Het is gewoon een variant op "de nee stemmers hebben het niet begrepen".quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:42 schreef PJORourke het volgende:
Wat een onzin dit. Typisch politiek-correct NL, het altijd op intelligentie willen gooien. Bah.
Nou kan ik zo snel geen slechtere campagne verzinnen. Zelfs die van Major in 1997 was beter dan dit.quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:51 schreef NorthernStar het volgende:
Hoorde Kroes en Van Baalen vandaag alweer zeggen dat het geschort had aan de communicatie. In andere woorden, maar ook weer hetzelfde. Blijkbaar nog niet doorgedrongen daar. Teveel overtuigt van hun eigen gelijk I guess.
Geneeskunde ook. Dat zou hooguit HTS moeten zijn.quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:54 schreef thabit het volgende:
Hoogopgeleid moet je altijd met een korrel zout nemen. Studies als rechten tellen ze daar namelijk ook in mee.
Toch tegen gestemd, Noca?quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:55 schreef Noca het volgende:
Ik ben nu eenmaal erg dom.
Jazekers. De dingen waar ik het niet mee eens was wegen voor mij gewoon wat zwaarder. Dat werd dus een tegen stem. Et tu?quote:
Wat jij wilt is onmogelijk, althans, het eindresultaat zou niet meer zijn dan een blanco A4tje.quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:35 schreef NorthernStar het volgende:
Een van de grootste redenen waarom ik tegen was trouwens. Er hoort geen politieke ideologie in een grondwet of verdrag. Nu ben ik volgens Van Aartsen communist of rechts-extremist, maar ook die ideologie zou ik er niet in willen hebben, geen enkele. Een beginsel hoort neutraal te zijn.
Ik ook. Ik dacht dat ik in Hools had gelezen dat je lang twijfelde, vandaar.quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:01 schreef Noca het volgende:
[..]
Jazekers. De dingen waar ik het niet mee eens was wegen voor mij gewoon wat zwaarder. Dat werd dus een tegen stem. Et tu?
Dat had je dan goed gelezenquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:06 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik ook. Ik dacht dat ik in Hools had gelezen dat je lang twijfelde, vandaar.
Nee. Nee. Je moet er niet meteen de conclusie aan verbinden dat de TS het zo bedoeld heeft.quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:42 schreef PJORourke het volgende:
Wat een onzin dit. Typisch politiek-correct NL, het altijd op intelligentie willen gooien. Bah.
Ook al zo'n kinderachtige reactie. Dat jij er allerlei conclusies aan verbind wat TS bedoelt met dit topique zegt toch echt meer over jou, Verbal, dan over hem.quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:13 schreef Verbal het volgende:
Wat sneu als je je intelligentie moet aflezen uit een stemstaatje.
Is TS een beetje onzeker?
V.
Om er vervolgens de conclusie aan te verbinden dat dit met intelligentie te maken heeft... En hij 'vergeet' de verschillende belangen in zijn conclusie mee te nemen... Van TS mag je toch verwachten dat er minimaal een fatsoenlijke onderbouwing volgt... Ik wacht nog steeds af...quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:11 schreef R_ON het volgende:
[..]
Nee. Nee. Je moet er niet meteen de conclusie aan verbinden dat de TS het zo bedoeld heeft.
Hij wijst gewoon op het feit dat lageropgeleiden vaker tegen hebben gestemd, dan hogeropgeleiden.
Tevens is er een correlatie tussen de twee factoren die in de tabel staan. Hierdoor wordt zijn bewering niet bepaald sterker gemaakt.quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:03 schreef Keromane het volgende:
Je verwart intelligentie met opleiding.
Nee hoor. Je kunt prima vastleggen hoe de instituties moeten functioneren, het parlement, de commissie, wat de rechten van de burgers zijn, welk instrumenten men heeft, etc. al die dingen die men graag wou.quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:01 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Wat jij wilt is onmogelijk, althans, het eindresultaat zou niet meer zijn dan een blanco A4tje.
quote:Op donderdag 2 juni 2005 21:08 schreef -beyond- het volgende:
Ik was zwaar in de minderheid met mijn ja NEE-stem op mijn universiteit. En nu heb ik het niet alleen maar over de studenten, maar ook aio's, dokter's, hoogleraren en professoren.
Op welke correlatie doel je? Die dat het hebben van een lagere opleiding eerder zou leiden tot een nee-stem of dat een lagere opkomst leidt tot extremere uitslagen?quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:17 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Tevens is er een correlatie tussen de twee factoren die in de tabel staan. Hierdoor wordt zijn bewering niet bepaald sterker gemaakt.
In het geheel niet. Dat je je er al mee bezighoudt en er een topic over opent zegt voldoendequote:Op donderdag 2 juni 2005 22:15 schreef R_ON het volgende:
[..]
Ook al zo'n kinderachtige reactie. Dat jij er allerlei conclusies aan verbind wat TS bedoelt met dit topique zegt toch echt meer over jou, Verbal, dan over hem.
Dus jij bent van mening dat de TS wil bewijzen dat hij intelligent is? En dan is een reactie van mij ineens kinderachtigquote:Het is ook zo makkelijk en kinderachtig om het meteen in een hoek te drukken als de TS wil bewijzen dat hij intelligent is.
Dat zeg je maar tegen je ingebeelde vriendjesquote:Dus buitenspelen jij.
Nou lijkt het mij niet geheel onlogisch dat er een relatie bestaat tussen je intelligentie en je opleiding hoor.quote:Op donderdag 2 juni 2005 22:16 schreef Nlx het volgende:
[..]
Om er vervolgens de conclusie aan te verbinden dat dit met intelligentie te maken heeft... En hij 'vergeet' de verschillende belangen in zijn conclusie mee te nemen... Van TS mag je toch verwachten dat er minimaal een fatsoenlijke onderbouwing volgt... Ik wacht nog steeds af...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |