Te vroeg is als ze als een plumpudding in de stoel hangen, is niet goed voor de rug, maar het zijn wel schattige foto's hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:22 schreef Githa het volgende:
Nee, ik vind het niet te vroeg voor een kinderstoel. Het gaat goed en hij geniet er met volle teugen van.
Maarja wat versta je onder "te vroeg voor" Jordy zat er hier een minuut of 10 hooguit in. Om hem hier nu in te zetten zodat hij lekker een uurtje kan spelen...jadaar vind ik het te vroeg voor
![]()
Vanmiddag ineens....quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:19 schreef jessie het volgende:
Staat thijs nou al?
jah, vond het zo sneu voor de kids. Normaal zitten we een uurtje of 3 per dag in de zandbak of in elk geval buiten, maar dat ging nu echt niet. Dus waterbak leeg, en de zandbak naar binnen. Meer zand dan wat ik normaal al heb liggen krijg je er niet vanquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:03 schreef lily het volgende:
Heb je de zandbak maar in huis gehaald, Knor![]()
als ik dit zo lees ben je een hele lieve relaxte moeder...quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:54 schreef Knorretje het volgende:
[..]
jah, vond het zo sneu voor de kids. Normaal zitten we een uurtje of 3 per dag in de zandbak of in elk geval buiten, maar dat ging nu echt niet. Dus waterbak leeg, en de zandbak naar binnen. Meer zand dan wat ik normaal al heb liggen krijg je er niet van
En dat was dus ook exact wat ik dacht...quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:13 schreef DaanBanaantje het volgende:
[..]
als ik dit zo lees ben je een hele lieve relaxte moeder...
god wat ben ik blij om dit te lzen, ik ben dus niet de enige idiootquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:54 schreef Knorretje het volgende:
[..]
jah, vond het zo sneu voor de kids. Normaal zitten we een uurtje of 3 per dag in de zandbak of in elk geval buiten, maar dat ging nu echt niet. Dus waterbak leeg, en de zandbak naar binnen. Meer zand dan wat ik normaal al heb liggen krijg je er niet van
vast nietquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:29 schreef moussy het volgende:
[..]
god wat ben ik blij om dit te lzen, ik ben dus niet de enige idioot![]()
Nou dat klinkt aardig relaxed. Ik ken van die moeders die helemaal in paniek raken als hun kind iets omver gooit of ze wat aarde onder de schoenen mee naar binnen nemen. Als ik het zo hoor doe jij dat niet.quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:56 schreef Knorretje het volgende:
[..]
Of ik echt een relaxte moeder ben, tja geen idee. Maak gewoon nergens een punt van, zie er het nut niet van in moeilijk te doen over dit soort dingen, zij het naar hun zin dan heb ik het ook naar mijn zin.
met een stofzuiger kom je een heel eind hoorquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:02 schreef Suzanna het volgende:
Knorretje: jij klinkt mij écht relaxed hoor, ik hoop dat ik dat ook zal kunnen later!! (helaas vloerbedekking in de woonkamer van ons nieuwe huis, dus zandbakken binnen zal niet gaan)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |