Barbie_goes_fishing. In ieder geval heb je dan een leuke naam voor een evt. kloon in een niet nader te noemen subforum.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:55 schreef NightH4wk het volgende:
Barbie goes fishing.
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:57 schreef Stali. het volgende:
[..]
Barbie_goes_fishing. In ieder geval heb je dan een leuke naam voor een evt. kloon in een niet nader te noemen subforum..
Dat is bijna Shark.Bait joh!quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:58 schreef Morwen het volgende:
Shark Hunter
Maar net nietquote:
Treinhomo was geen spelletje?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 02:01 schreef Treinhomo het volgende:
Boulderdash.
Ik weet het; een wereldbeeld valt nu in duigen, maar inderdaad: 'Treinhomo' was geen spelletje...quote:
Dit is om imageshack te promoten.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 02:07 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Is dit een verkapt naamtopic?
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 02:08 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik daar ooit QBasic speciaal voor geinstalleerd heb.
Ja, met die bananen idd.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 02:13 schreef innepin het volgende:
[..]D'r was er nog eentje rond dezelfde tijd.... Gorilla ofzoiets... maar Nibbles klinkt leuker
![]()
Dat is tenminste nog eens wat anders dan Cracka_ass, zo heet onze buurman ook.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 02:14 schreef Cracka-ass het volgende:
Mario
Iets in de trant van 'Leisure suit Larry', mag ik hopen ?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 02:09 schreef ThE_ED het volgende:
coming soon...
open doorquote:Op zaterdag 4 juni 2005 02:17 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Iets in de trant van 'Leisure suit Larry', mag ik hopen ?
Ik baalde altijd als ik Luigi had. Mario is coolquote:Op zaterdag 4 juni 2005 02:14 schreef Cracka-ass het volgende:
Mario
Homosexuele forens???quote:Op zaterdag 4 juni 2005 02:17 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Iets in de trant van 'Leisure suit Larry', mag ik hopen ?
Die heet hier, NES, gewoon Bubble Bobble.quote:
Wat een kutspel; dáár leen ik mijn prachtige username dus mooi niet aan...quote:
Ook wel: 'Spoorpoot'...quote:Op zaterdag 4 juni 2005 02:20 schreef Ryan3 het volgende:
Homosexuele forens???
What about Command & Conquer: Red Alert?, de verhaallijn valt ook wel aardig.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 02:18 schreef Ryan3 het volgende:
Okee, ik verlos Stali nu uit haar lijden...
Civilization..
Van Sid Meijer..
Ja, alleen in POL/NWS werkt dat niet.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 02:21 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
What about Command & Conquer: Red Alert?, de verhaallijn valt ook wel aardig.
Castlevania? Oeh, zowel op de Nes als in de kroeg gespeeld. Met die zweepjesquote:Op zaterdag 4 juni 2005 02:19 schreef Chemist het volgende:
ehmmm .... ik denk castle .. een text-based adventure ...
"You drive like my Grandmother"quote:Op zaterdag 4 juni 2005 02:01 schreef ThE_ED het volgende:
TestDrive
Werkt in C&H goed, vraag maar aan L_V.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 02:22 schreef seriewoordenaar het volgende:
Wolf
Nee, dat schijnt kapot te zijn.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 02:24 schreef Murray het volgende:
Ik zou nu ook allang een andere nick hebben, ware het niet dat het tegenwoordig uren duurt voordat die registratiemailtjes aankomen. Als ze al aankomen.
Ken het en win altijd, wat is mijn prijsquote:Op zaterdag 4 juni 2005 02:31 schreef broer het volgende:
Freecell.
Als je het spel niet kent, zou het nog best een koele nick kunnen zijn.
Dan moet die manager wel een lekker kontje hebben hoor.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 02:31 schreef FritsVanEgters het volgende:
ChampionshipManager2
Wauw, is dat een beloftequote:Op zaterdag 4 juni 2005 02:46 schreef broer het volgende:
[..]
Als je het nog steeds speelt? Eeuwige verdoemenis.
Leuker kan ik het niet maken.
Ja ik ookquote:
Echt waar. Totdat mijn broertje het op een verkeerde manier afsloot en daarmee het casettebandje wistequote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 02:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dan moet die manager wel een lekker kontje hebben hoor.
Ik speelde het al maanden voor ik erachter kwam dat je het "dakje" van digger naar de monsters kon schieten.quote:Op zondag 5 juni 2005 14:31 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
En dan die vreugde vroeger als je een highscore had bij dat spel!
Sweet memories
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |