Zou mij echt niets verbazen.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:48 schreef foetre het volgende:
is schumi ni ook gewoon onwijs licht al kijk je naar de vrije trainingen is die nog ni eerder zo hoog gekomen.
Ik ook niet. Maar ik ben voorlopig blij dat ik geen Heidfeld hebquote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:50 schreef MrX1982 het volgende:
Hmmm niet echt tevreden
Sato 6de
Raikkonen 7de
Same herequote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:51 schreef ElmarO het volgende:
Ik ook niet. Maar ik ben voorlopig blij dat ik geen Heidfeld heb![]()
Met het geluk dat Fisico heeft denk ik dat ookquote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:52 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Same here
En Trulli dumpen is ook een goede beslissing alleen had ik beter Fisi kunnen nemen ipv Sato.
Maar Fisi valt morgen toch uit
Was het maar morgenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:53 schreef ElmarO het volgende:
Met het geluk dat Fisico heeft denk ik dat ook
Die heeft hij niet. Hij heeft evenveel geld over als jouw. Dus hij heeft denk ik Heidfeld of Sato.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:55 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Was het maar morgen
JPM01 heeft volgens mij Fisi dus tot nu toe heeft hij het beter gedaan dan ik. Maar morgen zullen de rollen worden omgedraaid![]()
Hmm ik dacht dat hij Fisi zou nemen. Zal je zien heeft hij ook Sato.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:56 schreef ElmarO het volgende:
Die heeft hij niet. Hij heeft evenveel geld over als jouw. Dus hij heeft denk ik Heidfeld of Sato.
Ferrariquote:
Dat zou wel stom toeval zijnquote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:58 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hmm ik dacht dat hij Fisi zou nemen. Zal je zien heeft hij ook Sato.![]()
Ik hooop dat hij Heidfeld heeftquote:
En toch gezien zijn bodylanguage heb ik zo mijn twijfels of het voor de rooien een goede race gaat worden.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:01 schreef TheGHunter het volgende:
Schumi start teminste weer ns van voren, nu hoeft hij niet meer helemaal door dat veld te ploegen voordat hij zn snelle rondjes kan gaan rijden.
Hij was er in de trainingen al 2 keer af gegaan, dus in 70 rondjes race vast ook wel een keer.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:15 schreef -Hans- het volgende:
En toch gezien zijn bodylanguage heb ik zo mijn twijfels of het voor de rooien een goede race gaat worden.
Laten we eerlijk zijn, dit is Schumacher's beste qualifing positie van t jaar, dus hij heeft de potentie om er meer uit te halen dan de laatste aantal races het geval wasquote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En toch gezien zijn bodylanguage heb ik zo mijn twijfels of het voor de rooien een goede race gaat worden.
Inderdaad !quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:03 schreef Chepke het volgende:
Cristijan Albers, klasse jongen!!!
Mag ook wel een keer gezegd worden, top prestatie!!
Sja, had je beetje kunnen weten. Ik heb de dure Renault-motor gekocht.quote:Op zondag 12 juni 2005 14:00 schreef erikh het volgende:
En ik baal overigens wel dat ik na de vorige race heidfeld gekocht heb zeg![]()
Vertrouwen, interesse van andere teams, een tik voor Jordan en Friesacher, respect van z'n monteurs...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 21:15 schreef sooty het volgende:
[..]
Inderdaad !
Maar wat koopt-ie er verder voor ? Afwachten maar.
moet je er wel het geld voor hebben, ik doe pas mee sinds monacoquote:Op zondag 12 juni 2005 14:13 schreef Arcee het volgende:
[..]
Sja, had je beetje kunnen weten. Ik heb de dure Renault-motor gekocht.
Statement ???quote:Op zondag 12 juni 2005 15:40 schreef allsystemshalt het volgende:
![]()
![]()
![]()
Hup Toyoyta !!
![]()
![]()
![]()
*Ze moeten Zonta nu eens een keer de race laten rijden ik denk dat ie Jarno en Ralf laat schrikken![]()
![]()
Nogmaals![]()
![]()
![]()
Hup Toyoyta !!
![]()
![]()
![]()
Had ik al![]()
![]()
![]()
Hup Toyoyta !!
![]()
![]()
gezegd ?
![]()
quote:
Blijven hopenquote:Op zondag 12 juni 2005 18:59 schreef MrX1982 het volgende:
Olie lekkage bij Alonso. Hopelijk hebben ze het niet goed gerepareerd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |