Geweldig gezicht.. hopelijk dat het zometeen flink gaat onwerenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
Deze is naar het noordwesten, helemaal freaky:
[afbeelding]
Als het vanavond maar over isquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:40 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Geweldig gezicht.. hopelijk dat het zometeen flink gaat onwerenlijkt me echt mooi namelijk!!
Kijk dat waren nog eens tijdenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:42 schreef pascalheister het volgende:
* Cd van 2 unlimted afspeelt
Ik hoop dat ik dan al thuis ben als het hier begint... zometeen slaat de bliksem in.... geen trein die rijd enz enz...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:43 schreef rubbereend het volgende:
Noca en Claauw krijgen dadelijk een flinke bui over zich heen zie k op de radar
http://www.weeronline.nl/nlnlrad.htm vooralsnog zit je redelijk veiligquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik dan al thuis ben als het hier begint... zometeen slaat de bliksem in.... geen trein die rijd enz enz...
There's no limitquote:
Maar nu luister je toch echt naar No Limitquote:
Hmmm als ik thuis ben ga ik die ook maar eens opzoekenquote:
meot je ook maar in t oosten van t land gaan golvenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 15:58 schreef golfer het volgende:
Ik was dus toch optimistisch op weg naar de golfbaan gegaan, maar de lucht werd aardedonker, dus heb ik maar weer rechtsomkeert gemaakt.
Jammer, dus geen golfen vanmiddag voor mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |