abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 juni 2005 @ 16:18:28 #251
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27611484
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 16:15 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Tuurlijk. Maar uiteindelijk ben ik ook maar een mens. Wel is het heel primair op seks gericht. Zie daarvoor ook de aanvulling op mijn eerdere post.

Ik als man zoek slechts bevestiging van mijn superioriteit. De gemiddelde vrouw zoekt bevestiging voor zo ongeveer elke handeling of gedachte .
Dus zo zeker ben je dus ook weer niet van je superioiriteit, maar vandaar waarschijnlijk ook deze topic.
  vrijdag 3 juni 2005 @ 16:19:02 #252
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_27611507
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 16:15 schreef thaMoon het volgende:
Gemiddeld beschikken vrouwen over een hoger rauw E.Q.
E.Q. is slechts een concept dat louter is uitgevonden om vrouwen ook enige vorm van belangrijkheid te laten ervaren.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_27611508
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 15:12 schreef Sjakie01 het volgende:
Vrouwen hebben ook heel veel inzicht, daarom snappen ze buitenspel ook al na 25 keer uitleggen.
Dat heeft niks met superioriteit/inzicht te maken... da's gewoon desinteresse
Duck tape is like the force; it has a dark side and a light side and it keeps the universe together
  vrijdag 3 juni 2005 @ 16:21:02 #254
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27611574
quote:

Gemiddeld kunnen vrouwen beter onderhandelen in ruzies. Ze proberen het uiteindelijk te bekijken van twee kanten en komen vaak (dus niet altijd) als eerste met excuses.
"Extern" denk ik het zeker. Als bemiddelaar optreden bedoel ik dan dus.

Ikzelf ben echter slecht in ruzies maken, laat staan dat ik dan ook nog in staat ben te onderhandelen.
Wat ik zowel bij mezelf als bij veel andere vrouwen zie, is dat er in een ruzie een hele hoop andere dingen worden bijgehaald, die een man vaak al lang vergeten is... Ik weet dus niet of je op dit punt helemaal gelijk hebt..
  vrijdag 3 juni 2005 @ 16:21:09 #255
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_27611579
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 16:18 schreef Alicey het volgende:

[..]

Dus zo zeker ben je dus ook weer niet van je superioiriteit, maar vandaar waarschijnlijk ook deze topic.
Ach, wat is er uiteindelijk nu lekkerder dan je perverse ideeën te botvieren op een slaafs, hulpeloos schepsel? Dat kan mij niet vaak genoeg gebeuren inderdaad .
  vrijdag 3 juni 2005 @ 16:23:14 #256
120251 thaMoon
ja nee....!
pi_27611643
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 16:19 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

E.Q. is slechts een concept dat louter is uitgevonden om vrouwen ook enige vorm van belangrijkheid te laten ervaren.
Typische reactie van een kerel Ik zal er maar niet bij vermelden dat E.Q minstens zo belangrijk is als I.Q. Tenzij je vrij a-sociaal en emotieloos wiltl leven of course.
Stress: the confusion created when the mind must override the body's basic desire to choke the living daylights out of some idiot who desperately deserves it.
  vrijdag 3 juni 2005 @ 16:23:32 #257
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27611652
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 16:21 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Ach, wat is er uiteindelijk nu lekkerder dan je perverse ideeën te botvieren op een slaafs, hulpeloos schepsel? Dat kan mij niet vaak genoeg gebeuren inderdaad .
Het zal wel een evolutionair concept zijn. Andersom geldt het ook. Alweer een schot in eigen doel.
  vrijdag 3 juni 2005 @ 16:25:01 #258
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_27611708
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 16:23 schreef thaMoon het volgende:

[..]

Typische reactie van een kerel Ik zal er maar niet bij vermelden dat E.Q minstens zo belangrijk is als I.Q. Tenzij je vrij a-sociaal en emotieloos wiltl leven of course.
Dat is niet helemaal waar, want als je van nature een hoog IQ en een laag EQ hebt dan kun je dat vaak compenseren door sociaal gedrag te beredeneren en jezelf als het ware regeltjes op te leggen. Maar daar is wel een redelijk IQ voor nodig anders wordt het wel erg veelgevraagd.
Vampire Romance O+
pi_27611717
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 14:34 schreef NiNi het volgende:

[..]

Zo zijn vrouwen bijvoorbeeld beter in zinsconstructie.

Poppie, dit is Fok (maar). De leukste digitale zandbak.
The gum you like, is coming back in style.
  vrijdag 3 juni 2005 @ 16:26:36 #260
120251 thaMoon
ja nee....!
pi_27611777
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 16:21 schreef Alicey het volgende:

[..]

"Extern" denk ik het zeker. Als bemiddelaar optreden bedoel ik dan dus.

Ikzelf ben echter slecht in ruzies maken, laat staan dat ik dan ook nog in staat ben te onderhandelen.
Wat ik zowel bij mezelf als bij veel andere vrouwen zie, is dat er in een ruzie een hele hoop andere dingen worden bijgehaald, die een man vaak al lang vergeten is... Ik weet dus niet of je op dit punt helemaal gelijk hebt..
Nee inderdaad. Vrouwen willen erg graag in de emoties opgaan waardoor er flink gegraven wordt naar vroegere gebeurtenissen die ergernis hebben opgewekt.
Kan erg irri overkomen voor een man, kan ik me voorstellen
Maar ik spreek een beetje uit eigen ervaring.
Misschien had ik 'ruzie' niet als voorbeeld moeten nemen..
Ik denk eerder aan problemen die iemand heeft, waarbij je advies moet geven.
Dat klopt, 'extern' dus
Stress: the confusion created when the mind must override the body's basic desire to choke the living daylights out of some idiot who desperately deserves it.
  vrijdag 3 juni 2005 @ 16:27:30 #261
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_27611817
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 16:23 schreef thaMoon het volgende:

[..]

Typische reactie van een kerel Ik zal er maar niet bij vermelden dat E.Q minstens zo belangrijk is als I.Q.
Dat mag je er best bij vermelden hoor. Alleen twijfel ik daar sterk aan.

E.Q. wordt vooral door bedrijven gemeten om te zien wat voor vlees ze in de kuip halen. Of iemand niet een te grote bek heeft, braaf doet wat de baas zegt en zich op de juiste (dwz zoals de baas wil) manier zal willen ontwikkelen. Hoe loonslaafs je bent dus .

Uiteraard hebben recruiters hier een heel sappig, aannemelijk verhaaltje omheen verzonnen, maar dat is, zoals gezegd, vooral om de slaafse vrouw enig gevoel van belangrijkheid te laten ervaren .
  vrijdag 3 juni 2005 @ 16:27:31 #262
15869 gr8w8
Better by design.
pi_27611818
quote:
Gemiddeld zijn vrouwen geestelijk sterker, denken dieper na over dingen en kunnen sneller een 'knop' omzetten als ze pijn hebben. Ook aangeboren, I guess. Het alom bekende voorbeeld: mannen zouden nooit (al was het lichamelijk mogelijk) en kind kunnen baren
Beetje jammer dat dat verhaal over pijngrens en kinderen baren allang naar het rijk der fabelen is verwezen. Althans in de medische wereld. Er komt ook zo'n dosis endorfinen bij de bevalling vrij, dat de pijn te verdragen is. Ook vrouwen zouden gek worden van de pijn als dit niks te maken had met de bevalling.
Welkom bij de V&D der webfora.
  vrijdag 3 juni 2005 @ 16:32:11 #263
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27612010
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 16:27 schreef gr8w8 het volgende:

[..]

Beetje jammer dat dat verhaal over pijngrens en kinderen baren allang naar het rijk der fabelen is verwezen. Althans in de medische wereld. Er komt ook zo'n dosis endorfinen bij de bevalling vrij, dat de pijn te verdragen is. Ook vrouwen zouden gek worden van de pijn als dit niks te maken had met de bevalling.
Endorfinen komen afaik bij elke soort pijn vrij.
pi_27612107
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 15:48 schreef Lemmeb het volgende:

Alleen denk ik dat die mannen uiteindelijk toch aan het kortste eind trekken.
Precies.
quote:
Terwijl jij nog op zoek bent naar die ideale man die helemaal niet bestaat, is dat 'schroot' allang bezig aan zijn derde importhuwelijk met een uiteraard nog jongere dame .
Want ideale man, ik zoek alleen maar een man om mee te neuken en goed ook .
Huishoudstertje spelen doe ik wel in mijn eigen tijd, neemt niet weg dat ik nu ook weer niet zo gemeen ben om helemaal niks voor hem over te hebben, voor wat hoort wat toch? Dus ik blij, hij blij, iedereen blij. En die andere mannen gaan maar naar Zimbabwe toe. Boeit mij dat nou, ik ben al (goed) voorzien. Maar ik zoek nog een postduif, een schoonmaker en een klusjesman , dus * lief kijkt .
  vrijdag 3 juni 2005 @ 16:35:51 #265
120251 thaMoon
ja nee....!
pi_27612151
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 16:27 schreef gr8w8 het volgende:

[..]

Beetje jammer dat dat verhaal over pijngrens en kinderen baren allang naar het rijk der fabelen is verwezen. Althans in de medische wereld. Er komt ook zo'n dosis endorfinen bij de bevalling vrij, dat de pijn te verdragen[/b] is. Ook vrouwen zouden gek worden van de pijn als dit niks te maken had met de bevalling.
Vandaar vast ook die ruggenprik....
Vrouwen zijn er niet voor niets voor aangewezen om kinderen te baren.
pi_27612160
Vrouwen zijn ook gewoon minder succesvol in de top van een organisatie omdat veelal de enkele vrouw aan de top geen concurentie dult, zijn al heel wat artikeltjes over vol geschreven, vond et wel fascinerend iig
ik ben sowieso da bomb
  vrijdag 3 juni 2005 @ 16:40:52 #267
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_27612334
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 16:34 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Precies.
Ik bedoelde natuurlijk aan het langste eind . Domme fouten zijn zelfs mij niet vreemd, kun je nagaan .
  vrijdag 3 juni 2005 @ 16:42:21 #268
20100 NiNi
Fabelhaft
pi_27612402
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 16:12 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Bevestiging van mijn superioriteit natuurlijk . Vooral in de vorm van ongremde seks, waarbij ik uiteraard de dominante partij ben.
Het is natuurlijk niet waar in jouw geval, iig dat kan ik me niet voorstellen.
Maar waarom in dat geval een relatie hebben? Die vrouwtjes zijn zo makkelijk bij gros te neuken, why bother om er dan zoveel tijd en energie in te steken om een relatie met een te onderhouden?
People often search for the city of happiness, not realizing it can only be found in the state of mind.
  vrijdag 3 juni 2005 @ 16:43:19 #269
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_27612431
Ik vrees, dat zolang wij heren ons vele malen hogere libido blijven houden, wij altijd de lul zullen zijn. Hoe superieur wij ook (denken) te zijn, uiteindelijk wil elke vent maar één ding en het is de vrouw die hem dat kan geven (homosexuelen daargelaten). Daar sta je dan in al je superioriteit te smeken om een beurt...

En zolang die "machtsverhouding" zo blijft, denk ik dat wij heren op vele fronten onder zullen doen voor de dames al was het alleen maar om kans te maken op een beurt...
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  vrijdag 3 juni 2005 @ 16:44:08 #270
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_27612464
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 16:42 schreef NiNi het volgende:

[..]

Het is natuurlijk niet waar in jouw geval, iig dat kan ik me niet voorstellen.
Maar waarom in dat geval een relatie hebben? Die vrouwtjes zijn zo makkelijk bij gros te neuken, why bother om er dan zoveel tijd en energie in te steken om een relatie met een te onderhouden?
Wie zegt dat ik een relatie heb

Mocht je dat opgemaakt hebben uit één van mijn posts, dan was dat per abuis .
pi_27612492
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 16:43 schreef AgLarrr het volgende:
Ik vrees, dat zolang wij heren ons vele malen hogere libido blijven houden, wij altijd de lul zullen zijn. Hoe superieur wij ook (denken) te zijn, uiteindelijk wil elke vent maar één ding en het is de vrouw die hem dat kan geven (homosexuelen daargelaten). Daar sta je dan in al je superioriteit te smeken om een beurt...

En zolang die "machtsverhouding" zo blijft, denk ik dat wij heren op vele fronten onder zullen doen voor de dames al was het alleen maar om kans te maken op een beurt...
God heeft ons toch niet voor niets handen en hoeren gegeven
ik ben sowieso da bomb
pi_27612531
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 16:40 schreef Lemmeb het volgende:

Ik bedoelde natuurlijk aan het langste eind . Domme fouten zijn zelfs mij niet vreemd, kun je nagaan .
Mandiaanse verspreking
Typisch , en jaja, maar je had gelijk hoor, over dat kortste end .
En idd, als mannen fouten maken, maken ze hem gelijk ook wel goed. Ook zoiets

je zou bijna medelijden met ze krijgen gossie, daarom natuurlijk die samenwerking, wat stel dat
pi_27612577
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 16:43 schreef AgLarrr het volgende:
Ik vrees, dat zolang wij heren ons vele malen hogere libido blijven houden
Is dat nou echt zo, of ben ik gewoon een übergeile vrouw? Er zijn toch genoeg vrouwen die een even hoog of misschien zelfs hoger libido hebben als hun minnaar?
  vrijdag 3 juni 2005 @ 16:48:10 #274
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_27612606
quote:
God heeft ons toch niet voor niets handen en hoeren gegeven

Rukken wordt saai en ik weiger te betalen voor sex.

En nee, verkrachting en homosexualiteit zijn geen opties

Nu jij weer...
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  vrijdag 3 juni 2005 @ 16:49:09 #275
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_27612639
Geachte dames en heren,

Allereerst wil ik u allen hartelijk bedanken voor de inspirerende input. Maar helaas zie ik mij genoodzaakt, voor vandaag in elk geval, het pand te verlaten.

Veel plezier met een eventueel, hopelijk door een dame geopend (zie mijn eerdere suggestie), vervolgtopic .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')