een bruinwerker?quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wat is een Turk in het riool?
poe he?quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wat is een Turk in het riool?
17.30 natuurlijkquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:38 schreef Houniet het volgende:
hoelaat gaan jullie weg:? ik om 1750
Meisje ziet BloodhoundFromHell --- rent hard weg --- geen relatie -- geen sex --- geen trouwerij --- geen kinderenquote:
zeg 't eens jitzquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:40 schreef jitzzzze het volgende:
Hej, stelletje postopkrikkers
Het moet maar eens afgelopen zijn met dit topic. Jullie zijn alleen maar nietszeggende posts aan het plaatsen om zo iedere dag in de top 10 te komenquote:
dan ga je toch lekker mee met ijsmeis naar arubaquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het moet maar eens afgelopen zijn met dit topic. Jullie zijn alleen maar nietszeggende posts aan het plaatsen om zo iedere dag in de top 10 te komen![]()
ga maar weg danquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het moet maar eens afgelopen zijn met dit topic. Jullie zijn alleen maar nietszeggende posts aan het plaatsen om zo iedere dag in de top 10 te komen![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ijsbitch?quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:44 schreef jitzzzze het volgende:
Ha, ik had jullie te pakken
Wie deed ik zojuis na?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |