quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:21 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Geert Wilders en Rita Verdonk rijden achter een vrachtwagen met negerzoenen van twee Somaliërs. Plots schiet de klep van de laadbak los, en alle lading rolt over het wegdek.
Wilders stopt zijn auto onmiddelijk en springt er uit. Als een gek begint hij op die negerzoenen te stampen. Ondertussen komen er twee negers uit de cabine zetten. Een van die Somaliërs zo van: "Hey, mijn snoep, wat doe je?"
Geert schrikt zich de apetering. "KOM NOU TOCH, RITA! Er zijn al twee ontpopt!"
quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:21 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Geert Wilders en Rita Verdonk rijden achter een vrachtwagen met negerzoenen van twee Somaliërs. Plots schiet de klep van de laadbak los, en alle lading rolt over het wegdek.
Wilders stopt zijn auto onmiddelijk en springt er uit. Als een gek begint hij op die negerzoenen te stampen. Ondertussen komen er twee negers uit de cabine zetten. Een van die Somaliërs zo van: "Hey, mijn snoep, wat doe je?"
wahahahahahahahahaquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:21 schreef Kleffe_Dop het volgende:
quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:20 schreef Megter het volgende:
[..]
![]()
Als je over +/- 10 min. wegrijdt zie ik je ms nog ff voorbijflitsen![]()
vandaar dat ik maar niet afvalquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:23 schreef Houniet het volgende:
Wist u dat:
U dikker wordt van slaapgebrek?
De kortslapers hadden de volgende ochtend veel hogere concentraties van het eetlustopwekkende ghreline in hun bloed, tot zo’n 15 procent meer. Daarnaast maten de onderzoekers juist minder van het hongeronderdrukkende leptine, zo’n 15 procent minder. De kortslapers werden dus wakker met méér honger – honger die bovendien minder goed te stillen was.
Dat was ook te zien op de weegschaal. De onderzoekers bepaalden voor alle proefpersonen de zogeheten body mass index of BMI, de wetenschappelijke maat voor zwaarlijvigheid. Bij kortslapers viel de BMI gemiddeld 3,6 procent hoger uit dan bij de langslapers. Voor een persoon met een lengte van 1 meter 74 en een gewicht van zeventig kilo komt dat overeen met een gewichtstoename van twee kilo.
Uit eerder onderzoek was al gebleken dat er een verband bestaat tussen de lengte van de nachtrust en de honger-hormonen ghreline en leptine, maar dat betrof kleinschalige studies in streng gecontroleerde laboratoriumomstandigheden. De onderzoekers benadrukken dat met de Wisconsin Sleep Cohort Study dit verband voor het eerst in een grote, langlopende steekproef onder de bevolking is vastgesteld.
Mignot ziet wel wat in slaaptherapie voor dikkerds. Met slaapadviezen is zwaarlijvigheid wellicht te voorkomen en te behandelen, meent hij. Het advies van Noorderlicht voor de komende dikmakende decemberdagen luidt dan ook: zorg dat u voldoende nachtrust krijgt
quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
de laatste
Een man komt na het weekend op zijn werk aan met een kanjer van een blauw oog.
Zijn collega's: "Wat is dat, ergens ruzie gehad?"
"Nee, mijn vrouw heeft me geslagen met een zak patat uit de diepvriezer", zegt de man.
De collega's: "Met een zak patat uit de diepvriezer???"
De man: "Ja, ik zag mijn vrouw voorovergebogen bij de diepvriezer staan en kon me niet houden, trok haar rok omhoog, haar slip opzij en je raad het al!! Slaat ze me daar met een zak patat op mijn oog!!"
De collega's: "Wat naar joh, vind ze dat niet fijn dan?"
De man: "Jawel, maar niet in de Aldi".
bustedquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:23 schreef Houniet het volgende:
Wist u dat:
De kortslapers hadden de volgende ochtend veel hogere concentraties van het eetlustopwekkende ghreline in hun bloed, tot zo’n 15 procent meer. Daarnaast maten de onderzoekers juist minder van het hongeronderdrukkende leptine, zo’n 15 procent minder. De kortslapers werden dus wakker met méér honger – honger die bovendien minder goed te stillen was.
Dat was ook te zien op de weegschaal. De onderzoekers bepaalden voor alle proefpersonen de zogeheten body mass index of BMI, de wetenschappelijke maat voor zwaarlijvigheid. Bij kortslapers viel de BMI gemiddeld 3,6 procent hoger uit dan bij de langslapers. Voor een persoon met een lengte van 1 meter 74 en een gewicht van zeventig kilo komt dat overeen met een gewichtstoename van twee kilo.
Uit eerder onderzoek was al gebleken dat er een verband bestaat tussen de lengte van de nachtrust en de honger-hormonen ghreline en leptine, maar dat betrof kleinschalige studies in streng gecontroleerde laboratoriumomstandigheden. De onderzoekers benadrukken dat met de Wisconsin Sleep Cohort Study dit verband voor het eerst in een grote, langlopende steekproef onder de bevolking is vastgesteld.
Mignot ziet wel wat in slaaptherapie voor dikkerds. Met slaapadviezen is zwaarlijvigheid wellicht te voorkomen en te behandelen, meent hij. Het advies van Noorderlicht voor de komende dikmakende decemberdagen luidt dan ook: zorg dat u voldoende nachtrust krijgt
zie je draco!!!quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:23 schreef Houniet het volgende:
Wist u dat:
-knip-
quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
de laatste
Een man komt na het weekend op zijn werk aan met een kanjer van een blauw oog.
Zijn collega's: "Wat is dat, ergens ruzie gehad?"
"Nee, mijn vrouw heeft me geslagen met een zak patat uit de diepvriezer", zegt de man.
De collega's: "Met een zak patat uit de diepvriezer???"
De man: "Ja, ik zag mijn vrouw voorovergebogen bij de diepvriezer staan en kon me niet houden, trok haar rok omhoog, haar slip opzij en je raad het al!! Slaat ze me daar met een zak patat op mijn oog!!"
De collega's: "Wat naar joh, vind ze dat niet fijn dan?"
De man: "Jawel, maar niet in de Aldi".
dat is pp verschillendquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:24 schreef Fisher het volgende:
@houniet
daar klopt geen fuck van.. ik slaap nauwelijks en eet ook nauwelijks dus tjaa.. ik zal dan wel weer die uitzondering zijn
met 3 uur slaap zal je er toch wel onder vallen?quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wanneer slaap je dan te weinig?
met hoeveel uur?
dat is pp verschillendquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:
met hoeveel uur?
minder dan 8 uur (dat is het nederlandse gemiddelde)quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:
met hoeveel uur?
Mijn brieven komen nooit aanquote:Flessenpost
Een groep van 84 mensen, die op een onbewoond eiland nabij Costa Rica waren gestrand, zijn gered nadat ze een brief in een fles in het water hadden gegooid. De schipbreukelingen reisden illegaal op een schip richting Amerika. De 'message in a bottle' werd 24 uur later gevonden door Peruaanse politie.
8 uur is wel veel, dat slaap ik bijna nooitquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:26 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
minder dan 8 uur (dat is het nederlandse gemiddelde)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |