wa doede gij nou?quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:06 schreef Houniet het volgende:
wat zegt een brabantse vogel nadat hij/zij is neergestort?
Kiek mein op munne bek goan danquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:06 schreef Houniet het volgende:
Houdoe!quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:06 schreef Houniet het volgende:
tot zoquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:06 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
gemeen!!!
ik ben ff post webrengen, tot zo
smurfensnotquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:07 schreef Geitje82 het volgende:
Wat krijg je als pino klaarkomt?
watskeburtquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:06 schreef Houniet het volgende:
Sesamzaad!quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:07 schreef Geitje82 het volgende:
Wat krijg je als pino klaarkomt?
ja zeker, ik zit al vanaf 08.00 uur met "ik heb een potje met vet" in m'n hoofdquote:
kleffe_dop met zijn helm opquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Het is groen en pluizig en als het op je hoofd valt doet het pijn...
quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:13 schreef Geitje82 het volgende:
Vader tegen zoontje:
De ooievaar heeft ons vannacht een zusje bezorgd. De jongen merkt op: Er zijn zoveel mooie vrouwen en jij moest weer zo nodig een ooievaar neuken!
Vader tegen zoontje:
De ooievaar heeft ons vannacht een zusje bezorgd. De jongen merkt op: Er zijn zoveel mooie vrouwen en jij moest weer zo nodig een ooievaar neuken!
Vader tegen zoontje:
quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Roodkapje loopt door het bos, ziet ze ineens de wolf
Ze kijkt die wolf eens goed aan en ziet dat hij hele kleine oogjes heeft
Dus Roodkapje vraagt:"Meneer de wolf, waarom heeft u van die kleine oogjes?"
Zegt de wolf:"Rot op bitch, ik zit te schijten"
allemaal 1 pot nat?quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:17 schreef Teardrop-nl het volgende:
Wat hebben de clitoris, verjaardagen en de wc-pot met elkaar gemeen?
Mannen zitten er altijd naast.quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:17 schreef Teardrop-nl het volgende:
Wat hebben de clitoris, verjaardagen en de wc-pot met elkaar gemeen?
tot morgenquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:17 schreef Ballicious het volgende:
Ik ga er van door. Ik wens jullie allemaal een prettige voortezetting van de avond. En spreek jullie morgen weer.
Kusje haaj![]()
doehoegquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:17 schreef Ballicious het volgende:
Ik ga er van door. Ik wens jullie allemaal een prettige voortezetting van de avond. En spreek jullie morgen weer.
Kusje haaj![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:19 schreef Geitje82 het volgende:
Komt een man in het cafe. Gaat aan de bar zitten bij een vreemdeling. Deze vreemdeling vraagt aan de man of deze zin heeft in een triootje. De man kijkt verontwaardigd, maar zegt: "Tja,..." Zegt de vreemdeling: "Dan moet je nu naar huis gaan......."
Komt een man in het cafe. Gaat aan de bar zitten bij een vreemdeling. Deze vreemdeling vraagt aan de man of deze zin heeft in een triootje. De man kijkt verontwaardigd, maar zegt: "Tja,..." Zegt de vreemdeling: "Dan moet je nu naar huis gaan......."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |