| 1 2 3 | 2004: Ralf Schumacher Williams 1:12.275 217.220 km/u 2003: Ralf Schumacher Williams 1:15.529 207.862 Km/h 2002: Juan Pablo Montoya Williams 1:12.836 218.513 Km/h |
| 1 2 3 | 2004: Michael Schumacher Ferrari 1:28:24.803 207.165 km/u 2003: Michael Schumacher Ferrari 1:31:13.591 200.777 km/u 2002: Michael Schumacher Ferrari 1:33:36.111 195.540 Km/u |
quote:
En jij dacht dat de ferrari sneller was dan de McLaren...quote:Op maandag 6 juni 2005 23:41 schreef Vitalogy het volgende:
Het meest ideale zou nu zijn
1. Schumi
2. Kimi
Alonso DNF
Neequote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:00 schreef Giem het volgende:
[..]
En jij dacht dat de ferrari sneller was dan de McLaren...![]()
Mooie foto's joostinghquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:41 schreef joostingh het volgende:
Wat zelf geschoten plaatjes van het circuit daar.
[foto's]
Erg mooi circuit, ik denk mijn favoriet.
Volgens F1 Racing is de kans op regen maar 30%.quote:en volgens de weersvoorspelling is er zo'n 90% kans op regen
quote:F1 Racing / 7 juni 2005
Dertig procent kans op regen in Montreal
Volgens de laatste weersvoorspellingen is de kans dertig procent dat er komend weekeinde regen valt in Montreal. Ondanks enkele donkere wolken zal het dus waarschijnlijk droog blijven tijdens de GP van Canada.
Ja, wie weet.. Frentzen werd ook spontaan derde afgelopen weekendquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:32 schreef TimoBasso het volgende:
Punten voor Jacques
om gewoon effe de heerlijke media te snoeien
Jah,waar had Heinz last vanquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:00 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ja, wie weet.. Frentzen werd ook spontaan derde afgelopen weekend
Correctiequote:Op maandag 6 juni 2005 23:41 schreef Vitalogy het volgende:
Het meest ideale zou nu zijn
1. Schumi
2. Kimi
Alonso DNF
quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:05 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Correctie
1. Kimi
Alonso DNF
Schumi DNF
Kan iemand me nu duidelijk uitleggen wat er nu zo gaaf is aan een stijfe Fin die net wat woordjes Engels spreekt en nog minder charisma dan Balkenende heeft?quote:
1. Montyquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:05 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Correctie
1. Kimi
Alonso DNF
Schumi DNF
Jij hebt liever een pratende PR-machine zoals de Schumachers, waarbij zelfs de koffiemevrouw voor haar diensten wordt bedankt? (NOFI) Het interesseert mij werkelijk waar geen drol of hij stijf praat of geen charisma heeft, het gaat er mij om wat hij op het circuit laat zien. Ik was en ben nog steeds fan van Mika, niet om zijn vlotte babbel, maar wel om de dingen die hij op het circuit laat zien.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:26 schreef Remzz het volgende:
[..]
Kan iemand me nu duidelijk uitleggen wat er nu zo gaaf is aan een stijfe Fin die net wat woordjes Engels spreekt en nog minder charisma dan Balkenende heeft?
quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
no bullshit maar gewoon gaan met die banaan.
Dit gaat dus al helemaal nooit gebeuren hé, dat Juanita voor Kimi over de streep komt.quote:
en juan kreeg bij williams ook teamorders, maar daar had hij schijt aanquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:25 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dit gaat dus al helemaal nooit gebeuren hé, dat Juanita voor Kimi over de streep komt.
Dan krijgt hij echt wel te maken met teamorders omdat Kimi er veel beter voorstaat in het WK.
Voor mij is het meer dat de beste mag winnen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:22 schreef -Hans- het volgende:
Hoe Kimi zich presenteert spreekt mij aan, no bullshit maar gewoon gaan met die banaan. En dat hij dan ook nog eens voor McLaren rijdt is mooi meegenomen.
Wat waren die orders dan? Dat Juan pas langs het buffet mocht nadat Ralf was geweest?quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:58 schreef JPM01 het volgende:
en juan kreeg bij williams ook teamorders, maar daar had hij schijt aan![]()
Ik had het niet beter kunnen verwoorden!quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jij hebt liever een pratende PR-machine zoals de Schumachers, waarbij zelfs de koffiemevrouw voor haar diensten wordt bedankt? (NOFI) Het interesseert mij werkelijk waar geen drol of hij stijf praat of geen charisma heeft, het gaat er mij om wat hij op het circuit laat zien. Ik was en ben nog steeds fan van Mika, niet om zijn vlotte babbel, maar wel om de dingen die hij op het circuit laat zien.
Hoe Kimi zich presenteert spreekt mij aan, no bullshit maar gewoon gaan met die banaan. En dat hij dan ook nog eens voor McLaren rijdt is mooi meegenomen.
Ze beginnen vandaag pas om 17.00 uur. Morgen beginnen ze om 15.00 uur. Anders zit je dadelijk weer voor niks voor die livetiming.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:59 schreef Atreidez het volgende:
Zit ik klaar om de livetiming te volgen, beginnen ze natuurlijk pas om 15:00 vanmiddag![]()
Mooi dan ben ik niet de enigequote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:59 schreef Atreidez het volgende:
Zit ik klaar om de livetiming te volgen, beginnen ze natuurlijk pas om 15:00 vanmiddag![]()
Is inderdaad een beetje matigquote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:24 schreef HPoi het volgende:
hm, er is nog niet veel gereden.
Dat was ook kort maar krachtigquote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:26 schreef HPoi het volgende:
Alfonso is naar buiten...
Alleen kort.quote:
Op zich begrijpelijk, maar wel jammer. Hopen dat ze in de volgende vrije training wat meer gaan rijden.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:28 schreef HPoi het volgende:
[..]
Alleen kort.Maar goed je ziet dus dat alleen de D teams rijden en de 3de coureurs. Iedereen is weer motoren an het sparen.......
![]()
De punten van beide coureus bij elkaar optellen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:35 schreef jpzegthallo het volgende:
Hoe meten ze die constructeurstitel eigenlijk?
En ook niet echt veel concurrentie.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:35 schreef HPoi het volgende:
EN P2!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Schumi!(ohja, tis maar een training.....
![]()
)
Aan de hand van de uitslagen van de coureurs van 1 team. (race)quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:35 schreef jpzegthallo het volgende:
Hoe meten ze die constructeurstitel eigenlijk?
De La Rosaquote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:47 schreef Chepke het volgende:
kan iemand ff een top 5 van dit moment geven...
Rijden dacht ik bijna nooit in de eerste vrije training.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:54 schreef Stievus het volgende:
hmm iemand die de reden weet dat renault nog geen tijd heeft?
uuhhm okay.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:54 schreef HPoi het volgende:
[..]
mwa, zijn meestal wel de beste.Ben fan van M. Schumacher en Fisichella.
![]()
Doen ze meestal de 1ste 2 trainigen, dan houden ze zich stil.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:54 schreef Stievus het volgende:
hmm iemand die de reden weet dat renault nog geen tijd heeft?
Hij gaat sneller dan de Red Bulls.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:20 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
t Zit Villeneuve ook niet mee, iedereen is flink aan het rijden, maar Jacques staat nog op 0
edit: er zit beweging in!
Van F1Racing:quote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:10 schreef HPoi het volgende:
Waarom stond Speed stil op de baan? Iemand gezien via satteliet tv?
quote:Problemen waren er voor debutant Scott Speed. De nieuwe vrijdagrijder van Red Bull spinde tussen de derde en de vierde bocht en liet zijn wagen afslaan. De auto moest door een kraan van het circuit worden verwijderd en de Amerikaan kon niet meer verder trainen. Speed maakte 15 ronden compleet en was de traagste man op de baan met een tijd van 1.19.270.
De tijden van Schumacher:quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:26 schreef Arcee het volgende:
De tweede training van Ferrri was wel schijtebagger slecht.
Satoquote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:42 schreef MrX1982 het volgende:
Hmm ik heb een gok genomen in mijn teammanager. Ik ben benieuwd
Ja ik wilde Heidfeld nemen. Maar volgens mij gaat Williams in Canada niet goed presteren. Voor Montoya enzo heb ik geen geld blijft Sato overquote:
Dat denk ik ook, heb 'm er eerst ingezet, maar er toch weer uitgehaald voor Trulli.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:01 schreef MrX1982 het volgende:
Ja ik wilde Heidfeld nemen. Maar volgens mij gaat Williams in Canada niet goed presteren.
Alleen jammer dat de wedstrijd op 29 mei wordt gehoudenquote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:14 schreef buitenbeentje het volgende:
En weer een briljante OP, net als die van Bonobo11 in [F1] Formel 1 Grosser Preis von Europa .
Trulli heb ik juist gedumpt omdat Toyota minder goed presteert de laatste tijd.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:50 schreef Arcee het volgende:
Dat denk ik ook, heb 'm er eerst ingezet, maar er toch weer uitgehaald voor Trulli.
Ik heb Trulli maar laten staan. We zien wel of het de goede beslissing is geweestquote:Op zaterdag 11 juni 2005 09:30 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Trulli heb ik juist gedumpt omdat Toyota minder goed presteert de laatste tijd.
Zal je net zien wint hij morgen![]()
Ja dat heb ik dus ook gedaanquote:Op zaterdag 11 juni 2005 09:30 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Trulli heb ik juist gedumpt omdat Toyota minder goed presteert de laatste tijd.
Zal je net zien wint hij morgen![]()
Dat wordt een extra spannende race morgenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 10:51 schreef ElmarO het volgende:
Ik heb Trulli maar laten staan. We zien wel of het de goede beslissing is geweest![]()
wow goede rijdercombinatie. Daar had ik geen geld voorquote:Op zaterdag 11 juni 2005 10:53 schreef appelsientje het volgende:
Ja dat heb ik dus ook gedaan
Heb nu Alonso en Kimi als rijders en Toyota als chassis en motor...
Tja daar zit ik nu dus ook mee... maar goed... eerst maar wachten totdat de wedstrijd daadwerkelijk begint.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
BAR gaat lekker.. Had ik dan achteraf misschien toch de gok moeten nemen met de manager.
Ik heb een Renault-motor.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:01 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Renault gaat goed ... en daarvan heb ik natuurlijk weer 0 onderdelen in mijn team![]()
Ik had Alonso en heb nu Kimi.quote:
Ach, ik heb ook Trulliquote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:12 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik had Alonso en heb nu Kimi.
En Trulli.
Kimi heb ik ookquote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:12 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik had Alonso en heb nu Kimi.
En Trulli.
Maar er ligt nieuw asfalt en in Spanje konden ze daar ook uitstekend mee overweg.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:15 schreef MrX1982 het volgende:
Ik heb geen Trulli meer
Toyota gaat niet goed presteren in Canada. Let op mijn woorden![]()
We zullen zien maar tot op heden heb ik geen spijt dat ik Trulli heb gedumptquote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:19 schreef Arcee het volgende:
Maar er ligt nieuw asfalt en in Spanje konden ze daar ook uitstekend mee overweg.
Maar toen waren ze in de trainingen wel een stuk sneller dan nu.
Montoya op polequote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:53 schreef -Hans- het volgende:
Jammer dat Kimi straks al vrij vroeg naar buiten moet, dat is niet in zijn voordeel.![]()
wat dacht je van alonso?quote:
En dan Monteiro ook nogquote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:11 schreef -Hans- het volgende:
* -Hans- hoopt dat die Karthikeyen zijn ronde verneukt.![]()
Ik hoop op regenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:11 schreef -Hans- het volgende:
Afwachten wat de rest doet. Maar ik denk dat ze licht zijn.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:29 schreef TomK het volgende:
Is BAR nou zo snel of zijn ze zo licht!?
Voor mekaar.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:11 schreef -Hans- het volgende:
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:34 schreef sooty het volgende:
[..]
Voor mekaar.
Meneer is boos omdat hem gevraagd is om beter zijn best te doen.
Dat zal wel niet veel bijzonders worden, maar misschien verrast Ferrari onsquote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
![]()
Misschien wordt het nog wat met hem, maar daar twijfel ik sterk aan!![]()
Nou volgens mij zijn die BAR's behoorlijk licht, ze zijn wel erg snel.![]()
Someteen Schumi.
Beetje compassie mag wel. Hij wordt al weken door de Duitse pers de grond ingeschreven; Dat verdient hij nou ook weer niet.quote:
Zou mij echt niets verbazen.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:48 schreef foetre het volgende:
is schumi ni ook gewoon onwijs licht al kijk je naar de vrije trainingen is die nog ni eerder zo hoog gekomen.
Ik ook niet. Maar ik ben voorlopig blij dat ik geen Heidfeld hebquote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:50 schreef MrX1982 het volgende:
Hmmm niet echt tevreden
Sato 6de
Raikkonen 7de
Same herequote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:51 schreef ElmarO het volgende:
Ik ook niet. Maar ik ben voorlopig blij dat ik geen Heidfeld heb![]()
Met het geluk dat Fisico heeft denk ik dat ookquote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:52 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Same here
En Trulli dumpen is ook een goede beslissing alleen had ik beter Fisi kunnen nemen ipv Sato.
Maar Fisi valt morgen toch uit
Was het maar morgenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:53 schreef ElmarO het volgende:
Met het geluk dat Fisico heeft denk ik dat ook
Die heeft hij niet. Hij heeft evenveel geld over als jouw. Dus hij heeft denk ik Heidfeld of Sato.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:55 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Was het maar morgen
JPM01 heeft volgens mij Fisi dus tot nu toe heeft hij het beter gedaan dan ik. Maar morgen zullen de rollen worden omgedraaid![]()
Hmm ik dacht dat hij Fisi zou nemen. Zal je zien heeft hij ook Sato.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:56 schreef ElmarO het volgende:
Die heeft hij niet. Hij heeft evenveel geld over als jouw. Dus hij heeft denk ik Heidfeld of Sato.
Ferrariquote:
Dat zou wel stom toeval zijnquote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:58 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hmm ik dacht dat hij Fisi zou nemen. Zal je zien heeft hij ook Sato.![]()
Ik hooop dat hij Heidfeld heeftquote:
En toch gezien zijn bodylanguage heb ik zo mijn twijfels of het voor de rooien een goede race gaat worden.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:01 schreef TheGHunter het volgende:
Schumi start teminste weer ns van voren, nu hoeft hij niet meer helemaal door dat veld te ploegen voordat hij zn snelle rondjes kan gaan rijden.
Hij was er in de trainingen al 2 keer af gegaan, dus in 70 rondjes race vast ook wel een keer.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:15 schreef -Hans- het volgende:
En toch gezien zijn bodylanguage heb ik zo mijn twijfels of het voor de rooien een goede race gaat worden.
Laten we eerlijk zijn, dit is Schumacher's beste qualifing positie van t jaar, dus hij heeft de potentie om er meer uit te halen dan de laatste aantal races het geval wasquote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En toch gezien zijn bodylanguage heb ik zo mijn twijfels of het voor de rooien een goede race gaat worden.
Inderdaad !quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:03 schreef Chepke het volgende:
Cristijan Albers, klasse jongen!!!
Mag ook wel een keer gezegd worden, top prestatie!!
Sja, had je beetje kunnen weten. Ik heb de dure Renault-motor gekocht.quote:Op zondag 12 juni 2005 14:00 schreef erikh het volgende:
En ik baal overigens wel dat ik na de vorige race heidfeld gekocht heb zeg![]()
Vertrouwen, interesse van andere teams, een tik voor Jordan en Friesacher, respect van z'n monteurs...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:15 schreef sooty het volgende:
[..]
Inderdaad !
Maar wat koopt-ie er verder voor ? Afwachten maar.
moet je er wel het geld voor hebben, ik doe pas mee sinds monacoquote:Op zondag 12 juni 2005 14:13 schreef Arcee het volgende:
[..]
Sja, had je beetje kunnen weten. Ik heb de dure Renault-motor gekocht.
Statement ???quote:Op zondag 12 juni 2005 15:40 schreef allsystemshalt het volgende:
![]()
![]()
![]()
Hup Toyoyta !!
![]()
![]()
![]()
*Ze moeten Zonta nu eens een keer de race laten rijden ik denk dat ie Jarno en Ralf laat schrikken![]()
![]()
Nogmaals![]()
![]()
![]()
Hup Toyoyta !!
![]()
![]()
![]()
Had ik al![]()
![]()
![]()
Hup Toyoyta !!
![]()
![]()
gezegd ?
![]()
quote:
Blijven hopenquote:Op zondag 12 juni 2005 18:59 schreef MrX1982 het volgende:
Olie lekkage bij Alonso. Hopelijk hebben ze het niet goed gerepareerd![]()
quote:Op zondag 12 juni 2005 19:07 schreef allsystemshalt het volgende:
renault al in de pits !!!
Button rijdt er zo'n 4,1 seconden achter.quote:Op zondag 12 juni 2005 19:11 schreef VoreG het volgende:
Die renaults zijn ook vertrokken, ik weet niet waar de rest rijdt?!
Schumacher nu ook in de 1:16. En Trulli ook.quote:Op zondag 12 juni 2005 19:12 schreef MrX1982 het volgende:
top 5 rijdt 1:16 alleen Alonso 1:15
1:17quote:Op zondag 12 juni 2005 19:12 schreef ElmarO het volgende:
Schumacher nu ook in de 1:16. En Trulli ook.
quote:Op zondag 12 juni 2005 19:14 schreef -Hans- het volgende:
Karthikeyen wat een n00b !!
Hij eruit, en Doornbos erin.![]()
trek jij je portomonnee?quote:Op zondag 12 juni 2005 19:14 schreef -Hans- het volgende:
Karthikeyen wat een n00b !!
Hij eruit, en Doornbos erin.![]()
Ook al bekt Villeneuve beterquote:Op zondag 12 juni 2005 19:16 schreef Speedski het volgende:
En we zwaaien met zn allen naar VilleneuveSchumacher![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |