Dus zo zeker ben je dus ook weer niet van je superioiriteit, maar vandaar waarschijnlijk ook deze topic.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:15 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar uiteindelijk ben ik ook maar een mens. Wel is het heel primair op seks gericht. Zie daarvoor ook de aanvulling op mijn eerdere post.
Ik als man zoek slechts bevestiging van mijn superioriteit. De gemiddelde vrouw zoekt bevestiging voor zo ongeveer elke handeling of gedachte.
E.Q. is slechts een concept dat louter is uitgevonden om vrouwen ook enige vorm van belangrijkheid te laten ervaren.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:15 schreef thaMoon het volgende:
Gemiddeld beschikken vrouwen over een hoger rauw E.Q.
Dat heeft niks met superioriteit/inzicht te maken... da's gewoon desinteressequote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:12 schreef Sjakie01 het volgende:
Vrouwen hebben ook heel veel inzicht, daarom snappen ze buitenspel ook al na 25 keer uitleggen.
"Extern" denk ik het zeker. Als bemiddelaar optreden bedoel ik dan dus.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:15 schreef thaMoon het volgende:
Gemiddeld kunnen vrouwen beter onderhandelen in ruzies. Ze proberen het uiteindelijk te bekijken van twee kanten en komen vaak (dus niet altijd) als eerste met excuses.
Ach, wat is er uiteindelijk nu lekkerder dan je perverse ideeën te botvieren op een slaafs, hulpeloos schepsel? Dat kan mij niet vaak genoeg gebeuren inderdaadquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dus zo zeker ben je dus ook weer niet van je superioiriteit, maar vandaar waarschijnlijk ook deze topic.
Typische reactie van een kerelquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:19 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
E.Q. is slechts een concept dat louter is uitgevonden om vrouwen ook enige vorm van belangrijkheid te laten ervaren.
Het zal wel een evolutionair concept zijn. Andersom geldt het ook. Alweer een schot in eigen doel.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:21 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ach, wat is er uiteindelijk nu lekkerder dan je perverse ideeën te botvieren op een slaafs, hulpeloos schepsel? Dat kan mij niet vaak genoeg gebeuren inderdaad.
Dat is niet helemaal waar, want als je van nature een hoog IQ en een laag EQ hebt dan kun je dat vaak compenseren door sociaal gedrag te beredeneren en jezelf als het ware regeltjes op te leggen. Maar daar is wel een redelijk IQ voor nodig anders wordt het wel erg veelgevraagd.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:23 schreef thaMoon het volgende:
[..]
Typische reactie van een kerelIk zal er maar niet bij vermelden dat E.Q minstens zo belangrijk is als I.Q. Tenzij je vrij a-sociaal en emotieloos wiltl leven of course.
Poppie, dit is Fok (maar). De leukste digitale zandbak.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:34 schreef NiNi het volgende:
[..]
Zo zijn vrouwen bijvoorbeeld beter in zinsconstructie.
Nee inderdaad. Vrouwen willen erg graag in de emoties opgaan waardoor er flink gegraven wordt naar vroegere gebeurtenissen die ergernis hebben opgewekt.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
"Extern" denk ik het zeker. Als bemiddelaar optreden bedoel ik dan dus.
Ikzelf ben echter slecht in ruzies maken, laat staan dat ik dan ook nog in staat ben te onderhandelen.
Wat ik zowel bij mezelf als bij veel andere vrouwen zie, is dat er in een ruzie een hele hoop andere dingen worden bijgehaald, die een man vaak al lang vergeten is... Ik weet dus niet of je op dit punt helemaal gelijk hebt..
Dat mag je er best bij vermelden hoor. Alleen twijfel ik daar sterk aan.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:23 schreef thaMoon het volgende:
[..]
Typische reactie van een kerelIk zal er maar niet bij vermelden dat E.Q minstens zo belangrijk is als I.Q.
Beetje jammer dat dat verhaal over pijngrens en kinderen baren allang naar het rijk der fabelen is verwezen. Althans in de medische wereld. Er komt ook zo'n dosis endorfinen bij de bevalling vrij, dat de pijn te verdragen is. Ook vrouwen zouden gek worden van de pijn als dit niks te maken had met de bevalling.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:15 schreef thaMoon het volgende:
Gemiddeld zijn vrouwen geestelijk sterker, denken dieper na over dingen en kunnen sneller een 'knop' omzetten als ze pijn hebben. Ook aangeboren, I guess. Het alom bekende voorbeeld: mannen zouden nooit (al was het lichamelijk mogelijk) en kind kunnen baren
Endorfinen komen afaik bij elke soort pijn vrij.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:27 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Beetje jammer dat dat verhaal over pijngrens en kinderen baren allang naar het rijk der fabelen is verwezen. Althans in de medische wereld. Er komt ook zo'n dosis endorfinen bij de bevalling vrij, dat de pijn te verdragen is. Ook vrouwen zouden gek worden van de pijn als dit niks te maken had met de bevalling.
Precies.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:48 schreef Lemmeb het volgende:
Alleen denk ik dat die mannen uiteindelijk toch aan het kortste eind trekken.
Want ideale man, ik zoek alleen maar een man om mee te neuken en goed ookquote:Terwijl jij nog op zoek bent naar die ideale man die helemaal niet bestaat, is dat 'schroot' allang bezig aan zijn derde importhuwelijk met een uiteraard nog jongere dame.
Vandaar vast ook die ruggenprik....quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:27 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Beetje jammer dat dat verhaal over pijngrens en kinderen baren allang naar het rijk der fabelen is verwezen. Althans in de medische wereld. Er komt ook zo'n dosis endorfinen bij de bevalling vrij, dat de pijn te verdragen[/b] is. Ook vrouwen zouden gek worden van de pijn als dit niks te maken had met de bevalling.
Ik bedoelde natuurlijk aan het langste eindquote:
Het is natuurlijk niet waar in jouw geval, iig dat kan ik me niet voorstellen.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:12 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Bevestiging van mijn superioriteit natuurlijk. Vooral in de vorm van ongremde seks, waarbij ik uiteraard de dominante partij ben.
Wie zegt dat ik een relatie hebquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:42 schreef NiNi het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet waar in jouw geval, iig dat kan ik me niet voorstellen.
Maar waarom in dat geval een relatie hebben? Die vrouwtjes zijn zo makkelijk bij gros te neuken, why bother om er dan zoveel tijd en energie in te steken om een relatie met een te onderhouden?![]()
God heeft ons toch niet voor niets handen en hoeren gegevenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:43 schreef AgLarrr het volgende:
Ik vrees, dat zolang wij heren ons vele malen hogere libido blijven houden, wij altijd de lul zullen zijn. Hoe superieur wij ook (denken) te zijn, uiteindelijk wil elke vent maar één ding en het is de vrouw die hem dat kan geven (homosexuelen daargelaten). Daar sta je dan in al je superioriteit te smeken om een beurt...
En zolang die "machtsverhouding" zo blijft, denk ik dat wij heren op vele fronten onder zullen doen voor de dames al was het alleen maar om kans te maken op een beurt...
Mandiaanse versprekingquote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:40 schreef Lemmeb het volgende:
Ik bedoelde natuurlijk aan het langste eind. Domme fouten zijn zelfs mij niet vreemd, kun je nagaan
.
Is dat nou echt zo, of ben ik gewoon een übergeile vrouw?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 16:43 schreef AgLarrr het volgende:
Ik vrees, dat zolang wij heren ons vele malen hogere libido blijven houden
quote:God heeft ons toch niet voor niets handen en hoeren gegeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |