Dat schema is niet al te gek (ervan uitgaande - en aangezien 26 oktober volgend jaar niet op een woensdag valtquote:Op woensdag 7 september 2005 11:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Lekker schema. Dat wordt dus de nodige topickicks op het juiste moment.
dat komt mooi uit dan, is er iedere week wel iets leuks.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:05 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Dat schema is niet al te gek (ervan uitgaande - en aangezien 26 oktober volgend jaar niet op een woensdag valt- dat dat laatste een foutje is) aangezen op de woensdag ertussen steeds Champion league gespeeld wordt...
vind zijn tempoversnellingen wel aardig , als hij zich helemaal gaat opspelen over iets totaal onbelangrijks. vind hem wel grappig eigenlijk.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:37 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat komt mooi uit dan, is er iedere week wel iets leuks.
ik hoop alleen dat die Sibbel een beetje meevalt want ik vind die shows van hem en die andere niet echt leuk.
Als DIGGER het leuk vindt is het OF echt onwijs leuk OF helemaal geen moer aan....ben stiekum dus toch nieuwsgierig !quote:Op donderdag 8 september 2005 07:41 schreef DIGGER het volgende:
Ik vond hem wel leuk, gisteravond.
Het is niet alleen maar voetbal, het onderwerp was goed gekozen en bevat een kern van waarheid. Meer zal ik dan niet verklappen.quote:Op donderdag 8 september 2005 10:38 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Als DIGGER het leuk vindt is het OF echt onwijs leuk OF helemaal geen moer aan....ben stiekum dus toch nieuwsgierig !
Heertje is juist geniaal!quote:Op woensdag 7 september 2005 14:03 schreef MaxPower het volgende:
Lebbis!![]()
Vind hem leuker dan die pedante Heertje.
ik hoop met je mee, maar vrees het ergste...quote:Op donderdag 8 september 2005 11:13 schreef S-Two het volgende:
[..]
Heertje is juist geniaal!![]()
* S-Two hoopt dat de aflevering ook online staat.
Vorige afleveringen was het ook niet. Terwijl Dit Was het Nieuws (ook tros) toch heel snel er op stond. Denk dus dat het weer niet online gaat verschijnen. Het vage is dat de uitzendingen die ik in de OP heb gezet nu pas vond en destijds niet. Alsof ze wel online staan maar ze ze willen verbergen ofzo...quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:44 schreef Suijk het volgende:
Ik zie het ook nog niet terug op uitzendinggemist, normaal doen ze dat toch wat sneller...
Ik snap je denkwijze en in dit geval is het dus het 1e (Hey Brits bloed = gevoel voor humor Bjoor).quote:Op donderdag 8 september 2005 10:38 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Als DIGGER het leuk vindt is het OF echt onwijs leuk OF helemaal geen moer aan....ben stiekum dus toch nieuwsgierig !
Ja idd.. VOLgende week.. deze week Champions league...quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:05 schreef JeroenV het volgende:
Ik heb maar heel even gezien, schakelde te laat in. Wat ik zag viel me een beetje tegen. Volgende week maar helemaal kijken.
Dank je voor de herinnering. Was het bijna vergetenquote:Op woensdag 21 september 2005 16:55 schreef golfer het volgende:
Vanavond dus weer een aflevering.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |