En om nog maar een keer wat zelfreflectie toe te passen lijkt het er inderdaad op dat in die gevallen dat ik een leidende positie inneem t.a.v. mannen, zij er geen problemen mee lijken te hebben. Ik vind het zelf wel vaak lastig, omdat ik toch onzekerder ben dan ik lijk / mezelf voordoe, en dat is iets wat je in die positie beter niet kunt tonen.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:16 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Dat hangt van de opvoeding af denk ik
Ik heb een vrouw als leiding gehad, ik heb er geen probleem mee iig
Wij werken onbewust samen, daar waar jullie het overduidelijk doen.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:01 schreef Automatic_Rock het volgende:
Nee
Het is gewoon een simpel feit dat vrouwen niet kunnen samenwerken![]()
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:05 schreef Lemmeb het volgende:
Laagopgeleide vrouwen, die de hoogopgeleide man iha adoreren en op een voetstuk plaatsen, hebben daar gewoon minder moeite mee. Zij zullen simpelweg veel meer doen om de man des huizes te plezieren.
Dat is denk ik niet alleen aan dames voorbehouden. Het is toch haast wel een kunst om duidelijk en eenduidig te communiceren.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:18 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Als ze duidelijk kunnen communiceren niet(dus het doel van een bepaald project met weinig woorden kunnen uitleggen). Maar dat schijnt met al die onzin bralletjes die erbij worden verteld nog wel is lastig te zijn voor de dames.
Dat is inderdaad vreselijk. Er zijn trouwens ook mannen die werken volgens dat principe, en ook dat is zeker niet prettig. Je hebt geen ervaringen met een redelijk "normale" dame?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:19 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik heb het weleens mogen ervaren, maar dat was dan ook meteen een enorme heks.
Ze viel erg slecht op de afdeling waar ik toen werkte, zowel bij de mannen als bij de vrouwen, maar wist door continu anderen onderuit te trappen en andere smerige spelletjes toch het hoofd boven water te houden.
Nouja, ik hoop het.. Mensen die op die manier hun positie hebben behaald, hebben vaak ook tentakels die lang genoeg zijn om zich muurvast te zetten op die positie.quote:Wel gaf ze effectief sturing aan de processen, door misbruik van haar machtspositie te maken. Maar was dat constructief, goed leiderschap? Een driewerf neen.
Ik werk daar al ruim een jaar niet meer, maar verwacht eerlijk gezegd niet dat ze er nog zit.
Ik zal eens mijn gedachten laten gaan over wat sterke argumenten.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:26 schreef Lemmeb het volgende:
Even tussendoor:
Misschien is het wel een leuk idee om, als dit topic ooit vol mocht komen, door een verbaal begaafd vrouwmens een deel 2 te laten openen. Met een OP in de stijl van de huidige OP, alleen dan met duidelijke, niet mis te verstane 'argumenten' waarom vrouwen eventueel *kuch* superieur *kuch* aan mannen zouden kunnen zijn.
Helaas zal ik dat waarschijnlijk dan niet zelf meemaken, vanwege verplichtingen elders. Maar dan zie ik het morgen wel.
Wat vindt men daarvan?
Mooi verschrijving(en)...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:27 schreef Frenkie het volgende:
Mannen hebben DrPhilnodig om mannen duidelijk te maken wat ze willen..
need to say more...
Je kotst, maar waarom en op wie kots je nu eigenlijk? Ben je soms jaloers?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:21 schreef sweetgirly het volgende:
![]()
Helaas, zullen er daarvan ook steeds minder komen, dus zullen jullie ze uit Thailand moeten gaan halen enzo, oh nee, dat gebeurt al. En ook daar zal het misschien eens over zijn met de pret. Het enige waar jullie superieur in zijn, is in de vrouw afhankelijk laten blijven en daar werken jullie idd goed samen in
.
Precies, want je moet vooral de sterksten elimineren want ze zouden je nog eens overheersenquote:En de sterkste vrouwen, waren als eerste overigens van het eiland af (vaak). Ook dat is typisch.
Vrouwen hebben zelfs DrPhil nodig om te weten wat ze zelf willen!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:27 schreef Frenkie het volgende:
need to say more...
Vrouwen hebben Caroline Tense nodig om hun excuses aan te bieden?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:27 schreef Frenkie het volgende:
need to say more...
Heeft nadelen, maar ook voordelen. Inderdaad, ziektes komen eerder bovendrijven als ze gerelateerd zijn aan een bepaald gen op het X chromosoom. Maar ook positieve eigenschappen. De spreiding van IQ is bij mannen groter dan bij vrouwen. Meer idioten inderdaad, maar ook meer genieën. Nog een nadeel van XX: Je kunt drager zijn van de meest verschrikkelijke aandoeningen zonder het zelf te weten. Zo kan een aandoening doorsluimerne om met een beetje pech in de genenpool uiteindelijk een heel ras de das om te doen.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:12 schreef petitlapin het volgende:
[..]
zoals hierboven uitgelegd. een defect in het ene X-chromosoom kan volledig opgelost worden door een ander X-chrosomoom, zodat het effect latent blijft.
Een XY-combinatie is veel fragieler, het X-chromosoompje staat er alleen voor. Zoals hierboven vermeld komen dan ook veel erfelijke ziekten meer voor bij mannen ( met als voornaamste: spierdystrofie en daltonisme).
Daardoor wordt de XY-combinatie ook als minder stabiel beschouwd.
Je moet me dus ook niet als dom beschouwen, ik heb dit niet uitgevonden. Noem me maar gerust dom, jij bent blijkbaar onwetend.
quote:
Op je antwoordquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:31 schreef Lemmeb het volgende:
Je kotst, maar waarom en op wie kots je nu eigenlijk? Ben je soms jaloers?
Van mij mogen ze, ken er al genoeg, van dat soort mannen.quote:En wat is er in godsnaam mis met het importeren van een partner die zich wel gedraagt zoals jij wiltLaagopgleide vrouwen zat in de wereld. Heel Afrika en Azië zit er vol mee
.
Daarom, ook dat is typisch, en wat dat betreft zijn vrouwen soms dom ja.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:32 schreef MouseOver het volgende:
Precies, want je moet vooral de sterksten elimineren want ze zouden je nog eens overheersen
Je bent soms ook net een wijfquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:39 schreef Frenkie het volgende:shit en nu weet ik niet meer op welke plaats ik vrouwen wilde zeggen
De gemiddelde vrouw is veel te ver ontwikkeld om zich met dat soort dingen bezig te houden.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:45 schreef Sjakie01 het volgende:
Nee klopt ook wel eigenlijk. Alle vrouwen zijn beter dan de mannen. Doen alles veel beter dan de mannen is ook zo.
Nogmaals dames, de realiteit liegt er niet om! Als jullie zoveel beter en slimmer zijn, waar zijn jullie nou dan? Waar zijn alle topvrouwen van een bedrijf? Waar zijn alle vrouwlijke investeerders? Waar zijn de vrouwelijke presidenten?
Wat is er mis met het plezieren van je manquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:39 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Op je antwoord
De man plezieren etc. Alsjeblieft.
Da's natuurlijk erg fijn voor je.quote:Van mij mogen ze, ken er al genoeg, van dat soort mannen.
En hoe minder schroot, hoe meer er kwalitatief betere mannen overblijven
mannelijke heupen/benen zijn beter gefabriceerd om te lopen:quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:39 schreef gr8w8 het volgende:![]()
Waarom zou het sneller zijn? Waarom efficienter? Waarom meer ballast? Breed kan ook betekenen dat er meer spiermassa aangehecht kan worden. De hefboom wordt zo groter. Denk aan brede schouders. Of zijn mannen met brede schouders ook ineens traag en minder wendbaar?
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:47 schreef Frenkie het volgende:
De enige vrouwelijke topman die ik ken is Nina Brink
als wetenschappelijke feiten vertellen dom is, tja ...quote:
Nu moet je gaan uitkijken!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:53 schreef Frenkie het volgende:
Overigens is de houdbaarheid van vrouwen ook maar beperkt. Op enkele uitzonderingen na zijn er geen aantrekkelijke vrouwen van boven de 30. Tja leuk dan oud worden
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:48 schreef Lemmeb het volgende:
Wat is er mis met het plezieren van je man
Dat is toch, naast het baren van kinderen en het doen van het huishouden, één van de weinige bestaansredenen van de vrouw, één van de weinige manieren waarop zij zich werkelijk nuttig kan maken?
Dat zegt niets over snelheid en wendbaarheid. Alleen dat ze sneller een blessure op zullen lopen door pronatie van de voet. Als je het zo bekijkt, is de mens in zijn geheel niet gemaakt om te rennen met zijn zwakke rug en knieen veroorzaakt door het rechtop gaan lopen. Niet voor niets is de meest voorkomende klacht bij de huisarts een klacht over het bewegingsapparaat en in het bijzonder de knieeen. Wij zijn als geheel nogal blessuregevoelig door de "erectie".quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:49 schreef petitlapin het volgende:
[..]
mannelijke heupen/benen zijn beter gefabriceerd om te lopen:
'Women runners are more likely than men to suffer pain and muscle strain in the groin area. This is because the wider structure of the female pelvis demands that a woman turn her foot inward (pronate) more than a man does during the heel strike phase of the gait cycle- i.e., at the moment when her foot first hits the ground while she's running. This tendency to overpronate can overstretch the muscles that run across the hip, resulting in a pulled muscle. A pulled muscle is likely to be sore or painful, and it may limit mobility until the tissue heals.'
bron: http://www.innovative-pt.com/patienteducation/bodyareas/hip/
(sorry voor dit saai intermezzo)
Er is altijd een Alfaër mannetje...quote:
First lady Hillary Clinton bedoel je. En de topvrouw van War Child, nou nou die zal vast veel risicovolle besluiten moeten makenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
De Nina Smilie
Arianne Inden, die vrouw van War Child, president Hillary Clinton...
Maak er '35' van en ik ben eenschquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:53 schreef Frenkie het volgende:
Overigens is de houdbaarheid van vrouwen ook maar beperkt. Op enkele uitzonderingen na zijn er geen aantrekkelijke vrouwen van boven de 30. Tja leuk dan oud worden
Tja, alle vrouwen zijn hoeren he? ....quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:54 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Terwijl jij nog op zoek bent naar die ideale man die helemaal niet bestaat.
Hier heb ik ook een aantal dingen over gelezen. Het schijnt dat vrouwen nooit tevreden kunnen zijn, en elk moment kunnen switchen van partner als een ander haar meer te bieden. Getrouwd of niet. Is dit waar dames?![]()
Fiorina, die HP en Compaq heeft gefuseerd dan.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:56 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
First lady Hillary Clinton bedoel je. En de topvrouw van War Child, nou nou die zal vast veel risicovolle besluiten moeten maken![]()
nee, door de bredere heup van de vrouwen, moet ze met haar hiel een inwaartse beweging maken, wat haar ook vertraagt.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:54 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Dat zegt niets over snelheid en wendbaarheid. Alleen dat ze sneller een blessure op zullen lopen door pronatie van de voet. Als je het zo bekijkt, is de mens in zijn geheel niet gemaakt om te rennen met zijn zwakke rug en knieen veroorzaakt door het rechtop gaan lopen. Niet voor niets is de meest voorkomende klacht bij de huisarts een klacht over het bewegingsapparaat en in het bijzonder de knieeen. Wij zijn als geheel nogal blessuregevoelig door de "erectie".
Zijn dat geen onderdelen van Microsoft? (Bill Gates)quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Fiorina, die HP en Compaq heeft gefuseerd dan.
Mijne ook...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:59 schreef petitlapin het volgende:
[..]
nee, door de bredere heup van de vrouwen, moet ze met haar hiel een inwaartse beweging maken, wat haar ook vertraagt.
Ik zocht een andere link, in het ndl zelfs, maar deze is nu niet werkzaam, waarin het zwart op wit staat. Je moet me niet geloven hoor ... het gaat over de Q-hoek, die bij de man smaller is en hem geschikter maakt voor goed te sprinten, die ik zonder tekst jammer genoeg niet kan uitleggen. Het is meer mijn papas domein, al dat
;
Neen.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:00 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Zijn dat geen onderdelen van Microsoft? (Bill Gates)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |