dat wil dus zeggen dat ik al tig jaar ver onder 't gemiddelde zitquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:26 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
minder dan 8 uur (dat is het nederlandse gemiddelde)
dat is het gemiddelde van het aantal slaap dat je nodig hebt. het verschilt per persoon. je kan dit testen door op een rustige avond te gaan slapen, zonder wekker of afleiding, en dan slapen tot je zelf fris wakker wordt.quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:27 schreef snellejelle het volgende:
[..]
8 uur is wel veel, dat slaap ik bijna nooit
jaja, het is wel nuttigquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:28 schreef Houniet het volgende:
zo leer je nog eens wat tijdens je stage
dan wordt ik pas 's middags wakkerquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:29 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat is het gemiddelde van het aantal slaap dat je nodig hebt. het verschilt per persoon. je kan dit testen door op een rustige avond te gaan slapen, zonder wekker of afleiding, en dan slapen tot je zelf fris wakker wordt.
dan heb je meer slaap nodig. het gaat dus op momenten dat je al uitgeslapen bent (bv vakantie) en niet bent wezen stappen ofzo. je moet op een rustig moment naar bed en normaal uit kunnen slapen. Ik word altijd zelf om half 8 wakker, als ik om half 11 ben gaan slapen.....quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:30 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dan wordt ik pas smiddags wakker![]()
ik ben bijna nooit uitgeslapen.....quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:31 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dan heb je meer slaap nodig. het gaat dus op momenten dat je al uitgeslapen bent (bv vakantie) en niet bent wezen stappen ofzo. je moet op een rustig moment naar bed en normaal uit kunnen slapen. Ik word altijd zelf om half 8 wakker, als ik om half 11 ben gaan slapen.....
hojjequote:Op donderdag 2 juni 2005 16:33 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik ga dr ook vandoor, fijne avond en alvast een prettig weekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |