Ik heb een gevoelige plek geraakt volgens mij.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:07 schreef DigiJasper het volgende:
Klep dicht, iedereen heeft natuurlijk Gay-unit schoenen als jij hebt. Sure. Eet schijt.
Zullen we even langs staphorst gaan dan?quote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:10 schreef nikky het volgende:
Zeg ligt het nou aan mij of is het nationale uitschelddag vandaag?.
Het mag niets kosten, maar er moet wel een merkje op. Dude wat wil je nouquote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:06 schreef DigiJasper het volgende:
¤80 voor schoenen vind ik al veel te veel. ¤60 is ook te veel, en ¤50 is wel een okaye prijs.
Is daar iets voor te krijgen waar zelfs een merkje op staat en wat een beetje lekker zit?
Dubbeltje. Eerste rij.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:18 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Het mag niets kosten, maar er moet wel een merkje op. Dude wat wil je nou![]()
Ja blijkbaar, tijd terug dat ik leuke schoenen heb gekocht voor 50 euro (met een merkje)quote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:20 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Dubbeltje. Eerste rij.
Typisch Nederlands?
Je zal zien dat een goed paar schoenen van 130 euro echt veel langer meegaan als goedkope schoenen. Maar dat zijn niet echt schoenen die iemand van 15 draagt. Mijn tip is om gewoon in de uitverkoop de te kijken of een paar allstars te kopen.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 11:21 schreef DigiJasper het volgende:
Nou ja goed, vooral _Veel_ gezeik dat ik nooit merkschoenen draag.. maar niet iedereen heeft ¤150 over voor een lelijke broek of ¤130 voor een paar schoenen die evenlang meegaan als schoenen van ¤50. Boxertshorts voor ¤20 per stuk vind ik ook al belachelijk. 50 gulden voor een onderbroek
Pff het gaat om het uiterlijk van de schoen, en de kwaliteit, en tja daar moet je voor betalen, maar als je kinderarbeidschoentjes wil moet je nikes kopenquote:Op zaterdag 4 juni 2005 11:21 schreef DigiJasper het volgende:
Nou ja goed, vooral _Veel_ gezeik dat ik nooit merkschoenen draag.. maar niet iedereen heeft ¤150 over voor een lelijke broek of ¤130 voor een paar schoenen die evenlang meegaan als schoenen van ¤50. Boxertshorts voor ¤20 per stuk vind ik ook al belachelijk. 50 gulden voor een onderbroek
13 in een dozijn knaapje gespot!quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:51 schreef lightjah het volgende:
nerd gespot
Echt een moeder antwoord. Een hele lieve moederquote:Op zaterdag 4 juni 2005 11:30 schreef Mirage het volgende:
Ah !
Ik lees nu je geboortedatum pas ....
Les één van het leven... : trek je geen bal aan van wat een ander zegt/ vindt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |