Ik heb een gevoelige plek geraakt volgens mij.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:07 schreef DigiJasper het volgende:
Klep dicht, iedereen heeft natuurlijk Gay-unit schoenen als jij hebt. Sure. Eet schijt.
Zullen we even langs staphorst gaan dan?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:10 schreef nikky het volgende:
Zeg ligt het nou aan mij of is het nationale uitschelddag vandaag?.
Het mag niets kosten, maar er moet wel een merkje op. Dude wat wil je nouquote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:06 schreef DigiJasper het volgende:
¤80 voor schoenen vind ik al veel te veel. ¤60 is ook te veel, en ¤50 is wel een okaye prijs.
Is daar iets voor te krijgen waar zelfs een merkje op staat en wat een beetje lekker zit?
Dubbeltje. Eerste rij.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:18 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Het mag niets kosten, maar er moet wel een merkje op. Dude wat wil je nou![]()
Ja blijkbaar, tijd terug dat ik leuke schoenen heb gekocht voor 50 euro (met een merkje)quote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:20 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Dubbeltje. Eerste rij.
Typisch Nederlands?
Je zal zien dat een goed paar schoenen van 130 euro echt veel langer meegaan als goedkope schoenen. Maar dat zijn niet echt schoenen die iemand van 15 draagt. Mijn tip is om gewoon in de uitverkoop de te kijken of een paar allstars te kopen.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 11:21 schreef DigiJasper het volgende:
Nou ja goed, vooral _Veel_ gezeik dat ik nooit merkschoenen draag.. maar niet iedereen heeft ¤150 over voor een lelijke broek of ¤130 voor een paar schoenen die evenlang meegaan als schoenen van ¤50. Boxertshorts voor ¤20 per stuk vind ik ook al belachelijk. 50 gulden voor een onderbroek
Pff het gaat om het uiterlijk van de schoen, en de kwaliteit, en tja daar moet je voor betalen, maar als je kinderarbeidschoentjes wil moet je nikes kopenquote:Op zaterdag 4 juni 2005 11:21 schreef DigiJasper het volgende:
Nou ja goed, vooral _Veel_ gezeik dat ik nooit merkschoenen draag.. maar niet iedereen heeft ¤150 over voor een lelijke broek of ¤130 voor een paar schoenen die evenlang meegaan als schoenen van ¤50. Boxertshorts voor ¤20 per stuk vind ik ook al belachelijk. 50 gulden voor een onderbroek
13 in een dozijn knaapje gespot!quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:51 schreef lightjah het volgende:
nerd gespot
Echt een moeder antwoord. Een hele lieve moederquote:Op zaterdag 4 juni 2005 11:30 schreef Mirage het volgende:
Ah !
Ik lees nu je geboortedatum pas ....
Les één van het leven... : trek je geen bal aan van wat een ander zegt/ vindt.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:30 schreef Richie_Rich het volgende:
Berluti of StefanoBi is wel te doen
quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:16 schreef seto het volgende:
Ga naar de ingang van een moskee en steel een mooi paar![]()
Da's leuk voor in de gymzaal/sportschool, maar wat doe je op straat/in de stad aan voor 50 eur??quote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:35 schreef Vava het volgende:
Voor ¤ 60,- heb je toch wel een redelijk merk sportschoenen, voor ¤ 50,- zit je in de pauperklasse. Voor die ¤ 10,- meer zou ik die pauperklasse overslaan en voor een redelijk merk gaan. Bijvoorbeeld Le cocq sportif, die zijn erg leuk en niet zo duur
EUR 50 voor een paar schoenen vind ik niet echt goedkoop (maar ik heb het guldentijdperk nog bewust meegemaakt, misschien ligt het daar aan... sinds de invoering van de euro zijn de prijzen van schoenen ongeveer 300% gestegen)quote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:14 schreef Aurelium het volgende:
Maar nogmaals TS, bij de schoenenreus kun je vast wel wat vinden. En goedkoop en merk kan alleen in outlet stores.
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:06 schreef DigiJasper het volgende:
¤80 voor schoenen vind ik al veel te veel. ¤60 is ook te veel, en ¤50 is wel een okaye prijs.
Is daar iets voor te krijgen waar zelfs een merkje op staat en wat een beetje lekker zit?
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:07 schreef DigiJasper het volgende:
Klep dicht, iedereen heeft natuurlijk Gay-unit schoenen als jij hebt. Sure. Eet schijt.
Voor extra sneakers was mijn oog ook gevallen op de Onitsuka's van Asics... Waar heb je ze gekocht?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:20 schreef sdraad het volgende:
ik heb vandaag nog schoenen voor 50¤ gekocht asics die onitsuka tigerline![]()
ik dacht dat ze 80¤ waren maar het was kennelijk aanbieding![]()
er zijn dus wel mooie schoenen voor 50¤
rumours in bluequote:Op zondag 12 juni 2005 15:47 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Voor extra sneakers was mijn oog ook gevallen op de Onitsuka's van Asics... Waar heb je ze gekocht?
