Wat heb je toch een prachtig stel!!quote:Op zondag 22 mei 2005 22:24 schreef bixister het volgende:
Karin trouwens Bram met die stekkers...![]()
(geweldig dat serieuze koppie van hem) maar vind je dat niet link? dat ie gewone stopcontacten dan ook als speelgoed gaat zien?
Dies leuk zo dat ze er samen op staan! Mooie kindjes heb je bix!quote:
offtopic...Praxis... wij hebben ze ookquote:Op zondag 22 mei 2005 22:04 schreef Luckepuk het volgende:
Wat gaaf die metalen delen op de trap!Stoer!
![]()
Kwantum heeft ze ook.quote:Op zondag 22 mei 2005 23:20 schreef Swetsenegger het volgende:
offtopic...Praxis... wij hebben ze ook
EG, wat een mooie zandbak! Dat lijkt voor Elise ook wel wat, zeg! Alleen, zie ik nu wel dat het zand gewoon nat wordt als het regent? Dat is dan wel weer jammer.quote:Op maandag 23 mei 2005 20:08 schreef easy-going het volgende:
[...]
en van ons heeft hij dus een zandbak gehad
[afbeelding]
quote:Op maandag 23 mei 2005 21:01 schreef Luckepuk het volgende:
Wat een gave zandbak! is dat zo´n "de deksel worden zitplekjes" zandbak? Was er helemaal verliefd op, alleen past het niet op mijn balkon
Die bankjes kunnen dus dichtgeklapt worden, en dan is het een dekselquote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:39 schreef Bright het volgende:
EG, wat een mooie zandbak! Dat lijkt voor Elise ook wel wat, zeg! Alleen, zie ik nu wel dat het zand gewoon nat wordt als het regent? Dat is dan wel weer jammer.
Dus als het dicht is, dan kan er geen regen in komen? Da's ideaal!! (Vervelend eigenlijk dat Elise in de herfst (nou ja, de 1e herfstdag dus) jarig is ...)quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:14 schreef easy-going het volgende:
[..]
Die bankjes kunnen dus dichtgeklapt worden, en dan is het een deksel
En ik was ook meteen verkocht toen ik hem een keer in een folder zag Luck, en vervolgens heeft het heeft nogal wat geduld gekost voor we hem gevonden hadden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |