vorig jaar welquote:
Vorig jaar stond Ajax nu op 1.quote:
Nee, maar dat is ook niet meer het hoofddoel.quote:
dat vind ik dan toch wel vreemd dan... net als of je bij dit was het nieuws inens serieus over het niews gaat hebben? hadden ze het beter gewoon een andere titel kunnen geven.quote:Op donderdag 22 september 2005 09:35 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nee, maar dat is ook niet meer het hoofddoel.
Waarschijnlijk alsof je gewapend beton aan het neuken bent...quote:Op woensdag 21 september 2005 22:19 schreef Tamagotchi het volgende:
Mijn god, die Ilja Strik...
Hoe zou zoiets aanvoelen in bed?
Iedere keer is er iemand anders die het script schrijft, zeg maar. Die willen op hun manier invulling geven aan dat zoeken naar de juiste ingredienten om kampioenen te kweken.quote:Op donderdag 22 september 2005 10:19 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
dat vind ik dan toch wel vreemd dan... net als of je bij dit was het nieuws inens serieus over het niews gaat hebben? hadden ze het beter gewoon een andere titel kunnen geven.
Beetje soort van Holland Sport?quote:Op donderdag 22 september 2005 10:24 schreef Suijk het volgende:
[..]
Iedere keer is er iemand anders die het script schrijft, zeg maar. Die willen op hun manier invulling geven aan dat zoeken naar de juiste ingredienten om kampioenen te kweken.
Ben het met je eens dat het dan beter een andere naam had kunnen krijgen want het oude VvvS is het natuurlijk niet meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |