Veel te snel.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 20:06 schreef babyfeet het volgende:
ah wat lief zo slapen aan tafel tis ook vermoeiend zo'n dagje strand
ze worden snel groot he blade
Zo beter? Eigenlijk nog te groot, maar ik had geen zinquote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:01 schreef E.T. het volgende:
Tex, ondanks dat ik jouw foto's hartstikke leuk vind... Zou je ze asjeblieft willen verkleinen??? Ze zijn nu wel absurd groot en er slaan modems en routers op hol
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:42 schreef Luchtbel het volgende:
Zo jij zult hier wel veel komen spammen de komende tijd of niet Luck
Justin is 11 maand, wordt deze maand (de 19e) alweer een jaar !!quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:23 schreef Belana het volgende:
Kai, lekker ventje ben je toch
Hoe oud is Justin? Knap hoor!!
Wat een bengelsquote:Op zondag 5 juni 2005 08:57 schreef Shreever het volgende:
Oeh, wat een leuk topic zeg!
Dit is mijn kereltje (woensdag al weer 4) met de witte blouse samen met zijn 'oom'
[afbeelding]
[afbeelding]
Zou best kunnen, hij was 1 van de oudsten. Het meisje links naast hem was nog maar 2,5 week oudquote:
Das Djulianquote:Op zondag 5 juni 2005 20:53 schreef DaanBanaantje het volgende:
oeh.. piet kijkt een beetje boos! maar t blijft een lekker ventje! en anna is groot geworden opeens!![]()
ja dat zeg ik!quote:
ooooow,quote:Op maandag 6 juni 2005 12:59 schreef snakelady het volgende:
Wat een geweldige foto's weer, En jolie heeft groot gelijk met haar nieuwe knuffeldoek.Jonnetje, leuke foto serie, wat slaapt wilyan lief zeg.
Suus, mooie virtuele wereld heeft mama daar voor je gemaakt.
De rest zijn ook allemaal prachtig, weet je, banaan en smarties kan ook heel goed samen.
justin, wat kan jij goed lopen zeg, en een geweldig muziekje erbij, zit hier helemaal te swingen
Demi wil haar verschillende gezichten even laten zien.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat een ongelovelijk heerlijk bekkie zegquote:Op maandag 6 juni 2005 11:50 schreef Rewimo het volgende:
Smarties zijn lekker
[afbeelding]
Wandelen bij de Oostvaardersplassen
[afbeelding]
Ik kijk ook weleens serieus hoor
[afbeelding]
Dank jequote:
Dat is waar je nu ook die stickerboeken van hebt? Komt dat op Nickelodeon?quote:Op maandag 6 juni 2005 16:31 schreef moussy het volgende:
wings (of hoe dat ook heten mag)
Te vroeg is als ze als een plumpudding in de stoel hangen, is niet goed voor de rug, maar het zijn wel schattige foto's hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:22 schreef Githa het volgende:
Nee, ik vind het niet te vroeg voor een kinderstoel. Het gaat goed en hij geniet er met volle teugen van.
Maarja wat versta je onder "te vroeg voor" Jordy zat er hier een minuut of 10 hooguit in. Om hem hier nu in te zetten zodat hij lekker een uurtje kan spelen...jadaar vind ik het te vroeg voor
![]()
Vanmiddag ineens....quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:19 schreef jessie het volgende:
Staat thijs nou al?
jah, vond het zo sneu voor de kids. Normaal zitten we een uurtje of 3 per dag in de zandbak of in elk geval buiten, maar dat ging nu echt niet. Dus waterbak leeg, en de zandbak naar binnen. Meer zand dan wat ik normaal al heb liggen krijg je er niet vanquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:03 schreef lily het volgende:
Heb je de zandbak maar in huis gehaald, Knor![]()
als ik dit zo lees ben je een hele lieve relaxte moeder...quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:54 schreef Knorretje het volgende:
[..]
jah, vond het zo sneu voor de kids. Normaal zitten we een uurtje of 3 per dag in de zandbak of in elk geval buiten, maar dat ging nu echt niet. Dus waterbak leeg, en de zandbak naar binnen. Meer zand dan wat ik normaal al heb liggen krijg je er niet van
En dat was dus ook exact wat ik dacht...quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:13 schreef DaanBanaantje het volgende:
[..]
als ik dit zo lees ben je een hele lieve relaxte moeder...
god wat ben ik blij om dit te lzen, ik ben dus niet de enige idiootquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:54 schreef Knorretje het volgende:
[..]
jah, vond het zo sneu voor de kids. Normaal zitten we een uurtje of 3 per dag in de zandbak of in elk geval buiten, maar dat ging nu echt niet. Dus waterbak leeg, en de zandbak naar binnen. Meer zand dan wat ik normaal al heb liggen krijg je er niet van
vast nietquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:29 schreef moussy het volgende:
[..]
god wat ben ik blij om dit te lzen, ik ben dus niet de enige idioot![]()
Nou dat klinkt aardig relaxed. Ik ken van die moeders die helemaal in paniek raken als hun kind iets omver gooit of ze wat aarde onder de schoenen mee naar binnen nemen. Als ik het zo hoor doe jij dat niet.quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:56 schreef Knorretje het volgende:
[..]
Of ik echt een relaxte moeder ben, tja geen idee. Maak gewoon nergens een punt van, zie er het nut niet van in moeilijk te doen over dit soort dingen, zij het naar hun zin dan heb ik het ook naar mijn zin.
met een stofzuiger kom je een heel eind hoorquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:02 schreef Suzanna het volgende:
Knorretje: jij klinkt mij écht relaxed hoor, ik hoop dat ik dat ook zal kunnen later!! (helaas vloerbedekking in de woonkamer van ons nieuwe huis, dus zandbakken binnen zal niet gaan)
my dad thinks he is a fucking heroquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:08 schreef Lois het volgende:
Jayden![]()
wat staat er op je shirtje? My dad thinks he is ....
Wij zijn ook zo makkelijk hoor, er is niks wat een stofzuiger en een flinke dweil weer schoon krijgt.
Een echt fotomodelletjequote:Op woensdag 8 juni 2005 19:59 schreef Faja-Lobi het volgende:
En ik heb geprobeerd om foto's te maken als ze los loopt maar zodra ze de camera hoort of ziet gaat ze zitten en poseren![]()
Ik had er nog langer voor nodigquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:21 schreef moussy het volgende:
Ik zie pas na vier keer heen en weer scrollenw at er nou met die ballen is![]()
Hee bedankt voor je hint Meloquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:03 schreef melonovy het volgende:
[..]
ik was dus niet de enige![]()
nice kids, nice tits
Speelkleed is hier een dekbedje wat ik gekregen heb, en aangezien we hier plavuizen hebben en een dekbed ietsjes dikker is, kan hij er mooi op spelenquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:01 schreef Ladybos het volgende:
Thijs wat heb je een lekker groot speelkleed ! En wat leuk dat hij zo goed met de katten overweg kan Bar ! Ik hoop dat dat met Myrthe ook nog gaat komen, tot nu toe hebben ze nog niet veel aandacht voor elkaar.
Misschien kan Luckepuk proberen een close up als grote foto te nemen bedoel ikquote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:31 schreef bixister het volgende:
heb ik gekeken maar daar word ik helemaal tureluurs van. bovendien: het ging mij om de herkenbaarheid van de totaalfoto. het idee is inderdaad hartstikke leuk!
Easy Mosaik 2005 (trial) en Foto Mosiak (heb er dus 2, de eerste die ik poste gemaakt met de eerste en deze heb ik gemaakt met de 2e.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:38 schreef TearSong het volgende:
Woohaa..Thijs met kat en hond op de grond, ziet er gezellig uit zo!
Luckepuck: leuk! Welk programma is dat?
hij maakt geluid en transporteerd de stof, maakt er ook nog gaatjes in, maar verder doet ie het helaas niet meer,hebhem vandaag op een rommelmarkt gekocht. Ze rost nou veel op mijn ouwe maar door de hoeveelheid aan knopjes verliest ze snel de aandacht, dus dit was de uitkomst. Nu nog op zoek naar eentje die ook nog echt naait.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:33 schreef Lois het volgende:
Wat gaaf Knor! Doet ie het ook echt? Zo te zien wel he? Echt heel leuk!
Volgens mij hebben ze een kleine echte bij de Blokker ooit misschien is wat voor Alicia.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:53 schreef Knorretje het volgende:
[..]
hij maakt geluid en transporteerd de stof, maakt er ook nog gaatjes in, maar verder doet ie het helaas niet meer,hebhem vandaag op een rommelmarkt gekocht. Ze rost nou veel op mijn ouwe maar door de hoeveelheid aan knopjes verliest ze snel de aandacht, dus dit was de uitkomst. Nu nog op zoek naar eentje die ook nog echt naait.
Davidquote:
Lekker stel!quote:Op maandag 13 juni 2005 10:20 schreef gnoompje het volgende:
ook ik heb weer nieuwe fotos.
naomi met waterpokken en slak
kelvin in pappas bus
Dit is een foto van Damon toen hij 6 maanden was (David is nu bijna 5 maanden):quote:Op maandag 13 juni 2005 10:44 schreef Rewimo het volgende:
Lily, heb je nog ergens een foto van Damon toen hij net zo oud was? Ik zou ze wel eens naast elkaar willen zien
Ja, ze lijken echt veel op elkaarquote:Op maandag 13 juni 2005 10:54 schreef lily het volgende:
Dit is een foto van Damon toen hij 6 maanden was (David is nu bijna 5 maanden):
[afbeelding]
quote:Op maandag 13 juni 2005 21:59 schreef renzell het volgende:
Maria gaat hier morgen linea recta de BBQ op!![]()
Veel te lief grappig koppiequote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:03 schreef Luchtbel het volgende:
Maxim wat zit je strak in het pak jongen![]()
Noa heeft ook al een aardige bos haar vanaf de geboorte, maar pas sinds paar dagen een echte kale plekquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:53 schreef Githa het volgende:
Jordy heeft ook een hele bos haar vanaf zijn geboorte maar nu ook flink kaal op zijn achterhoofd![]()
Noah moet ook eigenlijk wéér geknipt wordenquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:23 schreef Githa het volgende:
Ambermeid wat word je groot..... Mooie foto's LadyS zo in het gras, die een naar laatste is ook erg leuk
![]()
tex, nee hier was het eerst ook uitgedund maar nu de laatste dagen toch redelijk kaalalleen een klein rond plekje hoor niet zijn hele achterhoofd .......... maar ach dat groeit wel weer aan
Jordy moet trouwens nodig naar de kapperde haren bovenop kunnen zo over zijn ogen
![]()
da's te lang he .....
Ook hier een met de dag dunner wordende bos met een kale plek op het achterhoofd. Er liggen iedere dag flink wat nestharen in zijn bed.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:45 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
David, ik had je wel gezien maar nog niet gereageerd op je lieve foto. Wat een hoeveelheid haren heb jij toch manneke![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |