Hij gaat sneller dan de Red Bulls.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:20 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
t Zit Villeneuve ook niet mee, iedereen is flink aan het rijden, maar Jacques staat nog op 0
edit: er zit beweging in!

Van F1Racing:quote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:10 schreef HPoi het volgende:
Waarom stond Speed stil op de baan? Iemand gezien via satteliet tv?
quote:Problemen waren er voor debutant Scott Speed. De nieuwe vrijdagrijder van Red Bull spinde tussen de derde en de vierde bocht en liet zijn wagen afslaan. De auto moest door een kraan van het circuit worden verwijderd en de Amerikaan kon niet meer verder trainen. Speed maakte 15 ronden compleet en was de traagste man op de baan met een tijd van 1.19.270.

De tijden van Schumacher:quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:26 schreef Arcee het volgende:
De tweede training van Ferrri was wel schijtebagger slecht.

Satoquote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:42 schreef MrX1982 het volgende:
Hmm ik heb een gok genomen in mijn teammanager. Ik ben benieuwd

Ja ik wilde Heidfeld nemen. Maar volgens mij gaat Williams in Canada niet goed presteren. Voor Montoya enzo heb ik geen geld blijft Sato overquote:

Dat denk ik ook, heb 'm er eerst ingezet, maar er toch weer uitgehaald voor Trulli.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:01 schreef MrX1982 het volgende:
Ja ik wilde Heidfeld nemen. Maar volgens mij gaat Williams in Canada niet goed presteren.

Alleen jammer dat de wedstrijd op 29 mei wordt gehoudenquote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:14 schreef buitenbeentje het volgende:
En weer een briljante OP, net als die van Bonobo11 in [F1] Formel 1 Grosser Preis von Europa .

Trulli heb ik juist gedumpt omdat Toyota minder goed presteert de laatste tijd.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:50 schreef Arcee het volgende:
Dat denk ik ook, heb 'm er eerst ingezet, maar er toch weer uitgehaald voor Trulli.

Ik heb Trulli maar laten staan. We zien wel of het de goede beslissing is geweestquote:Op zaterdag 11 juni 2005 09:30 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Trulli heb ik juist gedumpt omdat Toyota minder goed presteert de laatste tijd.
Zal je net zien wint hij morgen![]()

Ja dat heb ik dus ook gedaanquote:Op zaterdag 11 juni 2005 09:30 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Trulli heb ik juist gedumpt omdat Toyota minder goed presteert de laatste tijd.
Zal je net zien wint hij morgen![]()

Dat wordt een extra spannende race morgenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 10:51 schreef ElmarO het volgende:
Ik heb Trulli maar laten staan. We zien wel of het de goede beslissing is geweest![]()
wow goede rijdercombinatie. Daar had ik geen geld voorquote:Op zaterdag 11 juni 2005 10:53 schreef appelsientje het volgende:
Ja dat heb ik dus ook gedaan
Heb nu Alonso en Kimi als rijders en Toyota als chassis en motor...

Tja daar zit ik nu dus ook mee... maar goed... eerst maar wachten totdat de wedstrijd daadwerkelijk begint.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
BAR gaat lekker.. Had ik dan achteraf misschien toch de gok moeten nemen met de manager.

Ik heb een Renault-motor.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:01 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Renault gaat goed ... en daarvan heb ik natuurlijk weer 0 onderdelen in mijn team![]()

Ik had Alonso en heb nu Kimi.quote:

Ach, ik heb ook Trulliquote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:12 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik had Alonso en heb nu Kimi.
En Trulli.

Kimi heb ik ookquote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:12 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik had Alonso en heb nu Kimi.
En Trulli.

Maar er ligt nieuw asfalt en in Spanje konden ze daar ook uitstekend mee overweg.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:15 schreef MrX1982 het volgende:
Ik heb geen Trulli meer
Toyota gaat niet goed presteren in Canada. Let op mijn woorden![]()

We zullen zien maar tot op heden heb ik geen spijt dat ik Trulli heb gedumptquote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:19 schreef Arcee het volgende:
Maar er ligt nieuw asfalt en in Spanje konden ze daar ook uitstekend mee overweg.
Maar toen waren ze in de trainingen wel een stuk sneller dan nu.

Montoya op polequote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:53 schreef -Hans- het volgende:
Jammer dat Kimi straks al vrij vroeg naar buiten moet, dat is niet in zijn voordeel.![]()

wat dacht je van alonso?quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |