Barbie_goes_fishing. In ieder geval heb je dan een leuke naam voor een evt. kloon in een niet nader te noemen subforum.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:55 schreef NightH4wk het volgende:
Barbie goes fishing.
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:57 schreef Stali. het volgende:
[..]
Barbie_goes_fishing. In ieder geval heb je dan een leuke naam voor een evt. kloon in een niet nader te noemen subforum..
Dat is bijna Shark.Bait joh!quote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:58 schreef Morwen het volgende:
Shark Hunter
Maar net nietquote:
Treinhomo was geen spelletje?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 02:01 schreef Treinhomo het volgende:
Boulderdash.
Ik weet het; een wereldbeeld valt nu in duigen, maar inderdaad: 'Treinhomo' was geen spelletje...quote:
Dit is om imageshack te promoten.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 02:07 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Is dit een verkapt naamtopic?
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 02:08 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik daar ooit QBasic speciaal voor geinstalleerd heb.
Ja, met die bananen idd.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 02:13 schreef innepin het volgende:
[..]D'r was er nog eentje rond dezelfde tijd.... Gorilla ofzoiets... maar Nibbles klinkt leuker
![]()
Dat is tenminste nog eens wat anders dan Cracka_ass, zo heet onze buurman ook.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 02:14 schreef Cracka-ass het volgende:
Mario
Iets in de trant van 'Leisure suit Larry', mag ik hopen ?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 02:09 schreef ThE_ED het volgende:
coming soon...
open doorquote:Op zaterdag 4 juni 2005 02:17 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Iets in de trant van 'Leisure suit Larry', mag ik hopen ?
Ik baalde altijd als ik Luigi had. Mario is coolquote:Op zaterdag 4 juni 2005 02:14 schreef Cracka-ass het volgende:
Mario
Homosexuele forens???quote:Op zaterdag 4 juni 2005 02:17 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Iets in de trant van 'Leisure suit Larry', mag ik hopen ?
Die heet hier, NES, gewoon Bubble Bobble.quote:
Wat een kutspel; dáár leen ik mijn prachtige username dus mooi niet aan...quote:
Ook wel: 'Spoorpoot'...quote:Op zaterdag 4 juni 2005 02:20 schreef Ryan3 het volgende:
Homosexuele forens???
What about Command & Conquer: Red Alert?, de verhaallijn valt ook wel aardig.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 02:18 schreef Ryan3 het volgende:
Okee, ik verlos Stali nu uit haar lijden...
Civilization..
Van Sid Meijer..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |