vanavond dus weer een aflevering.
Hmm, dat is niet vreemd.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:24 schreef golfer het volgende:
Wilfried de Jong
vorig jaar welquote:
Vorig jaar stond Ajax nu op 1.quote:
Nee, maar dat is ook niet meer het hoofddoel.quote:
dat vind ik dan toch wel vreemd dan... net als of je bij dit was het nieuws inens serieus over het niews gaat hebben? hadden ze het beter gewoon een andere titel kunnen geven.quote:Op donderdag 22 september 2005 09:35 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nee, maar dat is ook niet meer het hoofddoel.
Waarschijnlijk alsof je gewapend beton aan het neuken bent...quote:Op woensdag 21 september 2005 22:19 schreef Tamagotchi het volgende:
Mijn god, die Ilja Strik...
Hoe zou zoiets aanvoelen in bed?
Iedere keer is er iemand anders die het script schrijft, zeg maar. Die willen op hun manier invulling geven aan dat zoeken naar de juiste ingredienten om kampioenen te kweken.quote:Op donderdag 22 september 2005 10:19 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
dat vind ik dan toch wel vreemd dan... net als of je bij dit was het nieuws inens serieus over het niews gaat hebben? hadden ze het beter gewoon een andere titel kunnen geven.
Beetje soort van Holland Sport?quote:Op donderdag 22 september 2005 10:24 schreef Suijk het volgende:
[..]
Iedere keer is er iemand anders die het script schrijft, zeg maar. Die willen op hun manier invulling geven aan dat zoeken naar de juiste ingredienten om kampioenen te kweken.
Ben het met je eens dat het dan beter een andere naam had kunnen krijgen want het oude VvvS is het natuurlijk niet meer.
*Kuch*quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:44 schreef Ambrosius het volgende:
Morgenavond weer een aflevering.
Zag het ja, was in de veronderstelling dat het altijd op woensdag is.quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:48 schreef golfer het volgende:
[..]
*Kuch*
Nee vanavond: 23:05 op Ned 2
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:51 schreef DIGGER het volgende:
Ik heb tijdens het programma voor 2 weken aan reclamefolders kunnen bijlezen.
Ik heb het na een paar minuten alweer uitgezet.quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:05 schreef tong80 het volgende:
IK kijk weer eens, omdat er niks anders op is
Dit programma heeft nul te maken met het originele Vrienden van Van Swieten...quote:Op donderdag 10 november 2005 07:46 schreef DIGGER het volgende:
Geloof dat het programma zo een zachte stille dood sterft, of hebben ze nog redelijke kijkcijfers?
Jawel hoor het heeftt ook belaberde kijkcijfers.quote:Op dinsdag 15 november 2005 23:39 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Dit programma heeft nul te maken met het originele Vrienden van Van Swieten...
Vorige weekquote:Op dinsdag 29 november 2005 17:04 schreef DeTolk het volgende:
zo, das een tijd terug.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |