Ja, wie weet.. Frentzen werd ook spontaan derde afgelopen weekendquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:32 schreef TimoBasso het volgende:
Punten voor Jacques
om gewoon effe de heerlijke media te snoeien
Jah,waar had Heinz last vanquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:00 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ja, wie weet.. Frentzen werd ook spontaan derde afgelopen weekend
Correctiequote:Op maandag 6 juni 2005 23:41 schreef Vitalogy het volgende:
Het meest ideale zou nu zijn
1. Schumi
2. Kimi
Alonso DNF
quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:05 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Correctie
1. Kimi
Alonso DNF
Schumi DNF
Kan iemand me nu duidelijk uitleggen wat er nu zo gaaf is aan een stijfe Fin die net wat woordjes Engels spreekt en nog minder charisma dan Balkenende heeft?quote:
1. Montyquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:05 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Correctie
1. Kimi
Alonso DNF
Schumi DNF
Jij hebt liever een pratende PR-machine zoals de Schumachers, waarbij zelfs de koffiemevrouw voor haar diensten wordt bedankt? (NOFI) Het interesseert mij werkelijk waar geen drol of hij stijf praat of geen charisma heeft, het gaat er mij om wat hij op het circuit laat zien. Ik was en ben nog steeds fan van Mika, niet om zijn vlotte babbel, maar wel om de dingen die hij op het circuit laat zien.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:26 schreef Remzz het volgende:
[..]
Kan iemand me nu duidelijk uitleggen wat er nu zo gaaf is aan een stijfe Fin die net wat woordjes Engels spreekt en nog minder charisma dan Balkenende heeft?
quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
no bullshit maar gewoon gaan met die banaan.
Dit gaat dus al helemaal nooit gebeuren hé, dat Juanita voor Kimi over de streep komt.quote:
en juan kreeg bij williams ook teamorders, maar daar had hij schijt aanquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:25 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dit gaat dus al helemaal nooit gebeuren hé, dat Juanita voor Kimi over de streep komt.
Dan krijgt hij echt wel te maken met teamorders omdat Kimi er veel beter voorstaat in het WK.
Voor mij is het meer dat de beste mag winnen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:22 schreef -Hans- het volgende:
Hoe Kimi zich presenteert spreekt mij aan, no bullshit maar gewoon gaan met die banaan. En dat hij dan ook nog eens voor McLaren rijdt is mooi meegenomen.
Wat waren die orders dan? Dat Juan pas langs het buffet mocht nadat Ralf was geweest?quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:58 schreef JPM01 het volgende:
en juan kreeg bij williams ook teamorders, maar daar had hij schijt aan![]()
Ik had het niet beter kunnen verwoorden!quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jij hebt liever een pratende PR-machine zoals de Schumachers, waarbij zelfs de koffiemevrouw voor haar diensten wordt bedankt? (NOFI) Het interesseert mij werkelijk waar geen drol of hij stijf praat of geen charisma heeft, het gaat er mij om wat hij op het circuit laat zien. Ik was en ben nog steeds fan van Mika, niet om zijn vlotte babbel, maar wel om de dingen die hij op het circuit laat zien.
Hoe Kimi zich presenteert spreekt mij aan, no bullshit maar gewoon gaan met die banaan. En dat hij dan ook nog eens voor McLaren rijdt is mooi meegenomen.
Ze beginnen vandaag pas om 17.00 uur. Morgen beginnen ze om 15.00 uur. Anders zit je dadelijk weer voor niks voor die livetiming.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:59 schreef Atreidez het volgende:
Zit ik klaar om de livetiming te volgen, beginnen ze natuurlijk pas om 15:00 vanmiddag![]()
Mooi dan ben ik niet de enigequote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:59 schreef Atreidez het volgende:
Zit ik klaar om de livetiming te volgen, beginnen ze natuurlijk pas om 15:00 vanmiddag![]()
Is inderdaad een beetje matigquote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:24 schreef HPoi het volgende:
hm, er is nog niet veel gereden.
Dat was ook kort maar krachtigquote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:26 schreef HPoi het volgende:
Alfonso is naar buiten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |