abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 7 juni 2005 @ 18:46:22 #101
7074 moussy
kuttekop
pi_27716904
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 17:22 schreef Githa het volgende:
Nee, ik vind het niet te vroeg voor een kinderstoel. Het gaat goed en hij geniet er met volle teugen van.

Maarja wat versta je onder "te vroeg voor" Jordy zat er hier een minuut of 10 hooguit in. Om hem hier nu in te zetten zodat hij lekker een uurtje kan spelen...ja daar vind ik het te vroeg voor
Te vroeg is als ze als een plumpudding in de stoel hangen, is niet goed voor de rug, maar het zijn wel schattige foto's hoor
Je zou er haast een boek over schrijven!
  † In Memoriam † dinsdag 7 juni 2005 @ 18:54:59 #102
81992 Githa
pi_27717144
nou als een plumpudding zit hij niet.... rechtzitten gaat ook prima buiten de stoel, alleen is het evenwicht nog niet daar, hij heeft genoeg aan een pink voor zijn ballans dus even in de kinderstoel lijkt me ook wel kunnen.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 19:30:40 #103
34891 melonovy
La Kutschie
pi_27718140
Ze zijn zo cute, maar met zo velen dat het voor mij te veel wordt om vaak op kindjes in te gaan! Maar die kleine humpiedumpies

Ik wil Chantel weer eens zien!!
Het voelt goed hè?
A je to!
  dinsdag 7 juni 2005 @ 19:49:44 #104
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_27718726
Het lijkt wel of die fototopics steeds sneller volraken joh!

Leuke foto's weer allemaal
patat ftw :)
pi_27719846
Staat thijs nou al?
Jordy dat bekkie wat hij trekt
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 7 juni 2005 @ 21:26:04 #106
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_27722431
Die eerste foto van Jordy is lief!
  dinsdag 7 juni 2005 @ 21:39:48 #107
34891 melonovy
La Kutschie
pi_27723001

Het voelt goed hè?
A je to!
pi_27723080
wat een plaatjes mel
Praten zonder iets te zeggen, maar me toch vertellen
dat wat wij hebben, onbreekbaar is...
je avatar vroeg om een wachtwoord en is daarom verwijderd
  dinsdag 7 juni 2005 @ 23:06:09 #109
24141 Bar_en_Mar
Koetje boe
pi_27726455
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 20:19 schreef jessie het volgende:
Staat thijs nou al?
Vanmiddag ineens....

Mel wat een plaatje

Alle andere kinderen schitterend weer Maria in een badje Julius wat ben je toch een knapperd
Jordy speelend met speeltje
Djulian
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_27726531
Wat een mooie foto Mel

(En alle andere foto's zijn ook mooi )
pi_27731501
4 ontstoken oren, 2 snotneuzen, 117.3 graden koorts, 3 doorkomende kiezen, kapotte billetjes, kaakontsteking, diarree en kapotte billen, slecht weer maar met zandbak

Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 8 juni 2005 @ 08:43:09 #112
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_27731762
Wat een heerlijk gezicht, Knor Beterschap voor al die kwalen trouwens

Geweldige foto's! Chiara en Yoram, Thijs, Jordy en alle andere kindjes, jullie zijn stuk voor stuk even lief en mooi en grappig
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_27732089
Wat een schatje die Thijs (en wat een leuk spijkerpak)

Jordy is ook een scheetje..

En een prachtige foto van Mel's telgen

Heb je de zandbak maar in huis gehaald, Knor
pi_27733259
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 09:03 schreef lily het volgende:
Heb je de zandbak maar in huis gehaald, Knor
jah, vond het zo sneu voor de kids. Normaal zitten we een uurtje of 3 per dag in de zandbak of in elk geval buiten, maar dat ging nu echt niet. Dus waterbak leeg, en de zandbak naar binnen. Meer zand dan wat ik normaal al heb liggen krijg je er niet van
  woensdag 8 juni 2005 @ 12:28:18 #115
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_27737551
thijs , wat knap van je.

Jordy , wat een heerlijk manneke ben je toch, zo lekker aan het spelen.

Mel, hele leuke foto van Chiara & Yoram, echt cute.

haha, die zandbak in huis, maar groot gelijk hoor, ze genieten er zo tocg van ondanks alle kwaaltjes.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_27738895
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 09:54 schreef Knorretje het volgende:

[..]

jah, vond het zo sneu voor de kids. Normaal zitten we een uurtje of 3 per dag in de zandbak of in elk geval buiten, maar dat ging nu echt niet. Dus waterbak leeg, en de zandbak naar binnen. Meer zand dan wat ik normaal al heb liggen krijg je er niet van
als ik dit zo lees ben je een hele lieve relaxte moeder...
Praten zonder iets te zeggen, maar me toch vertellen
dat wat wij hebben, onbreekbaar is...
je avatar vroeg om een wachtwoord en is daarom verwijderd
pi_27738975
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:13 schreef DaanBanaantje het volgende:

[..]

als ik dit zo lees ben je een hele lieve relaxte moeder...
En dat was dus ook exact wat ik dacht...
Kijk ook eens op de vernieuwde site van Susanne
  † In Memoriam † woensdag 8 juni 2005 @ 13:29:04 #118
7074 moussy
kuttekop
pi_27739461
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 09:54 schreef Knorretje het volgende:

[..]

god wat ben ik blij om dit te lzen, ik ben dus niet de enige idioot
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_27744748
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:29 schreef moussy het volgende:

[..]

god wat ben ik blij om dit te lzen, ik ben dus niet de enige idioot
vast niet heb hier standaard een waterbak in huis en regelmatig tonnen met zand die ze zelf meenemen, glijbaan, schommel, speelhuis, etc etc alles wat buiten niet op het kleine balkon past staat binnen (das dus alles, want fietsen en steppen doen we ook binnen. ) Mijn salontafel staat in totaal op de dag misschien een uurtje op zijn plaats de rest van de tijd bivakeerd ie in de gang en lopen/kruipen/glijden we er overheen om naar het toilet te kunnen

Of ik echt een relaxte moeder ben, tja geen idee. Maak gewoon nergens een punt van, zie er het nut niet van in moeilijk te doen over dit soort dingen, zij het naar hun zin dan heb ik het ook naar mijn zin.
pi_27746419
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:56 schreef Knorretje het volgende:

[..]
Of ik echt een relaxte moeder ben, tja geen idee. Maak gewoon nergens een punt van, zie er het nut niet van in moeilijk te doen over dit soort dingen, zij het naar hun zin dan heb ik het ook naar mijn zin.
Nou dat klinkt aardig relaxed. Ik ken van die moeders die helemaal in paniek raken als hun kind iets omver gooit of ze wat aarde onder de schoenen mee naar binnen nemen. Als ik het zo hoor doe jij dat niet.

Helaas is m'n buuf zo'n moeder. Dochter had per ongeluk een potje nagellak laten vallen. Moeder was er zo van overstuur dat we haar 3 straten verder nog hadden kunnen horen gillen. Dochter is er 3 dagen van streek van geweest
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_27747101
Very quiet son ;-)

woensdag 8 juni 2005 @ 17:02:24 #122
45621 Suzanna
Mama van...
pi_27747141
Tja, als je zo moeilijk gaat doen kun je beter niet aan kinderen beginnen

Knorretje: jij klinkt mij écht relaxed hoor, ik hoop dat ik dat ook zal kunnen later!! (helaas vloerbedekking in de woonkamer van ons nieuwe huis, dus zandbakken binnen zal niet gaan )
Moet wel een beetje in je aard zitten hoor, denk ik. En idd...het plezier van de kinderen gaat voor op je eigen opruimwoede (die ik overigens toch bijna niet heb dus dat scheelt weer) ...

Nog geen nieuwe foto's van Noa online hier...moet er binnenkort maar weer eens voor gaan zitten (ik moet ze allemaal verkleinen...)...
pi_27747985
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 17:02 schreef Suzanna het volgende:
Knorretje: jij klinkt mij écht relaxed hoor, ik hoop dat ik dat ook zal kunnen later!! (helaas vloerbedekking in de woonkamer van ons nieuwe huis, dus zandbakken binnen zal niet gaan )
met een stofzuiger kom je een heel eind hoor

En weet je wat het voordeel er van is om ze lekker te laten ravotten en buiten te zijn etc etc

ze slapen er zo heerlijk op...

woensdag 8 juni 2005 @ 17:48:55 #124
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_27748519
digitalfrog en knorretje; zeer coole foto's!
  Jubileum moderator woensdag 8 juni 2005 @ 19:08:22 #125
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_27750772
Jayden wat staat er op je shirtje? My dad thinks he is ....
Wij zijn ook zo makkelijk hoor, er is niks wat een stofzuiger en een flinke dweil weer schoon krijgt.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')