abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27607330
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 13:55 schreef -DailaLama- het volgende:
Ik ken weinig jongeren waarbij de jongen hoogopgeleid is en de vriendin laag. Althans, gemiddeld gezien, jou niet meegerekend.
Nou kan je natuurlijk ook afvragen wat tegenwoordig hoogopgeleid is.

Maar ik kwam op de vorige pagina nog een opmerking tegen die mij tegen de borst stuitte. Mannen zouden meer piepen als vrouwen.
Dat hoor ik werkelijk voor het eerst in mijn leven.
pi_27607342
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 14:01 schreef -DailaLama- het volgende:

[..]

Als je echt denkt dat tegenwoordig vrouwen bij regel nutteloos zijn, dan laat je bij zulke sollicitaties heel wat kansen lopen ...
Dat beweer ik niet, er zijn vast wel functies waar een vrouw beter functioneert dan een man. Maar dat zijn geen leiding gevende functies
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
  vrijdag 3 juni 2005 @ 14:03:38 #83
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_27607352
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 14:01 schreef -DailaLama- het volgende:

[..]

Als je echt denkt dat tegenwoordig vrouwen bij regel nutteloos zijn, dan laat je bij zulke sollicitaties heel wat kansen lopen ...
Dat valt mee. Voor elke vrouw is er wel een aantal mannen te vinden dat minstens even zo goed is. Dat is juist de hele strekking van dit topic .
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  vrijdag 3 juni 2005 @ 14:04:10 #84
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_27607375
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 14:01 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

En andersom dan, laagopgeleide jongen met hoogopgeleide vriendin? Want daar moet je het mee vergelijken .
Dat komt ook niet veel voor nee. Wat wil je er mee zeggen?
  vrijdag 3 juni 2005 @ 14:04:32 #85
20100 NiNi
Fabelhaft
pi_27607384
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 13:57 schreef Lemmeb het volgende:

Vaak komen mannen daar pas later achter. Dan beginnen ze hun secretaresse te neuken. Die doet namelijk niet moeilijk om een beetje 69'en met het licht aan.

En waarom precies hebben hoogopgeleide vrouwen hier moeite mee?
People often search for the city of happiness, not realizing it can only be found in the state of mind.
pi_27607400
Correctie:
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 13:34 schreef Lemmeb het volgende:

De hoogopgeleide vrouw weet de laagopgeleide man echter wel uitstekend te vinden . Bouwvakkers etc zijn nu eenmaal geil , veel geiler dan zo'n hoogopgeleide zeikvent .
hehe
pi_27607430
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 12:20 schreef Sc0rPi0n het volgende:

[..]

Ik noem een Kelly, die als man geboren is en niet echt sterk is
Het is dan ook een hormoonkwestie, en niet aangeboren. Indirect natuurlijk wel, want een mannelijk lichaam heeft een aangeboren testosteron-productie.
quote:
Kelly is nog steeds bezig met haar rijbewijs
Ruimtelijk inzicht is iets wat deels beinvloed wordt door hormonen, maar ook door andere factoren. De meeste vrouwen die ik ken doen qua ruimtelijk inzicht niet onder voor de gemiddelde man. Ikzelf, als man geboren, ben echter wel een lopende ramp op dat gebied.
quote:
Weg theorie, weg argumenten, weg topic
Een groot deel van de genoemde eigenschappen heeft met hormonen te maken, en Kelly slikt al een aardig tijdje oestrogenen. Ook hebben we het hier over een uitzondering op de regel, want de gemiddelde man streeft er absoluut niet naar om vrouw te zijn.
  vrijdag 3 juni 2005 @ 14:05:45 #88
20100 NiNi
Fabelhaft
pi_27607431
Overigens ga je nogal voorbij aan de post van evil-alex die wat aardige argumenten aandraagt.
People often search for the city of happiness, not realizing it can only be found in the state of mind.
  vrijdag 3 juni 2005 @ 14:07:30 #89
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27607485
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 12:46 schreef sweetgirly het volgende:

Maar vooruit, één voorbeeld:

• vrouwen leven langer

Zegt voldoende over wie er nou tot het sterkste geslacht behoort .
  • Helaas is dat wel omdat vrouwen gemiddeld voorzichtiger zijn, en minder gericht op vooruitgang.
      vrijdag 3 juni 2005 @ 14:09:13 #90
    95998 -DailaLama-
    Het is Dalai, niet Daila!
    pi_27607549
    quote:
    Op vrijdag 3 juni 2005 14:04 schreef NiNi het volgende:

[..]

Inderdaad. Ze kennen elkaar van hun studententijd, maar terwijl meneer de zakenman de secretaresse haar vruchtensorbet ligt uit te snuffelen, wordt mevrouw anaal uitgeschoffeld door de tuinman.
      vrijdag 3 juni 2005 @ 14:09:35 #91
    15869 gr8w8
    Better by design.
    pi_27607562
    Vrouwen leven langer, maar nu ze steeds meer beginnen te werken treetd ook steeds vaker kaalheid op en treden andere ouderdomskwalen steeds eerder op, door de stress behorende bij het werken.. Het voordeel van vrouw zijn, komt dus niet door aanleg, maar puur door de makkelijke taak van het huisvrouw zijn.
    Welkom bij de V&D der webfora.
      vrijdag 3 juni 2005 @ 14:10:42 #92
    13804 MouseOver
    Cabdriver from Hell
    pi_27607601
    quote:
    Op vrijdag 3 juni 2005 14:09 schreef -DailaLama- het volgende:

[..]

Inderdaad. Ze kennen elkaar van hun studententijd, maar terwijl meneer de zakenman de secretaresse haar vruchtensorbet ligt uit te snuffelen, wordt mevrouw anaal uitgeschoffeld door de tuinman.
    Tja, dat zou je kunnen zien als een win-win situatie
    Vampire Romance O+
    pi_27607609
    quote:
    Op vrijdag 3 juni 2005 14:09 schreef gr8w8 het volgende:
    Vrouwen leven langer, maar nu ze steeds meer beginnen te werken treetd ook steeds vaker kaalheid op en treden andere ouderdomskwalen steeds eerder op, door de stress behorende bij het werken.. Het voordeel van vrouw zijn, komt dus niet door aanleg, maar puur door de makkelijke taak van het huisvrouw zijn.
    wat? makkelijke taak??
      vrijdag 3 juni 2005 @ 14:11:28 #94
    36763 Automatic_Rock
    Onaangepast eerlijk..
    pi_27607624
    Zet 5 vrouwen bij elkaar, en binnen de korste keren hebben ze ruzie met elkaar...
    Zet 5 mannen bij elkaar en het wordt gezellig!

Kan mij niet schelen wie er suprieur is, gezelligheid is ook wat waard
    Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
      vrijdag 3 juni 2005 @ 14:12:16 #95
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_27607650
    quote:
    Op vrijdag 3 juni 2005 14:09 schreef gr8w8 het volgende:
    Heb je hier een bron van?
    pi_27607662
    Volgens mij is de meeste crap die hier voorbij komt al lang en breed onderuitgeschoten door wetenschappelijk onderzoek. Verreweg de meeste verschillen tussen man en vrouw (m.u.v. de overduidelijke biologische verschillen) zijn het gevolg van omgevingsvariabelen (cultuur e.d.).
    pi_27607672
    quote:
    Op vrijdag 3 juni 2005 14:07 schreef Alicey het volgende:

Helaas is dat wel omdat vrouwen gemiddeld voorzichtiger zijn, en minder gericht op vooruitgang.
    Is dat zo .
    Is dat bewezen? Volgens mij gewoon omdat ze fysiek meer uithoudingsvermogen hebben of is het geestelijk . Net als dat een vrouw (vaak) verlies eerder verwerken kan dan een man, daar waar de man blijft druilen en de wereld voor hem vergaat + net als dat een vrouw eerder op zichzelf kan staan en het aankan als ze op zichzelf is gewezen, terwijl de man er dan eerder het bijltje bij neergooit. Dit is overigens wel bewezen.

Conclusie: mannen zijn veelal nog (onbewust) afhankelijk van het verzorgende moedersyndroom en vrouwen niet, hebben aan zichzelf (ook) genoeg. Behalve voor een goede beurt dan .

nu ga ik leren
      vrijdag 3 juni 2005 @ 14:13:05 #98
    2365 Frenkie
    ALLES GOED?
    pi_27607683
    quote:
    Op vrijdag 3 juni 2005 12:35 schreef EviL_AleX het volgende:
    Vrouwen leven langer
    Om de één of andere reden weten zij zichzelf langer in leven te houden. Misschien omdat ze door hun sentimentele en emotionele gewauwel hun emoties wel beter/sneller verwerken dan mannen. Mannen vinden weer uit trots dat ze het moeten opkroppen en gaan er pas wat aan doen zodra het erg genoeg is. Dit werkt stressverhogend in het algemeen, en dat is slecht voor de gezondheid en daarmee ook voor de duur van het leven. Bizar genoeg is dat stressvoller dan de emotionele uitbarstingen die vrouwen met regelmaat hebben. Fascinerend
    Fascinerend..
    Simpel verklaarbaar doordat mannen fysiek zwaarder werk doen. Vaak ook de gevaarlijkere banen.
    Vindt ik overigens geen voordeel. De jaren die je extra krijgt zijn na je 80e. Dan mag ik wel dood zijn inmiddels.
      vrijdag 3 juni 2005 @ 14:14:06 #99
    20100 NiNi
    Fabelhaft
    pi_27607722
    quote:
    Op vrijdag 3 juni 2005 14:11 schreef Automatic_Rock het volgende:
    Zet 5 vrouwen bij elkaar, en binnen de korste keren hebben ze ruzie met elkaar...
    Zet 5 mannen bij elkaar en het wordt gezellig!

Kan mij niet schelen wie er suprieur is, gezelligheid is ook wat waard
    Mannen zijn ook tof.
    Superieur is een ander verhaal.
      vrijdag 3 juni 2005 @ 14:14:19 #100
    90092 petitlapin
    bijna mama
    pi_27607735
    quote:
    Op vrijdag 3 juni 2005 13:34 schreef Lemmeb het volgende:

De hoogopgeleide man weet de laagopgeleide vrouw echter wel uitstekend te vinden . Kapsters en verpleegsters zijn nu eenmaal geil , veel geiler dan zo'n hoogopgeleide zeurdoos .
    jij ziet op mijn gezicht of ik gestudeerd heb of niet . Maar idd, na gestudeerd te hebben, heb ik veel aan geilheid ingeboet sindsdien doe ik niet meer aan 69-en, moet het licht uit en zeur ik veel meer .

Trouwens Lemmeb, een vrouw is genetisch veel stabieler. Aangezien een vrouw twee X-chromosomen heeft, kan zij de fouten in het ene X-chromosoom volledig neutraliseren met de andere.

Met een X en een Y -chromosoom kan dat jammer genoeg niet altijd. Daarom komen vele erfelijke ziekten veel meer bij mannen voor, zoals kleurenblindheid en spierdystrofie.

Een vrouw zit genetisch sterker en stabieler in elkaar , hoe je het ook draait of keert.
    ensemble, tout est plus joli
    PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
      vrijdag 3 juni 2005 @ 14:14:55 #101
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_27607757
    quote:
    Op vrijdag 3 juni 2005 14:12 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Is dat zo .
    Is dat bewezen? Volgens mij gewoon omdat ze fysiek meer uithoudingsvermogen hebben of is het geestelijk .
    Het is omdat er veel mannen voortijdig doodgaan. Denk aan dodelijke risico's, zwaar werk waardoor de levensduur wordt verkort. Dit trekt het gemiddelde omlaag.
    quote:
    Net als dat een vrouw (vaak) verlies eerder verwerken kan dan een man, daar waar de man blijft druilen en de wereld voor hem vergaat + net als dat een vrouw eerder op zichzelf kan staan en het aankan als ze op zichzelf is gewezen, terwijl de man er dan eerder het bijltje bij neergooit. Dit is overigens wel bewezen.
    Dat geloof ik ook wel. Ik ken meer vrouwen die op dit gebied sterk zijn dan mannen.
    quote:
    Conclusie: mannen zijn veelal nog (onbewust) afhankelijk van het verzorgende moedersyndroom en vrouwen niet, hebben aan zichzelf (ook) genoeg. Behalve voor een goede beurt dan .
    Vrouwen kunnen ook beter zonder een goede beurt dan mannen.
    pi_27607836
    quote:
    Op vrijdag 3 juni 2005 14:12 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Is dat zo .
    Is dat bewezen? Volgens mij gewoon omdat ze fysiek meer uithoudingsvermogen hebben of is het geestelijk?

nu ga ik leren
    Wat een achterlijke zin zeg. Als wij(de man) met 50 kilo zware dozen liggen te slepen, zijn jullie je nageltjes aan het lakken. En daarom leven jullie langer. Maar goed wees blij met je 5 jaar in een rolstoel, met een lekker reptielen-velletje die je verotte ingewanden bij elkaar houdt.
    pi_27607843
    quote:
    Op vrijdag 3 juni 2005 14:14 schreef NiNi het volgende:

[..]

Mannen zijn ook tof.
    Superieur is een ander verhaal.
    Juist ik he. Tof.
    The gum you like, is coming back in style.
      vrijdag 3 juni 2005 @ 14:19:07 #104
    2365 Frenkie
    ALLES GOED?
    pi_27607892
    Maradona is een man, Einstein was een man, Da Vinci was een man, Ceasar was een man.. need to say more
      vrijdag 3 juni 2005 @ 14:19:12 #105
    37431 Lemmeb
    accountabilabuddiable
    pi_27607895
    quote:
    Op vrijdag 3 juni 2005 14:04 schreef NiNi het volgende:

[..]

Dat moet je niet aan mij vragen natuurlijk .

Maar jij bent hoogopgeleid en hebt geen moeite met 69'en met het licht aan ?
    pi_27607948
    quote:
    Op vrijdag 3 juni 2005 14:14 schreef Alicey het volgende:

Het is omdat er veel mannen voortijdig doodgaan. Denk aan dodelijke risico's, zwaar werk waardoor de levensduur wordt verkort. Dit trekt het gemiddelde omlaag.
    Nou, ik denk dat dat wel (vooral in 2005) meevalt. Plus dan hebben mannen alleen het zgn zware werk, daar waar vrouwen ook zwaar werk doen. Ik bedoel: zwangerschappen, huishouden, werken (vaak ook zwaar, denk aan horeca, catering, etc etc). Nope. En in de oorlog is mijn oma bijv. als jong meisje naar Duitsland gestuurd, om daar juist, zwaar werk te doen en dan de overige harde en zware dingen die ze heeft meegemaakt. En ze is 73 geworden + 3 keer kanker gehad.
    quote:
    Vrouwen kunnen ook beter zonder een goede beurt dan mannen.
    En ook dat ja
    Moeilijk soms, maar we kunnen het wel .

Wij zijn gewoon superior, punt!

nu echt verder gaat, sorry
      vrijdag 3 juni 2005 @ 14:21:22 #107
    15869 gr8w8
    Better by design.
    pi_27607963
    quote:
    Op vrijdag 3 juni 2005 14:12 schreef Alicey het volgende:

[..]

Heb je hier een bron van?
    Zo één twee drie niet. Maar het is dus wel waar. Vrouwen gaan steeds meer op mannen lijken door de emancipatie. Ze krijgen dus ook steeds vaker eigenlijk typische mannenziekten en kwaaltjes. Iets met toename stresshormonen.
      vrijdag 3 juni 2005 @ 14:21:29 #108
    90092 petitlapin
    bijna mama
    pi_27607969
    quote:
    Op vrijdag 3 juni 2005 14:19 schreef Lemmeb het volgende:

Dat moet je niet aan mij vragen natuurlijk .

Maar jij bent hoogopgeleid en hebt geen moeite met 69'en met het licht aan ?
    ik ben hoogopgeleid en bij mij mogen alle standjes met het licht aan

trouwens ga je op geen enkele inhoudelijke post in
    pi_27607976
    Mannen hebben gemiddeld minder woorden nodig om een boodschap over te brengen.

Dit is aangeboren, en tevens één van de oorzaken waarom mannen vaak vinden dat een vrouw ´zeurt´. Zij blijft uitleggen, terwijl de man de boodschap allang uit het verhaal van de vrouw heeft gedestilleerd.

Mannen hebben een betere focus.

Mannen hebben smallere heupen; snelle wendbaarheid in situaties die dat vereisen.

Mannen zijn rationeler, waardoor zij in noodsituaties doelgerichter handelen.

Provo-topicje
    pi_27608049
    quote:
    Op vrijdag 3 juni 2005 14:20 schreef sweetgirly het volgende:

Wij zijn gewoon superior, punt!

nu echt verder gaat, sorry
    Is ook zo. Daarom worden alle hoogwaardige functies ook bekleedt door het mannelijke geslacht.
      vrijdag 3 juni 2005 @ 14:25:23 #111
    15869 gr8w8
    Better by design.
    pi_27608089
    quote:
    Op vrijdag 3 juni 2005 14:21 schreef TheDon1985 het volgende:

Mannen hebben smallere heupen; snelle wendbaarheid in situaties die dat vereisen.
    Ehm... Waarom zou je daarom wendbaarder zijn? Volgens deze logic: rede heupen zou een bredere basis betekenen, waardoor je je beter kan afzetten buiten een hogere stabiliteit...
    De brede heupen hebben alleen te maken met de bevalling hoor.
      vrijdag 3 juni 2005 @ 14:27:02 #112
    90092 petitlapin
    bijna mama
    pi_27608139
    smallere heupen bij de mannen zijn inderdaad gebouwd om wendbaarder te zijn en sneller te bewegen
      vrijdag 3 juni 2005 @ 14:29:35 #113
    15869 gr8w8
    Better by design.
    pi_27608205
    quote:
    Op vrijdag 3 juni 2005 14:27 schreef petitlapin het volgende:
    smallere heupen bij de mannen zijn inderdaad gebouwd om wendbaarder te zijn en sneller te bewegen
    Waarom dan? Wat is het nut ervan dan, waarom ben je wendbaarder met smalle heupen?
      vrijdag 3 juni 2005 @ 14:29:44 #114
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_27608213
    quote:
    Op vrijdag 3 juni 2005 14:20 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Nou, ik denk dat dat wel (vooral in 2005) meevalt.
    In Nederland allicht, maar wereldwijd ligt dat anders.
    quote:
    bedoel: zwangerschappen, huishouden, werken (vaak ook zwaar, denk aan horeca, catering, etc etc). Nope. En in de oorlog is mijn oma bijv. als jong meisje naar Duitsland gestuurd, om daar juist, zwaar werk te doen en dan de overige harde en zware dingen die ze heeft meegemaakt. En ze is 73 geworden + 3 keer kanker gehad.
    We hebben het hier over gemiddelden.
      vrijdag 3 juni 2005 @ 14:30:06 #115
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_27608225
    quote:
    Op vrijdag 3 juni 2005 14:27 schreef petitlapin het volgende:
    Is het niet eerder zo dat vrouwen brede heupen hebben om beter te kunnen baren?
      vrijdag 3 juni 2005 @ 14:32:24 #116
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_27608300
    quote:

In noodsituaties zijn veel mannen ook niet rationeel genoeg meer. Ook is het hier het uitgangspunt, want ook als je erg emotioneel bent, kun je jezelf trucjes aanleren waardoor je ook in noodsituaties correct kunt handelen.
    quote:
    Provo-topicje
    Dat weet je als je de username van TS als TS ziet.
      vrijdag 3 juni 2005 @ 14:33:33 #117
    36763 Automatic_Rock
    Onaangepast eerlijk..
    pi_27608332
    Kijk hier eens; HVJJN 332

Vrijwel iedere 'zeikpost' is van een vrouw..
    En dan willen jullie (vrouwen) gaan beweren dat jullie meer doorzettingsvermogen hebben, emotioneel sterker zijn, en niet zeuren over pijntjes???
    Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
      vrijdag 3 juni 2005 @ 14:33:57 #118
    37431 Lemmeb
    accountabilabuddiable
    pi_27608344
    quote:
    Op vrijdag 3 juni 2005 14:21 schreef petitlapin het volgende:

[..]

ik ben hoogopgeleid en bij mij mogen alle standjes met het licht aan
    We hebben het over gemiddelden heh, niet over individuën.

Hoe 'hoogopgeleid' ben je trouwens? Want ik beschouw HBO en WO studies als rechten en communicatiewetenschappen niet als 'hoogopgeleid' .
    quote:
    trouwens ga je op geen enkele inhoudelijke post in
    Ik ben op een aantal inhoudelijke posts ingegaan. Maar ik zit hier ook te werken, en bovendien had ik net lunch .

Overigens, zie jij al posts die direct ingaan op mijn OP? Jullie mogen imho dus niet klagen .

Maar speciaal voor NiNi zal ik kijken of ik straks nog even diepgaand in kan gaan op de post van EviL_AleX .
    pi_27608350
    quote:
    Op vrijdag 3 juni 2005 14:30 schreef Alicey het volgende:

[..]

Is het niet eerder zo dat vrouwen brede heupen hebben om beter te kunnen baren?
    duh..
    pi_27608355
    quote:
    Mannen hebben gemiddeld minder woorden nodig om een boodschap over te brengen.

Dit is aangeboren, en tevens één van de oorzaken waarom mannen vaak vinden dat een vrouw ´zeurt´. Zij blijft uitleggen, terwijl de man de boodschap allang uit het verhaal van de vrouw heeft gedestilleerd.
    Nou, ik ken er een paar
    quote:
    Mannen hebben een betere focus.

Conclusie (2): mannen loopt nog steeds (wat) achter in de evolutie, want we leven niet meer in het dierenrijk, waar jagen, beschermen, en slachtoffers zoeken (focus), voorop ligt. Maar in het mensenrijk.
    quote:
    Op vrijdag 3 juni 2005 14:23 schreef Sjakie01 het volgende:

Is ook zo. Daarom worden alle hoogwaardige functies ook bekleedt door het mannelijke geslacht.
    Ja, daar kan ik niks aan doen
    Dat is de maatschappij en de (bewuste of indirecte) onderdrukking misschien nog steeds.
    Daarbij hebben jullie meer tijd, gemak en rust om door te leren, want wij hebben meer keuzes en/of worden nog benadeeld. 'Oh, ben je vrouw, dan ga je vast over een paar jaar koters krijgen'. Dan nemen we liever een man. Of dat nou wordt uitgesproken of niet. Vrouwen weer harder opboksen om het tegendeel te bewijzen, nog meer stress erbij, vaak met koters en al (door) studeren, terwijl we de man gewoon rustig blijft opklimmen. Ja, zo kan ik het ook.

Mannen hebben minder dingen en/of worden minder veroordeeld c.q. benadeeld om hun geslacht, waardoor ze meer kansen hebben en/of krijgen. Allemaal bewust. Dus het is niet een kwestie van superioriteit dat mannen nog steeds meer hoge(re) functies bekleden, maar een kwestie van oneerlijkheid .

pfff, punt en nu ga ik verder
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')