Dat is zo makkelijk gezegd, maar dat is lang niet altijd het geval. Ik heb een paar goedkope Bristol gevallen van 36 euro die na vier jaar nog steeds mee gaan in tegenstelling tot m'n Quick's van 100 euro waarvan het stiksel al na twee maanden losliet. Er zijn zat redelijke schoenen te vinden voor minder dan 50 euro, het ligt er maar net aan hoe merkengeil je bent.quote:Op zondag 12 juni 2005 18:46 schreef Ixnay het volgende:
Goedkoop = uiteindelijk duurder.
Ze zijn niet voor niks goedkoper, na een half jaar dragen kun je ze weggooien.
Persoonlijk vind ik DC's de beste schoenen, wel +/- 90 euro, maar ze kunnen overal tegen, zitten comfortabel, zien er goed uit, niet Breezah, niet kak.
Zegt me weinig, en ik ben eigenlijk nooit in de buurt van Gouda... zal hier m'n ogen dus maar open moeten houdenquote:
Dit is ook geen goeie vergelijking.quote:Op zondag 12 juni 2005 23:22 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Dat is zo makkelijk gezegd, maar dat is lang niet altijd het geval. Ik heb een paar goedkope Bristol gevallen van 36 euro die na vier jaar nog steeds mee gaan in tegenstelling tot m'n Quick's van 100 euro waarvan het stiksel al na twee maanden losliet. Er zijn zat redelijke schoenen te vinden voor minder dan 50 euro, het ligt er maar net aan hoe merkengeil je bent.
Evisu, zelfde verhaal..quote:Op zondag 12 juni 2005 23:42 schreef TmD15 het volgende:
ik lees hier dat mense zeggen dat schoene van 150 langer mee gaan van die van 50 nou ik kocht laats evisu schoenen 165 euro na 2 weken heelemaal kapot nu heb ik schoene van 70 euro munich en na 3 maanden nog steeds goed maar ja mischien had ik beetje peg met me evisu schoene ik flikkerde zo maar opeens van me fiets
Zelfs als je gelijk zou hebben dat 'jouw' merk wel kwaliteit levert blijft nog steeds overeind dat het echt niet zo is dat je goedkopere schoenen altijd na een half jaar weg kan gooien omdat ze kapot zouden zijn.quote:Op zondag 12 juni 2005 23:54 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Dit is ook geen goeie vergelijking.
Die Quick's dat is echt zo'n schoen die duur is om het merk niet om de kwaliteit zoals bij DC's.
[..]
Evisu, zelfde verhaal..
Maar gelijk heeft hij wel... het ligt eraan waarom ze zo duur zijn, alleen om het merk, of om het merk dat voor kwaliteit staat.quote:Op maandag 13 juni 2005 11:43 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Zelfs als je gelijk zou hebben dat 'jouw' merk wel kwaliteit levert blijft nog steeds overeind dat het echt niet zo is dat je goedkopere schoenen altijd na een half jaar weg kan gooien omdat ze kapot zouden zijn.
Loop nog de hele maand stage in Gouda... je maat?quote:Op zondag 12 juni 2005 23:44 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Zegt me weinig, en ik ben eigenlijk nooit in de buurt van Gouda... zal hier m'n ogen dus maar open moeten houden
Volgens mij zijn de schoenen waar jij op loopt ’t beste voorbeeld van schoenen die alleen maar duur zijn om ’t merk. Maar wat ik probeerde tegen te spreken is dat goedkope schoenen altijd na een half jaar kapot zouden zijn.quote:Op maandag 13 juni 2005 17:33 schreef Uddel het volgende:
[..]
Maar gelijk heeft hij wel... het ligt eraan waarom ze zo duur zijn, alleen om het merk, of om het merk dat voor kwaliteit staat.
Dat is voor mij een beetje een probleem. Vroeger droeg ik altijd Circa, Osiris etc. maar nu ik regelmatig strakkere broeken en overhemden draag kan dat niet meer.quote:Op maandag 13 juni 2005 21:42 schreef Mute_Me het volgende:
Skateschoenenlopen lekker, kwaliteit 3x hoger dan de ''hippe'' merken, vanaf ¤50,- beetje leuke, en er zit een merkje op
.
Moet wel bij de rest passen natuurlijk...
Als je dan kwaliteit wil moet je kisten kopen, ¤80,- maar ze gaan heeeel lang mee bij normaal gebruik.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 01:01 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat is voor mij een beetje een probleem. Vroeger droeg ik altijd Circa, Osiris etc. maar nu ik regelmatig strakkere broeken en overhemden draag kan dat niet meer.
Past best bij elkaar skateschoenen met een normale (niet wijde dus) broek.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 01:01 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat is voor mij een beetje een probleem. Vroeger droeg ik altijd Circa, Osiris etc. maar nu ik regelmatig strakkere broeken en overhemden draag kan dat niet meer.
Nouja gelukkig was er nog geld voor die LOI cursus nederlandsquote:Op zondag 12 juni 2005 23:42 schreef TmD15 het volgende:
ik lees hier dat mense zeggen dat schoene van 150 langer mee gaan van die van 50 nou ik kocht laats evisu schoenen 165 euro na 2 weken heelemaal kapot nu heb ik schoene van 70 euro munich en na 3 maanden nog steeds goed maar ja mischien had ik beetje peg met me evisu schoene ik flikkerde zo maar opeens van me fiets
quote:Op maandag 20 juni 2005 18:05 schreef tonks het volgende:
[..]
Nouja gelukkig was er nog geld voor die LOI cursus nederlands
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |