Speelkleed is hier een dekbedje wat ik gekregen heb, en aangezien we hier plavuizen hebben en een dekbed ietsjes dikker is, kan hij er mooi op spelenquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:01 schreef Ladybos het volgende:
Thijs wat heb je een lekker groot speelkleed ! En wat leuk dat hij zo goed met de katten overweg kan Bar ! Ik hoop dat dat met Myrthe ook nog gaat komen, tot nu toe hebben ze nog niet veel aandacht voor elkaar.
Misschien kan Luckepuk proberen een close up als grote foto te nemen bedoel ikquote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:31 schreef bixister het volgende:
heb ik gekeken maar daar word ik helemaal tureluurs van. bovendien: het ging mij om de herkenbaarheid van de totaalfoto. het idee is inderdaad hartstikke leuk!
Easy Mosaik 2005 (trial) en Foto Mosiak (heb er dus 2, de eerste die ik poste gemaakt met de eerste en deze heb ik gemaakt met de 2e.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:38 schreef TearSong het volgende:
Woohaa..Thijs met kat en hond op de grond, ziet er gezellig uit zo!
Luckepuck: leuk! Welk programma is dat?
hij maakt geluid en transporteerd de stof, maakt er ook nog gaatjes in, maar verder doet ie het helaas niet meer,hebhem vandaag op een rommelmarkt gekocht. Ze rost nou veel op mijn ouwe maar door de hoeveelheid aan knopjes verliest ze snel de aandacht, dus dit was de uitkomst. Nu nog op zoek naar eentje die ook nog echt naait.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:33 schreef Lois het volgende:
Wat gaaf Knor! Doet ie het ook echt? Zo te zien wel he? Echt heel leuk!
Volgens mij hebben ze een kleine echte bij de Blokker ooit misschien is wat voor Alicia.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:53 schreef Knorretje het volgende:
[..]
hij maakt geluid en transporteerd de stof, maakt er ook nog gaatjes in, maar verder doet ie het helaas niet meer,hebhem vandaag op een rommelmarkt gekocht. Ze rost nou veel op mijn ouwe maar door de hoeveelheid aan knopjes verliest ze snel de aandacht, dus dit was de uitkomst. Nu nog op zoek naar eentje die ook nog echt naait.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |